piątek, 6 listopada 2015

Stylizacja7 ale nie tylko...


Leniwie witam was w piątkowy jesienny wieczór. Czy aby napewno piątkowy? Dla mnie dni są takie same...

Już niebawem zrehabilitują mi kolano! Ale póki jeszcze jestem kuśtykająca to siedzę w domu, napawam się jesienną aurą zza okien i popijam ciepłe napoje. Niby fajnie, ale wcale nie fajnie.


Dobrze mieć czas na leniuchowanie, jednakże nie wtedy gdy jałowe siedzenie w domu jest przymusem. Zamiast siedzieć z obolałą, niewygodnie ułożoną nogą, wolę coś innego. Wole mieć świadomość, że zrobiłam coś na co miałam chęć, coś co przyniosło pewne zamierzone efekty, ewentualne coś co przyniosło zysk. Wtedy wolny czas niósłby za sobą przyjemność, błogość odpoczynku. Aż przyszedł mi na myśl fragment piosenki rapera pochodzącego z mojego miasta. Już nie mogę się doczekać, aż i u mnie będzie tak:





"Trzeba dzisiaj nie mieć czasu, żeby jutro mieć czas,
plecy masz do przerwy, teraz odróbka strat.

Mocniej, mocniej - wiem, że to dźwigniesz,
nieistotne co tam robisz, byle na pełnej piździe."


-Kękę





A jako, że mam przymusowe leniuchowanie to pokaże wam mój zwyczajny outfit of the day, fikuśną fryzurę i robiony próbnie makijaż oczu, który je optycznie powiększa.




Sklejka sklejkę sklejką pogania, tadam!



Przybliżenie na biżuterię, łańcuszki i pierścionki. Jeden z pierścionków składa się z literek, tworzą one napis friends-moja pamiątka;>







Dzisiejszy wpis został przypisany do trzech kategorii, do tej pory nie było takich sytuacji. Ten można znaleźć pod etykietami: stylizacje, lifestyle, a także książkowe mądrości. Aaale zaraz, zaraz. Dlaczego książkowe mądrości? Jest tu cytat, może nie jest zaczerpnięty z książki, ale tak bardzo palce pchały mi się na klawiaturę, żeby wklepać te książkowe mądrości, tak baaardzo;D



89 komentarzy :

  1. Świetnie Ci w tej fryzurze. I piękny sweter. I życzę zdrowia :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana, zdrowie mi się bardzo przyda;>

      Usuń
  2. Masz taką słodką urodę :) Strasznie pasuje Ci ta fryzura, jest bardzo oryginalna :)http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/2015/11/czterdziesci-cztery.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję i miło mi tu gościć mężczyznę;>

      Usuń
  3. Sweterek bardzo ładny aczkolwiek nie za bardzo mi podobają sie prześwitujące rzeczy

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie on ma to do siebie, że widać zarys biustonosza-na szczęście tylko zarys;>

      Usuń
  4. Super post! Życzę powrotu do zdrowia :) :*
    http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny sweterek, musi być bardzo mięciutki! Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jest bardzo mięciutki i jest jednym z wygodniejszych wśród moich swetrów;>

      Usuń
  6. Nie wiem czemu ale jak zobaczyłam twoje zdjęcia zaraz pomyślałam o Katy Perry :)
    Mam nadzieję, ze dobrze napisałam, słabo się orientuję w takich klimatach :)
    Zapraszam do siebie
    www.pazzarossa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z ciekawości wklepałam sobie w google Katy Perry, żeby się przyjrzeć i stwierdzam, że w tym makijażu faktycznie trochę, troszeczkę ją przypominam;D

      Usuń
  7. Słodko wyglądasz w tej fryzurce! No i szybkiego powrotu do zdrowia, żebyś już w domu nie musiała tyle siedzieć bo wyobrażam sobie że już pewnie wariujesz z nudów ;P

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, już wariuję z nudów. Moje zwariowanie z nudów odzwierciedla ta fikuśna fryzura, wyglądam pewnie jak totalny wariat i co gorsza-uważam tą fryzurę za fajną;D

      Usuń
  8. Widać ze potrafisz sie bawić ;-)
    Super słodko :-*
    Pyrtunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuje ci fryzuraq a sweterek jest prześliczny! ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i muszę zauważyć, że masz ładnie na blogu <3

      Usuń
  10. Hah , fajna fryzura ! :D A sweterek przepiękny i dodatkowo w takim ładnym kolorku ^^

    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez nie lubię siedzieć bezczynnie w domu. Wolę leniuchowac, ale robić cos przyjemnego. Bardzo ładnie Ci w tej fryzurze. Super makijaż i sweterek!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję;>

      Widzę, że rozumiesz moje aktualne rozterki, jałowe siedzenie jest bardziej męczące niż niejedno zajęcie.

