czwartek, 26 listopada 2015

RECYKLING DIY: PODZIURAWIONE CZARNE RURKI


Witajcie, cześć!

Spodnie, które przerabiałam wyglądały początkowo tak jak w poniższym poście:





Niestety poplamiłam je na udzie i podczas prób czyszczenia moje czarne spodnie zyskiwały w okolicach plamy coraz to więcej odcieni szarości-fifty shades of grey;D

Pomyślałam, że warto je jakoś wykorzystać, mimo tej wady. 

Wziełam do ręki nożyczki, w miejscu plamy zrobiłam poziome nacięcie na nogawce, takie samo zrobiłam na kolanie.


Po zrobieniu poziomych nacięć poszarpałam brzegi dziur, wyciągając z materiału sporo pojedynczych nitek. Tym sposobem dziury nabrały efekt wystrzępionych. 


Korciło mnie, aby zrobić podobnie też na drugiej nogawce, ale skoro moja noga nadal jest chora to nie mogę przez swoje widzi mi się narażać jej na wychłodzenie, szczególnie w okolicach kolana.





Spodnie końcowo prezentują się tak:


Ale może pokaże całą stylizację? To chyba lepsze niż pokazanie wyłącznie spodni, zbyt smutno by to wyglądało.




A teraz już trzeba odpalić na laptopie Breaking Bad. Przy odcinku, no może przy dwóch odcinkach wypić kawę, a później robić ogarniaczkę na rehabilitację. Niestety dwa dni temu dokończyłam czytać książkę, która umilała mi czas w trakcie zabiegów. Ta książka to "Chemia miłości. Poznać i zrozumieć człowieka". Muszę zdobyć także inne książki z tej serii, zaciekawiło mnie parę tytułów. Dajcie znać w formularzu kontaktowym, który jest na dole mojego bloga, jeśli ktoś z was ma na zbyciu takie tytuły jak: 
"Mózg, umysł, świadomość. Poznać i zrozumieć człowieka", 
"Nowe terapie, przyszłość medycyny. Poznać i zrozumieć czowieka",
"Zdarzyło się naprawdę. Nie uwierzysz, dopóki nie przeczytasz".

Co do serialu to oglądam dopiero pierwszy sezon, jestem bardzo zaciekawiona co będzie dalej. Jeśli ktoś nie widział Breaking Bad, a tak jak ja-lubi czasem pooglądać seriale to polecam! 



88 komentarzy :

  1. Na pewno są dużo bardziej wygodne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są mega wygodne;>

      Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Świetne spodnie !!!

    Pozdrawiam :*
    Zapraszam http://paulina-juni.blogspot.com (początkujący blog ) - mam nadzieję, że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę jak stawiasz swoje pierwsze kroki w blogosferze, pozdrawiam muaa;*

      Usuń
  3. sposobem na ich uratowanie było tez ich ufarbowanie :) ale efekt jak dla mnie super :D

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tym, ale znajomy, który kończył odpowiednie kursy podpowiedział mi kiedyś, że farbowanie ubrań bardzo niszczy materiał. Opowiedział mi mniej więcej na czym polega to niszczenie materiału, ale przyznam, że nie pamiętam już;D

      Dlatego zdecydowałam się na takie rozwiązanie i nie żałuję kochana;D

      Usuń
  4. Wow spodnie wyglądają świetnie! Polecam ci spróbować tarcia dziur papierem ściernym albo czymś w tym stylu. Co prawda robiłam tak na bluzce, ale wygląda bardziej realistycznie.
    Co do książek, pierwszy raz słyszę te tytuły, ale chyba musze je przeczytać.
    Od roku staram się zabrać za Breaking Bad, ale jakoś mi nie po drodze :P A jakie inne seriale oglądasz?
    queen-j-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory oglądałam Dextera, ze trzy sezony obejrzałam jakiś czas temu. Natomiast jeśli chodzi o seriale komediowe to oglądam sporo tych, które są puszczane na Comedy Central. Moim faworytem jest Teoria Wielkiego Podrywu;D

