niedziela, 6 grudnia 2015

Jak być nieznośną dla swojego lubego?




Jak być nieznośną i upierdliwą dla swojego lubego? Oto kilka wskazówek:

1. Nie precyzuj o co Ci chodzi, nigdy! Niech sam się domyśli.

2. Obrażaj się o co tylko się da! Nie przegap żadnej okazji do obrażenia się, przecież wiesz, że tym zdziałasz najwięcej. Na co nie pomoże ten sposób, pomogą inne, które masz w zanadrzu. Może ten z punktu trzeciego?



3. Płacz przy każdej kłótni. Może zmięknie i przeprosi, nawet za sytuację, w której to Ty zawiniłaś. Po co miałabyś się przyznawać, że to Twoja wina? 

4. Zabraniaj mu wszystkiego, traktuj go jakby miał pięć lat. Ty jesteś tu w roli wyrodnej matki.



5. Co do zabraniania-jeśli jednak zrobi coś wbrew Twojej woli, a już co gorsza napije się piwa z kolegami to rób aferę! Tylko nie zwlekaj, rób ją odrazu. Zanim jeszcze dokończy pić to piwo. 

6. Zamiast poprosić o pomoc/przysługę, powiedzieć o swoim problemie, wyjaśnić pewne niedomówienia, czekaj, aż się domyśli. Jeśli się nie domyśli patrz punkt drugi. Albo trzeci. Albo zrób aferę jak w piątym. Albo zrób pakiet punktu drugiego, trzeciego i piątego. Kolejność dowolna.



To takie główne wskazówki, lecz zamiast się do nich stosować, lepiej unikać tego typu zachowań. 

Zauważyłam, że mam sporo nastoletnich czytelniczek. Pewnie nie jednej nastolatce przyda się lista przykładowych zachowań jakich unikać w kontaktach damsko-męskich. To właśnie czas, gdy zaczyna się u was burza hormonów, ale oszczędźcie chłopakom wrzasków, pisków, obrażania się. 

Nie jestem ani psychologiem, ani nie prowadzę bloga z poradami dla nastolatek, ale pewne obserwacje podsunęły mi pomysł na takiego posta. Moje ostatnie obserwacje wręcz wymusiły na mnie poruszenie tego tematu na blogu. Nie każda z was ma takie nastoletnie szaleństwo, wiem;D 

Ujęłam temat sarkastycznie, od tak.

Pozdrawiam i zachęcam was do dopisania w komentarzach kolejnych punktów do tej listy! ;D
, -kliknij nazwę kategorii w celu wyświetlenia wszystkich przypisanych do niej wpisów

57 komentarzy :

  1. Cudowny Blog *.*

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę co masz u siebie na blogu, już tam zaglądam muaa;*

      Usuń
  2. Hah, świetny post :))

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie to napisałaś, nawet się zaśmiałam.
    :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz przekazania wskazówek, miałam na celu też rozbawienie czytelników, cieszę się, że mi się to udało;D

      Usuń
  4. to są chyba typowe zachowania każdej 15latki ale pewnie i dorosłym kobietą zdarzają się takie sytuacje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarzają, myślę, że nieco rzadziej niż nastolatkom, ale zdarzają się;D

      Usuń
  5. Uwielbiam takie sarkastyczne posty! Rzeczywiście, głupie zachowanie, ale chyba każdej kobiecie, młodszej, czy starszej zdarzają się takie sytuacje. ;)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie, ale mam nadzieję, że chociaż garstce takich kobiet mój post da do myślenia;>

      Usuń
  6. Jejku a pomyslec ze niektore dziewczyny tak zachowuja sie w stosunku do swojego chłopaka..
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz kochana, to bywa męczące nawet dla kogoś kto jako osoba trzecia na to patrzy, ale przynajmniej dzięki obserwacjom takich dziewczyn miałam inspirację na tego posta;D

      Usuń
  7. Hahaha, świetnie to ujęłaś! Super post.;)

    http://individualminimalism.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia.
    Dla mnie niestety wskazówki nie potrzebne, gdyż żadnego lubego niestety nie mam :( A jeżeli chodzi o tego typu zachowania to gdybym była facetem od razu bym zakończyła związek. DO ZWIĄZKU TRZEBA DOJRZEĆ! Nie ważny jest wiek lale to co masz w głowie i co sobą prezentujesz.


    http://tornadomysli.blogspot.com/2015/12/wojna-nie-dziekuje.html
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację, z powodu kolejnej obserwacji jest mi bardzo miło! ;>

      Usuń
  9. Świętny, genialny i bardzo pomysłowy temat. Jestem facetem i sam bym tych punktów lepiej nie wyraził.
    Bardzo mi się to podobało, możesz mi wierzyć. Czekam na więcej ! A ja zapraszam Ciebie do mnie pomau-nolimits.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nawet facet tu trafił! Również pozdrawiam;>

