Holika Holika ŻEL ALOESOWY 99%


Już jakiś czas mam do czynienia ze słynnym żelem aloesowym SOOTHING GEL marki Holika Holika, który może poszczycić się zawartością aloesu w aż 99%.  Przetestowałam go na kilka sposobów i z chęcią opiszę wam w jakich rolach sprawdził się świetnie, a w jakich był do dupki.


Najlepsze co mogę powiedzieć o żelu aloesowym od Holika Holika to jego działanie łagodzące. Ratował mnie w różnych sytuacjach, gdy skóra potrzebowała czegoś kojącego, idealnie sprawdził się choćby po intensywnym peelingu tym urządzeniem: [KLIK]

W kryzysowych sytuacjach, aloes natychmiast przynosił ulgę skórze, dodatkowo nawilżając ją i odżywiając. Wystarczyło nałożyć go obficie jak maseczkę, a on stopniowo wnikał w głąb skóry i dobroczynnie działał na podrażnioną cerę.

Dzięki swoim nawilżającym właściwościom, doskonale sprawdził się u mnie także jako zamiennik kremu na noc. Bardzo szybko się wchłaniał i pozostawiał skórę twarzy przyjemną w dotyku, nawilżoną i zdrowo wyglądającą.


Soothing gel używałam też do ciała. Właściwie odczucia są takie jak przy stosowaniu na twarz, czyli nawilżenie, odżywienie i łagodzenie podrażnień. Po zastosowaniu go jako zamiennik balsamu, już po chwili cały zostawał pochłonięty przez skórę jak woda przez gąbkę. To ogromny plus, bo nie trzeba czekać przed założeniem ubrania lub położeniem się do łóżka. Na podrażnienia dobrze sprawdzi się nałożony miejscowo w postaci grubszej warstwy. Obficie nałożony i tak wchłonie się dość szybko, więc bez obaw!


Do aplikacji na dłonie też jest satysfakcjonujący. Są po nim zregenerowane i nawilżone, a skóra wydaje się być o wiele bardziej miękka niż przed zastosowaniem. Jest przyjemna w dotyku i pachnąca. Ten kosmetyk posiada bardzo świeży, delikatny zapach.

Jedyne co mnie rozczarowało to działanie żelu aloesowego na włosy. Nie widzę diametralnej różnicy po zastosowaniu go na moje kosmyki. Można powiedzieć, że prawie wcale nie widzę różnicy. Dlatego pozostanę przy stosowaniu go na skórę, bo do niej sprawdza się perfekcyjnie i można używać go w przeróżnych wariantach, jako zastępstwo dla wielu innych kosmetyków.





_________________
Moje piękne różowe body z pomponikami znajdziesz tu:






A jak lubisz wyprzedaże, to koniecznie zajrzyj tu: