czwartek, 3 września 2015

My list of dreams-moja lista marzeń


Zostałam nominowana do wzięcia udziału w ciekawej zabawie, co jest bardzo istotne temat zabawy bardzo pasuje do sytuacji w której się znajduję, bardzo!


Dziękuję za nominację http://threethingsiloveanna.blogspot.com/ <3


Zajrzyjcie na blog mojej blogowej przyjaciółki, warto. Dziwnie ją okeśliłam-blogowa przyjaciółka, ale tak właśnie jest. Mimo braku choćby jednego spotkania na żywo-mamy ze sobą bardzo dobry kontakt już od jakiegoś czasu;>


Teraz do rzeczy, lista moich marzeń:

  • wynajęcie ładnej, dobrej lokalizacyjnie kawalerki-spełnione dzisiaj, jeszcze nie do końca przywykłam do myśli, że nareszcie podpisałam umowę najmu, miałam do czynienia z tyloma niesłownymi ludźmi, że wątpiłam w pozytywne rozwiązanie sytuacji,
  • obrona pracy licencjackiej na pięć,
  • poznanie fajnych ludzi w nowym mieście, jak i na nowej uczelni,
  • wielu czytelników bloga, każda obserwacja mojego bloga bardzo mnie cieszy, może dołączysz? ;D
  • zapuścić włosy na jeszcze dłuższe niż mam i doprowadzenie ich do lepszego stanu niż są,
  • przyjaciel-gej, może to dziwne, ale marzy mi się przyjaciel-gej,
  • chciałabym miewać lepsze, mniej posrane sny i chyba już nigdy nie doświadczyć paraliżu sennego. 


Ze względu na moje przemęczenie, zatrzymam się na tylu punktach, choć pewnie ze świeższym umysłem napisałabym więcej. Ta nominacja tak mi się spodobała, że nie chciałam zwlekać dwa kolejne dni ze zrobieniem wpisu-niestety wszystkim tym, którzy zostawiali komentarze pod wpisami czy pisali maile odpowiem dopiero w sobotę, to szalony czas dla mnie i towarzyszy mi deficyt czasu.


Nominacja dla osoby o bardzo wyrazistym stylu, myślę, że nikt nie przejdzie obok niej obojętnie: http://thegrisgirl.blogspot.com.es/
-kliknij nazwę kategorii w celu wyświetlenia wszystkich przypisanych do niej wpisów

62 komentarze :

  1. Lovely <3
    have a nice day dear :D

    http://adf.ly/1NhAJd

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe marzenia. ♥
    Kochana dziękuję za tak wspaniałe określenie. ;*
    Buziaczki, odpocznij teraz od wszystkiego, lecz wiadomo pisz do mnie. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie odpoczynku, mam nadzieję kochana, że podczas wczasów będziesz pokazywać na blogu choć namiastkę tych pięknych widoków Zakopanego<3

      Usuń
  3. Great post kisses

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli można wtrącić słowo to moim skromnym marzeniem jest poznać taką fajną dziewczynę jaką jesteś Ty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki komplement, jeszcze się zawstydzę;>

      Usuń
    2. I tak nikt nie widzi :-D te czarne szpilki są również fajnie

      Usuń
    3. aa tak poza tym to chętnie bym to Twoje nowe foto w ramkę oprawił i na łóżkiem powiesił jeśli pozwolisz :D

      Usuń
    4. Możesz nawet cały pokój obwiesić moimi zdjęciami, chociaż to już by wyglądało dziwnie;D

      Usuń
    5. Jeszcze jakby były z osobistą dedykacją i autografem to byłoby wyśmienicie ;-)

      Usuń
    6. Jeśli kiedyś będzie okazja to masz zaklepany autograf z dedykacją, ale jeszcze żeby mój autograf był bardziej wartościowy niż zwykłe podpisy kolegów czy koleżanek zbierane w pamiętniku to by było fajnie;D