      Usuń
  10. MERRY CHRISTMAS 2015

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merry Christmas! Także życzę wesołych świąt;D

      Usuń
  11. Właśnie w trakcie czytania stwierdziłam, że nawet jako nastolatka nie potrzebowałam takich rad ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobrze świadczy o Twojej dojrzałości i podejściu do takich spraw;>

      Usuń
  12. Fajny pomysł na zaprezentowani postu. Gdybyś napisała to bez sarkazmu to byłby za poważny a ta jest oryginalny!
    Fajnie, że chcesz trafić reż do 'młodszej' części czytelników :)
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie pomyślałam, że bez sarkazmu to nie ma się co brać za ten temat;D

      Usuń
  13. Czytam i oczom nie wierzę. Myślę o co chodzi heee .... Świetnie napisane ;) Brawo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się Twojej pierwszej reakcji, pewnie sama miałabym dziwną minę zaczynając to czytać;D

      Usuń
  14. Czasem sakrazmem można zdziałać więcej niż wprost, jeśli chodzi o persfazję ;). Aż za dużo jest takich wkurzających dziewczyn wokoło, a później się dziwią, że kolejny związek nie wychodzi. Ale.. chłopaków obrażających się o byle co też nie brakuje. Cóż każdy kiedyś dorośnie.. chyba :D.
    Podoba mi się design Twojego bloga!
    U mnie nowy post --> www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, każdy kiedyś dorośnie, ale bardzo istotne, że dodałaś to słowo-chyba;D

      Cieszę się, że podoba Ci się design mojego bloga;>

      Usuń
  15. haha świetny poradnik :D bardzo oryginalny pomysł na notkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieny, fajnie czasem zrobić coś nieszablonowego;>

      Usuń
  16. Haha fajne "rady" :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rady, albo nawet można powiedzieć antyrady;D

      Usuń
  17. You look lovely. Love that braid!

    Would you be interested in following each other? Let me know in my blog or follow me first and I follow you back asap. (Also let me know in my blog) Have a lovely week.

    Walking Freckle
    thisblogbelongstosabi.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks my dear! I am eager to see what you have on your blog and I'll let you know;>

      Usuń
  18. Muszę Ci się pochwalić nowym wpisem, koniecznie zajrzyj! ;)
    http://neverwithoutglasses.blogspot.com/2015/12/emotion-jewellery-cooperation.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że zajrzę, właściwie już klikam;D

      Usuń
  19. Haha świetny pomysł z idealną dawką sarkazmu! Wyszedł super, miło się go czytało :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, tego typu komentarze motywują;>

      Usuń
  20. Uwielbiam tego typu posty;)
    Pomyśleć że jak kiedyś takie czytałam to myślałąm że to tak na serio ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podczas czytania jednego tego typu posta odnośnie porad dotyczących prowadzenia bloga to przez około jedną trzecią tekstu też myślałam, że to na poważnie;D

      Również pozdrawiam!

      Usuń
  21. wonderful! I love and i follow your blog #30, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am eager to see what you have on your blog and I'll let you know;>

      Usuń
  22. Zaczęłam czytać Twoją notkę i już miałam do Ciebie pytanie- po co to wszystko jest? I o czym Ty piszesz! ale czytając notkę do końca stwierdzam, że temat jak najbardziej na + i zapewne wielu dziewczynom przyda się za nim zrobią ze swojego faceta typowego PANTOFLA.


    świetnie zapraszam w wolnej chwl+=Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za obserwację, a odnośnie tego co pomyślałaś na początku czytania tego wpisu to pewnie sama bym pomyślała podobnie;D

      Usuń
  23. great advice :) you made me smile at some points, type the number 3

    OdpowiedzUsuń
  24. Dear, I've followed you back as promised, thanks.

    Walking Freckle
    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Na mojego ukochanego najbardziej działa kiedy się do niego nie odzywam. Od razu milion pytań co się stało, co zrobił źle itd. Milczenie czasami pomaga :) Ale oczywiście staram się unikać zachowań, które podałaś w poście :D Buziaki i pozdrawiam :*!
    http://inspirationforlife.byania.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko wiesz, żeby się nie wycwanił i nie zaczął sam stosować Twojego sposobu;D

      Również pozdrawiam i buziaki muaa;*

      Usuń
  26. Idealny post a najlepsza końcówka, :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieny kochana! Cieszę się, że tym razem też do mnie zajrzałaś;>

      Usuń


  27. Wonderful and perfect! I follow you blog #110, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. hahah, ujełąś to w zabawny sposób! mozna sie posmiać:D

    OdpowiedzUsuń