Powiększenie ust ćwiczeniami!

Pasjonuje mnie joga, wspominałam już o tym? Zaczynam zgłębiać tajniki medytacji i uczę się wykonywać poszczególne pozycje jogi. Wiadomo, że wiedza nie bierze się z nikąd, więc wyposażyłam się w książki i ściągnęłam sobie fajną aplikację na smartfona. Zdarza się czasem, że szukając odpowiedzi na jakieś pytania, znajdujemy przy okazji mnóstwo niepotrzebnych nowinek, o których się FIZJOLOGOM nie śniło - jak zwykł mawiać nasz polski celebryta i myśliciel Ferdek Kiepski. 




☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

Dzisiaj natknęłam się na rozdział książki, w którym napisano o ćwiczeniach facjaty i poniekąd też o jej masażu. Jako, że bardzo lubię takie klimaty, z entuzjazmem pochłonęłam te kilka stron. Natknęłam się tam na wzmiankę o ćwiczeniach mających na celu powiększenie ust i wzmocnienie ich konturu ...to mnie zbiło z tropu. 


Wierzę w magię masaży, zresztą pisałam wam o technikach mających na celu wyeliminowanie pewnych niedoskonałości, żeby oblicze było promienne i rumiane jak u Jagienki, czy innej urodziwej dziewki, co to się w strumieniu obmywała, a stopy stawiała na pokrytej rosą trawce ...no ale misie kolorowe, co ja mam myśleć o ćwiczeniach rzekomo powiększających usta? 


Jak nie spróbuję, to nie dowiem się ile jest w tym prawdy, choć pesymistycznie zakładam, że będzie to tylko strata czasu. Ćwiczenia są bardzo proste, opiszę wam je po krótce ...a wy dajcie znać, co myślicie o takich dziwactwach, jak choćby oczekiwanie widocznego efektu powiększenia ust po systematycznym, codziennym wykonywaniu kilku ruchów wargami.




☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

WZMOCNIENIE KONTURU UST

ĆWICZENIE 1: 
Zrób szeroki uśmiech w linii prostej. Ma się to odbyć bez otwierania ust, jednocześnie dociskając wargi do zębów. Wytrzymaj tak kilka sekund i odpuść. Powtórz ten ruch 5 razy.
ĆWICZENIE 2:
Znowu szeroki uśmiech bez otwierania ust, tym razem z uniesieniem kącików ust do góry. Trzymaj tak kilka sekund i odpuść, powtórka ma być pięciokrotna. 
ĆWICZENIE 3:
Szeroki uśmiech z odsłoniętymi zębami, a kąciki ust kieruj do góry. Trzymaj kilka sekund i 5 razy powtórz.



☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

POWIĘKSZENIE UST

ĆWICZENIE 1:
Należy zrobić wdech przez nos i wypuścić powietrze ustami - usta mają być ułożone tak, jak przy pocałunku. Znowu pięciokrotna powtórka.
ĆWICZENIE 2:
Właściwie to ćwiczenie należy wykonać w taki sposób, jak poprzednie, lecz z obciążeniem. Rolę obciążenia będą sprawować opuszki dwóch palców - wskazującego i środkowego, które podczas ćwiczenia trzeba położyć na środku ust.



☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️
Pokuszę się o robienie tych ćwiczeń, może z miesiąc? Zrobię wam o tym wpis i podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Najpierw jednak pokażę wam, jak wyglądają usta po makijażu permanentnym, który wykonany był techniką SMUDGE-PROOF LIPS - pisałam wam już o tym zabiegu na moim Instagramie. 


Zdjęcie wykonane zaraz po zabiegu, gdy usta jeszcze były nabrzmiałe i intensywnie nasycone pigmentem. Ostateczny kolor będzie mega zbliżony do naturalnego odcienia moich ust. Już niebawem osiągnę końcowy efekt, bo pigment przestanie się zagnieżdżać - tak, wiem, że to nie jest profesjonalne określenie, ale tak bardzo mi tu pasuje, że musiałam go użyć.

Jak ten pomysł z ćwiczeniami ust okaże się skuteczny, to trzeba będzie zgłosić się do niezastąpionych kreatorów reklamy z http://reklama-efekt.pl/ i niech robią koszulki z ilustracjami, na których będą instrukcje do tego, jak naturalnie osiągnąć efekt powiększonych ust. Niech robią kasetony reklamowe i naklejki na samochody, bo trzeba będzie pchnąć ten patent dalej, by mknął w świat i robił konkurencje dla medycyny estetycznej, której wykonywania lekarze chcą zakazać nam, kosmetologom. Oczywiście żartuje sobie z tymi koszulkami i całą resztą. Znacie mnie, lubię czasem puścić wodze fantazji.