      Usuń
  5. Fajna akcja. Gratuluje nominacji. Życzę spełnienia wszystkich marzeń z listy!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz pewnie będzie, że Sherly jest wredna, ale szczerze mówiąc, co wyróżnia przyjaciela-geja od takiego hetero? Przecież orientacja seksualna, którą podkreśliłaś, nijak nie świadczy o stosunku do innych. Chyba ważniejsze, żeby przyjaciel był lojalny niż homoseksualny, co nie? Bo charakter w przeciwieństwie do orientacji ma w przyjaźni, moim skromnym zdaniem, znaczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiedziałam, że przyjaciela hetero nie chce mieć-mam takiego. Jednakże nie do końca wierzę w czystą przyjaźń damsko-męską między osobami hetero, zresztą mam prawo w nią nie wierzyć na podstawie moich doświadczeń. Jestem przekonana, że prędzej czy później z którejś strony coś zaiskrzy, nie oszukujmy się, że to może zepsuć nawet najlepszą przyjaźń, budowaną latami.

      Zresztą druga sprawa, że do tej pory moje kontakty z gejami wywarły na mnie tak pozytywne wrażenie, że przyjaźń z taką osobą jest dla mnie jednym z punktów wymienionych powyżej, nie wiem dlaczego to sprawiło komuś problem, ale co do tego czy jesteś wredna to raczej nie, nie powiedziałabym tak. Jednak gdyby tam było napisane "chcę przyjaciela geja, natomiast gardzę tymi którzy są hetero, trzymajcie ich ode mnie z daleka, bo dla mnie nie liczy się to jakim ktoś jest człowiekiem, tylko czy jest gejem czy nie" wtedy zrozumiałabym tego typu uwagi, bo ewidentnie dyskryminowałabym pewną grupę osób. No ale jeśli nie dyskryminuję? Jestem zaskoczona tym komentarzem, ale po to jest tu miejsce na komentarze, w dodatku na komentarze nie wymagające mojego zatwierdzenia, żeby każdy się wypowiedział w wybrany przez siebie sposób;>

      Usuń
    2. Sama wiem, że hetero-przyjaźnie to czasem niebezpieczny grunt. Może dlatego, że też zaiskrzyło jednostronnie między mną i przyjacielem, po czym kontakt się urwał.
      Tak czy tak, teraz wszystko z gejami jasne! Nie wiem, czy też zauważyłaś ostatnie wielkie bang na kumpla-słodkiego-uroczego-geja-na-zakupy, z którym się trzyma ze względu na jego orientację, bo taki kolega to powód do lansu. Ja niestety to dostrzegłam i przeraziłam się, że po blogosferze też to skacze. Na szczęście wszystko mi wytłumaczyłaś, więc w całości zwracam honor. ;)
      (po prostu czasem budzi się we mnie dzikie zwierze na myśl o przedmiotowym traktowaniu, no)

      Usuń
    3. Przyjaźnie dla lansu to nie dla mnie, bardzo ciężko zyskać moje zaufanie i takie zabawy w przyjaźnie w celu przyszpanowania to nie dla mnie, za bardzo szanuję zarówno swoją prywatność jak i prywatność domniemanego geja, żeby urządzać takie zabawy na pokaz. W każdym razie też zauważyłam to wielkie bang, trochę to smutne, bo jeśli ktoś zawiera z kimś innym więź tylko po to, żeby się z nim pokazać to gdzie tu szukać prawdziwości? Jak taki chłopak ma odgadnąć czy dana osoba jest faktycznie zainteresowana szczerym zaprzyjaźnieniem się czy chce się zwyczajnie pokazać w jego towarzystwie, szkoda mi tych wykorzystywanych. Nie dość, że przez jakąś część społeczeństwa są mocno tępieni za orientację to jeszcze gdzieś czai się grupa pseudo-przyjaciół.

