czwartek, 16 lipca 2015

Zdjęcie z efektem 3d?


Już pora odetchnąć od pisania pracy licencjackiej, dzisiaj wyznaczyłam sobie za zadanie zmianę spisu treści i tym samym ułożenie fragmentów tekstu pod ten nowy spis. Poszło w miarę sprawnie, ale samo to, że musiałam siedzieć nad tak ważną sprawą jaką jest pisanie pracy jakoś mnie wymęczyło.

Z tego względu dzisiejszy wpis będzie takim oderwaniem się od główkowania, niestety jutro mam poważniejsze zadanie związane z kontynuacją szukania materiałów do dwóch ostatnich rozdziałów.

Tego wieczoru na blogu troszkę się pobawiłam, zrobiłam zdjęcie z efektem 3d! Coś podobnego ostatnio rzuciło mi sie w oczy na jakimś portalu, może na kwejku? Nie jest to mega efektowna metoda robienia zdjęć 3d ale tak utkwiła mi w pamięci, że chętnie sobie zrobiłam coś takiego;D


Jak widać jestem już w mojej piżamce-kombinezonie dla wygody. Szczerze? Nie ma nic w czym czułabym się wygodniej niż w takim kombinezonie, a mam ich sporo <3

-kliknij nazwę kategorii w celu wyświetlenia wszystkich przypisanych do niej wpisów

24 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, odwiedziłam;>

      Usuń
  2. Super kochana. ;*
    A co do piżamy/kombinezon sama posiadam takie 3 i uwielbiam je, mam króliczka i dwie zwykłe, podobne do twojego. ;)
    Buziaczki. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam króliczka, widzę kochana, że nasze gusta są podobne w wielu sprawach;D

      Usuń
  3. Świetnie, super zdjęcie :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili na bloga z recenzjami kosmetyków http://this-is-me-fashion-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedziłam, dodam też, że masz przy nazwie efektowne serduszko;>

      Usuń
  4. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for the invitation. You surprised me, I did not expect the reader from Russia, very nice to meet you! <3

      Usuń
  5. No rzeczywiście fajny efekt. Trochę kreatywności i można cuda z tym zrobić. :D
    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby tak więcej z tym popracować, przykładowo przy krajobrazie, albo przy jakimś zdjęciu pomieszczenia to faktycznie, można zdziałać cuda;>
      Z tego co mi się wydaje to wtedy można uzyskać zdjęcie ukazujące przestrzeń, ale potrzeba do tego odpowiedniej jakości zdjęcia. Będę zaglądać na Twojego bloga jeszcze nie raz;D

      Usuń
  6. Efekt powalający *.*
    http://screaming-inside.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam już do Twoich niebezpiecznie głębokich przemyśleń;>

      Chcę ich więcej!

      Usuń
  7. Super piżamka;) dziekuje za komentarz. Moze wspólne obserwowanie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za tym, żeby wzajemnie obserwować swoje poczynania, już kliknęłam;>

      Usuń
  8. Twoja piżama jest bardzo oryginalna i słodka! :)
    Pozdrawiam gorąco, życzę słonecznej pogody, Alicja
    z OKIEM BARWNEJ POETKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozostawienie miłego komentarza, również życzę słonecznej pogody i bez burz, które ostatnio robią dużo szkód! ;>

      Usuń
  9. Wygląda to mega efektownie! Nie myślałam, że można coś takiego 'wyczarować' tak prostym sposobem.

    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, sposób bardzo prosty i zajmuje to tylko chwilkę! ;>

      Usuń
  10. Super blog ! Piękna piżamka :)
    Zapraszam do mnie :) : mylifeasmonia.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobacze co masz u siebie, dziękuję za zaproszenie;>

      Usuń
  11. super zdjęcie , ja jeszcze nigdy nie widziałam na blogu zdjęcia 3d ;)
    zapraszam do mnie
    http://stachooowiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuje odbiegać od standardów, urozmaicać i widzę, że w tym przypadku mi się udało;D

      Usuń
  12. Swietne zdjęcie! Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ale u Ciebie jest pusto, brak postów:C

      Usuń