      Usuń
  12. Super fryzurka! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek bardzo ładny, fryzurka też super :D zwariowana, ale bardzo do twarzy.
    Może wspólna obserwacja? Ja już zaczęłam, wpadnij do mnie ;))
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już zaglądam na Twojego bloga, chętnie przejrzę co tam masz kochana;>

      Usuń
  14. Świetna fryzura! :)
    Zapraszam do mnie, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę co masz na swoim blogu i dam znać, dziękuję za propozycję;>

      Usuń
  15. Świetna fryzurka!
    Stylizacja przesłodka ♥
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Baardzo podoba mi się pani sweterek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;>

      Kochana ale nie mów mi per pani. Wiem, że jestem starsza od Ciebie aż o dziesięć lat, ale odnośmy się do siebie na Ty;>

      Usuń
  17. Super stylizacja, piękna biżuteria! Zdrowia życzę :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka fajna fryzura ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieny, a tak swoją drogą to nazwa Twojego bloga jakoś szybko utkwiła mi w pamięci;>

      Usuń
  19. jakie cudowne kiteczki :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. https://minneysoul.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award.html
    Zostałaś nominowana :*
    Swietny blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dzieny za nominację, niebawem zrobię wpis z odpowiedziami muaa;*

      Usuń
  21. Bardzo fajne zdjęcia!:) Fryzura rzeczywiście fikuśna!:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie kłamałam pisząc, że fikuśna;>

      Pozdrawiam.

      Usuń
  22. Piękna fryzura, strasznie mi się podoba i uważam, że Ci pasuje :) Ogólnie cała stylizacja jest naprawdę super.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję za te komplementy;>

      Byłam u Ciebie i swoim ostatnim wpisem zachęciłaś mnie do obejrzenia serialu! Pozdrawiam;>

      Usuń
  23. Super fryzura! Taka słodka, mi osobiście kojarzy się z japonkami (nie pytaj dlaczego XDDD) :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzbudziło to moją ciekawość, szkoda, że mam nie pytać;D

      Usuń
  24. Bardzo pomysłowa sesja i ciekawa stylizacja, szczególnie fryzurkaaa<3
    Jesteś urocza i taka szczuplutkaaa!

    madziuchnaa.blogspot.com zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, pozytywne zmiany te, które wprowadziłaś na swojego bloga! ;>

      Usuń
  25. Bardzo fajne zdjęcia :) Wyglądasz na bardzo wesołą dziewczynę ;)
    http://inspirationforlife.byania.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No myślę, że jestem dość wesoła, nie zawsze, ale jak już jestem to aż za bardzo pozytyw uderza mi do głowy;D

      Usuń
  26. Ciekawe zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    Sprawdź też KONKURS u mnie!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zobaczę co to za konkurs, już nawet klikam i czytam;D

      Usuń
  27. Świetny naszyjnik i stylizacja :)
    Pozdrawiam!

    http://pocztowkizeswiataikraju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieny, ale właściwie to są dwa osobne naszyjniki kochana;>

      Usuń
  28. Stylizacja i makijaż po prostu świetne. Fryzura pasuje do Ciebie idelanie :D Na tych zdjęciach masz w sobie tyle energi i radości że aż trudno żeby się nie udzieliła. Miło patrzeć na takie zdjęcia :P
    Zdrówka życzę :)
    I zapraszam do odwiedzin mojego bloga :)
    http://malinabymylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, bardzo pocieszny komentarz;>

      Z chęcią zajrzałam na Twojego bloga i zostawiłam coś po sobie;>

      Usuń
  29. świetnie wyglądasz w tej fryzurce! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna fryzurka!
    wracaj do zdrowia szybciutko :*

    http://proteinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że od jutra już będę coraz szybciej wracała do zdrowia, nareszcie zaczynam rehabilitacje;>

      Dziękuję muaa;*

      Usuń
  31. W takim razie niech kolano wraca do zdrowia! :D
    Świetnie wyglądasz! Mega pozytywne zdjęcia, haha :D
    Genialna fryzurka :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech wraca do zdrowia, tego chcę najbardziej! ;>

      Dzieny kochana muaa;*

      Usuń
  32. Mi czas leci bardzo szybko i nie wiem czy to piątek czy poniedziałek :/ Ładne zdjęcia :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak czas za szybko leci to nie jest fajnie i jak czas się nader dłuży przez siedzenie w domu to tak samo nie jest fajnie:C

      Usuń
  33. Swietnie wyglądasz w tej fryzurze!
    jellysmoke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne włosy! :)
    Zapraszam na bloga o prawdziwym facecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przyznam, że już byłam na Twoim blogu. Dobre stylówki! ;>

      Usuń
  35. ciekawy blog i super stylizację którymi można się zainspirować :) pozdrawiam :* http://brenziblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana i również pozdrawiam muaa;*

      Usuń
  36. bardzo fajna stylizacja :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. fajny blog i świetne stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny sweterek, ja mam podobny :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uwielbiasz swój tak samo jak ja swój<3

      Usuń
  39. Super outfit i post ! :) Zapraszam do mnie http://wszystkoiiiinic.blogspot.com/ (obserwuje do fajnie się czyta)

    OdpowiedzUsuń
  40. Najprostsze połączenia są najlepsze - sweterek + zawsze sprawdzające się czarne spodnie :-).
    PS Przejrzałam Twoje posty, to wspaniałe, że lubisz kreatywnie spędzać czas - siedzenie w domu dla większości wiąże się wyłącznie z oglądaniem seriali :-).

    Może u mnie znajdziesz trochę inspiracji - w kwestii wnętrz i aranżacji :-).

    http://www.mgrhome.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo pewnie, chętnie zajrzę, jeszcze nie urządziłam do końca kawalerki i wszelkie inspiracje mile widziane;>

      Cieszę się, że zagłębiłaś się także w inne posty;>

      Usuń
  41. Odpowiedzi
    1. I w dodatku poniekąd jak myszka miki, no albo jak jakiś miś;D

      Usuń
  42. te cudaki na glowie sa wspaniale :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to bardzo odpowiednie określenie-cudaki;D

      Usuń