      Zabierz się za Breaking Bad, wciąga! ;D

      A ten papier ścierny muszę kiedyś ponownie wypróbować. Za pierwszym razem parę lat temu nie przyniósł odpowiednich efektów, ale może dlatego, że jeans, który tarłam był bardzo gruby i trudny do przetarcia. Sama nie wiem czy to ta kwestia. Przyznam, że chętnie zobaczyłabym tą przerobioną przez Ciebie bluzkę, bardzo lubię DIY;>

      Usuń
  5. Super! Szkoda wyrzucać, tym bardziej jeśli je lubisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szkoda by było mi je wyrzucić, jedne z wygodniejszych spodni jakie mam;>

      Usuń
  6. Wow :D Spodnie nabrały nowego charakteru !! Modne i nie zmarnowane

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie nabrały nowego charakteru i noszę je z większą przyjemnością niż wcześniej;>

      Usuń
  7. Jak świetnie :D Ja może spróbuję też kiedyś na jakiś moich spodniach :D

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <---Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, można tanim, albo nawet zerowym kosztem odnowić ciuchy! ;>

      Usuń
  8. Też dziurawiłam spodnie, ale teraz jest dla mnie już za zimno, żeby w nich chodzić haha
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie tego, że już tak zimno to w ostatni weekend trochę bałam się, że zmarznę w nich, ale jednak nic a nic nie zamrzłam;D

      Usuń
  9. Świetnie Ci wyszły te spodnie :) Ja też w swoich robiłam sama dziurę :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u Ciebie jakieś spodnie z dziurą w okoliach kolana, jeśli to właśnie te przerabiałaś, to super wyszły! ;>

      Usuń
  10. Uwielbiam dziurawe spodnie i sama wielokrotnie też takie robiłam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam znowu! Świetny wpis, bardzo przyjemnie się czyta<3
    Dzięki, za odwiedziny u mnie, zapraszam na nowy wpis!

    http://neverwithoutglasses.blogspot.com/ obs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaglądam do Ciebie, chętnie zobaczę co tam nowego! ;>

      Usuń
  12. Bardzo fajny post! Śliczne zdjęcia:) Pozdrawiam :*
    zapraszam: http://vsiedlecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie z dziurami to moja miłość, więc bardzo podoba mi się efekt, który uzyskałaś :D I bardzo dobrze, że nie zrobiłaś dziury na prawym kolanie, bo wydaje mi się, że tak jak jest teraz wygląda lepiej :D Pozdrawiam!
    http://inspirationforlife.byania.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i coś w tym jest, że lepiej gdy dziury są na jednej nodze. Nie jest tak na przymus symetrycznie;>

      Usuń
  14. Świetne oraz banalne DIY! Może skorzystam, ale muszę kupić kolejną parę :D

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne rurki zawsze się przydają, więc jeśli masz jedną parę takich klasycznych czarnych rurek to nie dziuraw ich! No chyba, że też poplamisz czy w jakiś sposób je uszkodzisz, jak ja;D

      Usuń
  15. Świetne spodnie. Wyglądają jakby od początku miały dziury.

    adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie Ci wyszło ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam u Ciebie, poklikałam w linki i życzę owocnej współpracy! ;>

      Usuń
  17. No efekt końcowy wyszedł ci jak ze sklepu :D

    Kliknij-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dzieny! W związku z przyspieszeniem porostu włosów zapraszam do posta http://kwietniowaaa.blogspot.com/2015/08/picie-drozdzy-na-porost-wosow.html

      Usuń
  19. piekne zdjecia! a pomysl na dziurawe spodnie- super. tez kiedys bawilam sie w wycinanie dziur, ale efekt koncowy nie wyszedl tak dobrze jak u ciebie haha

    http://shawtyqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa, że DIY wyjdzie nie za ciekawie. Mi też kiedyś parę rzeczy nie wyszło tak jak bym tego oczekiwała;D

      Usuń
  20. Mega pomysł na jakąś zmianę w zwykłych, czarnych spodniach. Kiedyś zrobiłam dziury w takich starych jeansach, jednakże efekt nie był tak fajny jak u Ciebie i w nich nie chodzę haha :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak odpisałam na komentarz czytelniczki powyżej, mi też nie zawsze DIY wychodziło według moich oczekiwań;D

