Żel micelarny BIOTANIQE Dermoskin Expert


Może demakijaż wacikami nasączonymi kosmetykiem typu mleczko, czy płyn nie należy do moich ulubionych. Preferuję olejkowy demakijaż, który opisywałam TU i TU

Do demakijażu wykonywanego olejkami nie trzeba wprowadzać czynności tarcia wacikiem po skórze i mi to bardzo odpowiada. Zapobiega to choćby powstawaniu zmarszczek w okolicy oczu. Niestety nie zawsze chce się długo i rozważnie robić demakijaż i to właśnie przez własną nieuwagę, rozciąganie skóry, a także tarcie jej w niewłaściwym kierunku można przyspieszyć powstawanie zmarszczek i zwiotczenia. Szczególnie jeśli chodzi o wspomnianą przeze mnie skórę wokół oczu. I tak, mam zboczenie na punkcie skóry pod oczami! Dlatego u mnie na blogu znajdziesz domowe sposoby na poprawę kondycji skóry w okolicy oczu i są to artykuły dotyczące różnych problemów. Sposoby na opadające powieki masz TU, sposoby na cienie i obrzęki pod oczami masz TU i jeszcze sposoby na kurze łapki masz TU.


Nie znaczy to, że całkiem rezygnuję z kosmetyków przy których trzeba użyć wacików. Lubię stosować kosmetyki zamiennie i tym razem przedstawię wam ŻEL MICELARNY marki BIOTANIQE Dermoskin Expert, który zawiera wodę probiotyczną pro.aQua oraz Botaniczny Wyciąg z Hibiskusa. 



Producent pisze, że:
"Żel Micelarny do demakijażu to lekka, beztłuszczowa formuła z technologią oczyszczających makromiceli, która w jednym prostym geście usuwa nawet mocny makijaż i ślady zanieczyszczeń. Odświeża i resetuje skórę. Specjalnie dobrane, delikatne substancje myjące zapewniają jej idealny komfort i ukojenie. Wzbogacony o Botaniczny Wyciąg z Hibiskusa, który łagodzi podrażnienia naskórka, wycisza skórę uwrażliwioną i nadreaktywną."


Producent wyjaśnia też czym charakteryzują się jego kosmetyki BIOTANIQE:
"Biotaniqe to profesjonalne kosmetyki opracowane na bazie świeżej wody pro.aQua z technologią probiotyczną, która w naturalny sposób wspiera naturalną mikroflorę skóry poprzez pobudzenie rozwoju pożytecznych mikroorganizmów. Neutralizuje wapń zawarty w wodzie, chroniąc przed jego podrażniającym działaniem. Pro.aQua stale łagodzi i wycisza skórę twarzy."



Jakie są moje odczucia? 
Przyznam, że żel micelarny dobrze radzi sobie ze zmywaniem kosmetyków, no poza niektórymi pomadkami, ale do nich potrzeba tłustej formuły, takiej jak olejek. Biotaniqe dokładnie zmywa makijaż, ale nie tak znowu "jednym prostym gestem" jak obiecywał producent. To nie magiczna różdżka, tylko kosmetyk do demakijażu. Żel bardzo łagodnie traktuje skórę. Faktycznie czuć ukojenie i wyciszenie twarzy po demakijażu. Skóra jest pielęgnowana podczas demakijażu i z łatwością można to wyczuć. Podoba mi się też oferowane przez kosmetyk wsparcie naturalnej mikroflory, znajdującej się na skórze.





♡♡♡♡♡♡♡
Moja koszulka z serduszkami umieszczonymi w ciekawych miejscach:

Moja koszula w kratę:

A na Zaful nadal promocje walentynkowe:


Jeszcze przez chwilę działać będzie też kod rabatowy na zakupy w powyższym sklepie, kod:
LauraZF