Co kupiłam na promocji -55% w Rossmannie?


Słynna promocja -55% na kosmetyki kolorowe w Rossmannie właśnie trwa, aż szkoda z niej nie skorzystać. Tylko wiecie, zawsze jest problem z tym, że przy półkach z kolorówką jest totalny sajgon. Dlatego tym razem zdecydowałam się na złożenie zamówienia przez internet. Trochę obawiałam się o czas realizacji mojego zamówienia, bo jednak w trakcie promki to tam się dzieją takie rzeczy, że bym się ani troszkę nie zdziwiła przydługim oczekiwaniem. Ku mojemu zaskoczeniu, już po dwóch godzinach dostałam wiadomość, że moje zamówienie oczekuje na odbiór, no proszę! Tak szybciutko? Oczywiście niezwłocznie poszłam je sobie odebrać i zrobiłam wam mały unboxing paczuszki z moimi nowymi kosmetykami. Pokażę wam to w postaci takich jakby snapów, krótkich rwanych filmików, na których do was gadam-coś nowego🙊




Czy coś z tych produktów was zainteresowało? Oczywiście możecie się spodziewać recenzji tego wszystkiego, tylko dajcie mi czas na przetestowanie i wszystko się z czasem pojawi na blogu💬