      Również pozdrawiam;>

      Usuń
  21. Świetny pomysł, muszę w końcu to wypróbować na jakiś starych jeansach, dotychczas bałam się, że mi nie wyjdzie ;)

    Zapraszam do mnie, nowy post ;) Miło byłoby mi zobaczyć Twój komentarz!
    www.boroviecka.pl (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, z chęcią przejrzałam Twojego bloga;>

      Usuń
  22. Jaki świetny blog i spodnie są super :)

    Zapraszam na nowy post z serii świątecznej <3
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za świętami, ale i tak zobaczę co tam świątecznego masz na blogu;D

      Również pozdrawiam;>

      Usuń
  23. Teraz wyglądają świetnie! :D

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, great inspiration. I'm your GFC follower # 105 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny efekt końcowy. :D Jak jakaś plama nie będzie chciała zejść, to też tak zrobię. ;)

    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten sposób, można nadać spodniom zupełnie nowego charakteru;>

      Usuń
  26. Spodnie wyglądają super, fajnie że dalej są dobre do noszenia :)
    zapraszam do mnie
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jakoś wciąż nie mogę przekonać się do tych spodni z dziurami, chociaż na innych wyglądają one zazwyczaj śwetnie :). Jeszcze nie oglądałam Breaking Bad, sle może kiedyś..:D.
    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam do mnie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam tak, że na kimś coś mi się podoba, ale nie jestem przekonana abym miała sama to nosić;D

      Polecam serial, polecam! ;D

      Usuń
  28. świetnie to wygląda ;) ja też zrobiłam sobie dziury, ponieważ przypadkowo zrobiła mi się malutka dziureczka hihi :P więc postanowiłam troszkę spodnie zmodyfikować i również bardzo fajnie to wyszło :*
    Świetny blog tak poza tym ;* buuuuzi ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieny kochana, cieszę się, że podoba Ci się mój blog muaa;*

      No właśnie, jak zrobiła się dziurawa nogawka to w tej sytuacji pozostało Ci podrzeć bardziej te spodnie;D

      Usuń
  29. Perfect and wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyszło świetnie! Chyba sama w taki sposób "naprawię" jedne spodnie, które również splamiłam... :)
    Zapraszam do siebie :) http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie da rady doprać Twoich spodni to jak najbardziej polecam mój sposób;D

      Usuń
  31. Great post! Have a good weekend!
    You have a lovely blog! Let me know if you'd like us to follow eachother on GFC and keep in touch?
    Lyinyou blog & Lyinyou instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much! Already I see what you have on the your blog;>

      Usuń
  32. great post! follow on gfc? love this blog x
    http://therunwhy.blogspot.mx/

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię takie spodnie! Bardzo fajna bluza! Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam-bardzo fajna bluza, uwielbiam ją;D

      Również pozdrawiam kochana!

      Usuń
  34. Prezentują się świetnie|!
    Wlaśnie niedawno wycinałam takie dziury ;)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ze swoich spodni jesteś równie zadowolona jak ja ze swoich;>

      Usuń
  35. Hej !
    Wzięłaś udział w moim światecznym konkursie . Nie podałaś adresu E-mail w celu kontaktu , Podaj adres e-mail oraz obserwuj poprzez bloga a nie google+
    Pozdrawiam Serdecznie !!
    http://yourfallsky.blogspot.com/2015/11/konkurs-swiateczny-witajcie-okazj-i.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wszystko poprawiłam, również pozdrawiam;>

      Usuń
  36. Fajna bluza:) Świetny DIY
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super pomysł na zmianę zwykłych spodni, sama muszę tak zrobić, ponieważ efekt mi się bardzo podoba. Zapraszam na mojego bloga myfangleblog.wordpress.com pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Super pomysł na zmianę zwykłych spodni, sama muszę tak zrobić, ponieważ efekt mi się bardzo podoba. Zapraszam na mojego bloga myfangleblog.wordpress.com pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo fajny pomysł i bardzo ładnie Ci wyszło!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pomysł super :) Nie trzeba wydawać dodatkowej kasy a ma można mieć modne własnoręcznie zrobione spodnie :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń