Magnetyczne sztuczne rzęsy/Magnetic false eyelashes

Jako wasz królik doświadczalny, wypróbowałam czegoś przedziwnego. Zamówiłam sobie magnetyczne sztuczne rzęsy, znane też pod nazwami ~sztuczne rzęsy bez kleju ~rzęsy na magnes ~magnetic eyelashes ~magnetic false eyelashes.



Otworzyłam malutkie, niepozornie wyglądające pudełeczko i znalazłam tam cztery wachlarze rzęs. Na środku każdego z nich widnieje magnes, czyli sedno całego bajeru. Na początku nie miałam zielonego pojęcia jak to złapać i połączyć. Dali niby jakieś instrukcje, ale jak te cztery proste rysunki wprowadzić w życie?


Próby zaaplikowania rzęs samymi palcami to po-raż-ka. Samą pęsetą to już lepsza opcja, ale nadal nie jest to precyzyjny zabieg. Magnesy mocno się przyciągają i przez chwilę gapiostwa można skończyć z rzęsami przyczepionymi w przedziwny, wręcz komiczny sposób. Zobaczcie, magnesy przyciągają się dość intensywnie.


Oczywiście takie roztrzepane wachlarze są tylko dla pokazania wam, że rzęsy faktycznie trzymają się siebie wzajemnie. Na oku układamy rzęsy tak, żeby uzyskać efekt poniżej. 


Moja filozofia założenia magnetycznych sztucznych rzęs polega na tym, że na górę własnych rzęs kładę równo jeden z wachlarzy i odbywa się to przy pomocy palców. Następnie sięgam po pęsetę i bez mrugania! Bez mrugania dokładam precyzyjnie drugi wachlarz, tym razem pod spód swoich rzęs. Wtedy następuje złączenie dwóch warstw sztucznych rzęs, ponieważ magnesy zostają przyciągnięte jeden do drugiego. Jak ktoś się wprawi w aplikacji to jest to bardzo fajna sprawa, bo można stworzyć spektakularne spojrzenie za jednym kliknięciem magnesów. Jednakże nie są to rzęsy idealne, bo nie mogę doczepić wachlarzy tak, żeby znajdowały się przy samej nasadzie moich rzęs. Widać to szczególnie po bokach i myślę, że lepiej by się tu sprawowały rzęsy z dwoma magnesami rozłożonymi jakoś sensowniej niż jeden na samym środku. Zamówiłam sobie takie i jak do mnie dotrą to może skleję jakiś krótki filmik z porównaniem. Wyczekuję też na specjalną pęsetę do aplikacji takich bajerów, z jej pomocą może będzie sprawniej? Gdybym zdecydowała się skleić filmik to i pęsetę zademonstruję i porównam ją z moim dotychczasowym sposobem. Także cierpliwości, pobawimy się jeszcze tymi rzęsami.




_____________
Moje magnetyczne sztuczne rzęsy znajdziecie tu↓



Rosegal↓


Valentines day sale↓