      Cieszę się, że jeszcze odpowiedziałaś na mój komentarz;>

      Usuń
    4. W tym momencie cieszę się, że obracam się w ogarniętym środowisku, które na szczęście tego nie podłapało.
      Ależ nie ma za co! :D

      Usuń
  7. Przyjaciel gej...hmm też o tym myślałam :-)
    Podobno jest to fajna relacja, ale kto tam wie ;-) oby Ci się wszystko udało spełnić. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieny!

      Co do przyjaźni z gejem to myślę, że faktycznie mogłoby to być ciekawe doświadczenie;>

      Usuń
  8. You have really nice blog.
    I like it.
    FOLLOW ME, I FOLLOW BACK
    Check out my blog
    http://bekleveer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. great post
    thanks for the lovely comment

    http://abdelkhalekleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post!

    Thank you for visiting my blog, of course I'd love to follow each other, in fact, I'm already following you ;) waiting for you :3

    Kisses,
    http://confessionsofamake-upshopaholic.blogspot.si

    OdpowiedzUsuń
  11. Lepsze, mniej posrane sny... Hahaha, rozwaliło mnie to. Ja też chciałabym w końcu wynająć kawalerkę w trochę wyższym standardzie niż PRL. Marzenie nr 1, które UPARCIE NIE CHCE SIĘ SPEŁNIĆ, BRR. Sorry, musiałam gdzieś się wyżalić. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jednak poszczęści Ci się z tą kawalerką kochana, oby jak najszybciej Ci się to spełniło! ;>

      Usuń
  12. Hello from Spain: fabulous list. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Your blog is awesome! It reminds me of childhood;>

      Usuń
  13. Great post dear...lovely pics..:-)
    Thanks for your lovely comment on my blog! I've followed you on GFC #69)) Hope you'll do the same:))

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Very interesting:) I'm your new reader Join my blog http://bysinkj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. hi, thanx for your comment, i am now following u #71 now it's your turn
    http://dressedwithimen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wpis :) Gratuluję podpisania umowy, mnie szukanie mieszkania czeka w przyszłym roku :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za rok bądź wytrwała w poszukiwaniach, uważaj też na wszelkich oszustów-ja miałam do czynienia z przeróżnymi osobami i nie życzę Ci spotkania takich na swojej drodze;D

      Usuń
  17. Bardzo fajny wpis i pomysl na posta. Ciekawa inicjatywa z "lista marzen". Moge Ci tylko teraz zyczyc zeby udalo ci sie wszystkie z nich zrealizowac :) powodzenia

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;>

      Z chęcią zajrzę na Twojego bloga, już klikam;D

      Usuń
  18. Powodzenia w spełnianiu marzeń!

    W wolnej chwili prosze o KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieny! Teraz zajrzę sobie na Twojego bloga;>

      Usuń
  19. Życzę, że wszystkie się spełniły :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z poklikaniem w tym poście chyba się spóźniłam, ale jeśli jest jakiś nowy to z chęcią poklikam, już patrzę co tam masz;>

      Usuń
  20. Też zawsze chciałam przyjaciela geja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy geje z którymi miałam do czynienia byli świetni;>

      Usuń
  21. great post

    www.crazyaboutcolors.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzymam kciuki, by twoje marzenia się spełniły! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana;>

      Już zaglądam co tam masz u siebie;>

      Usuń
  23. Bardzo trzymam kciuki, żeby twoje marzenia się spełniły! Myślę że warto jest do tego dążyć, więc nie poddawaj się ;) No i gratuluję podpisania umowy wynajmu!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nową notkę do siebie :)
    http://www.faiithfully.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, to bardzo miłe słowa<3

      Już zaglądam do Ciebie, dawno mnie nie było i musze nadrobić wszystko co mnie ominęło u Ciebie;>

      Usuń
  24. Nice post! ♥ I'm following you, follow me too if you want http://everythinggirlneedstoknow.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh very cute post
    Now i´m following you in GFC #74
    I hope your follow me back
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń