RICE POWDER, puder ryżowy od Wibo


Ponad rok temu opisywałam wam Banana loose powder, czyli matująco-utrwalający puder bananowy od Wibo, którego recenzję macie tutaj: 


Jakoś umknęło mi, że przecież testowałam też Rice powder total matt effect, odkopałam go w swojej szufladzie i z przyjemnością wam o nim opowiem. Pierwsza rzecz, która przyciąga moją uwagę to piękne opakowanie, kolorystyką ładniejsze niż puder bananowy. Niestety w kwestii zapachu, ryżowy nie dorównuje bananowemu, ponieważ pachnie neutralnie i niczym szczególnym się nie wyróżnia.


Co do aplikacji to jest bardzo komfortowa, puder jest dobrze zmielony i dzięki temu można go równomiernie rozprowadzić na skórze. Jedyny problem przy nakładaniu polega na tym samym co w przypadku pudru bananowego, czyli to, że jest sypki. Pudry w takim wydaniu są mi jakoś nieporęczne. Na szczęście już nieco do nich przywykłam, bo od ponad roku nie używałam innych pudrów niż właśnie sypkie. 


Kolor tego kosmetyku jest zupełnie biały, jak zresztą przystało na puder ryżowy, ale spokojnie, nie zauważyłam efektu pobielania twarzy. Niech was nie odstrasza ten biały proszek, jest on określony jako transparentny. Nie jestem tylko pewna jak zachowa się na skórze osoby z ciemną karnacją, w tej sytuacji pojawia się pewne ryzyko.


Jak sprawuje się na skórze? Pozostawia matowe wykończenie i przedłuża trwałość makijażu. Z trwałością jest u niego lepiej niż przy pudrze bananowym. Myślę, że warto porównać go w tej kwestii z banana powder i zauważyć, że make up jest z pewnością świeższy przez dłuższy czas niż w tamtym przypadku. Przypominam, że podlinkowałam recenzję banana powder gdzieś na początku tego wpisu, więc jak ktoś jest zaciekawiony to myk na górę.


Niedługo będę recenzować kolejne pudry, dlatego osoby szukające dla siebie tego idealnego kosmetyku zapraszam do śledzenia bloga i fanpage'a.




________________
Flamingowe lampki i zapewne też inne flamingi znajdziecie tutaj:

Mega wygodny biustonosz z koronki tutaj:

Moich pędzli już niestety wam nie podlinkuję, bo są wykupione, ale tutaj macie mnóstwo innych pięknych pędzli: