Targi kosmetyków naturalnych EKOCUDA znów stacjonarnie!


Wreszcie! Targi kosmetyczne Ekocuda powracają w wydaniu stacjonarnym! Ze względu na obostrzenia, organizatorzy ostatnio mieli ograniczone możliwości i jak zapewne pamiętacie - targi odbywały się w trybie on-line. Było to ratunkiem dla osób poszukujących pielęgnacji wykorzystującej dobro pochodzące z natury. Dobrze wspominam te wirtualne wydarzenia. Mogłam zaczerpnąć opinii ekspertów na wiele istotnych tematów, co rzucało nowe światło na wybór najlepszej opcji pielęgnacyjnej dla mojej skóry i włosów. Jednak nie ukrywam, że bezpośredni kontakt z wystawcami jest niezastąpiony... 



🌱

Dlatego moja radość sięgnęła zenitu, gdy dowiedziałam się, że już 11 września będę miała możliwość wybrać się osobiście do Centrum EXPO XXI, gdzie organizowane będą tegoroczne targi. Chcąc zapewnić odwiedzającym maksimum bezpieczeństwa, Ekocuda planowane są w zupełnie nowej, większej niż dotychczas przestrzeni. Był_ś już w tym topowym targowym miejscu na mapie Warszawy? Jeśli nie to koniecznie odwiedź je w dniach 11 i 12 września. 



Już nie mogę się doczekać... może nawet spotkamy się gdzieś pośród stoisk z naturalnymi kosmetykami? Pozytywnie wspominam sytuację, gdy na jednej z poprzednich edycji Ekocudów podeszła do mnie czytelniczka mojego bloga, do dzisiaj mamy kontakt. I podobnie jak wtedy, tym razem tez służę radą odnośnie moich ulubionych naturalnych produktów, więc nie krępuj się jeśli natkniemy się na siebie.



Nowa lokalizacja targów znajduje się przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14 - to zaledwie 10 minut drogi od Dworca Centralnego, na pograniczu Woli i Ochoty. Jeśli masz zamiar wybrać się samochodem to żaden problem, bo dla uczestników wydarzenia wygospodarowane zostanie aż 1500 miejsc parkingowych. Ja wybieram opcję komunikacji miejskiej i szczerze? Z końca Warszawy dotrę tam w pół godziny. Nie mogło być lepiej! 



Wstęp jak zawsze jest bezpłatny, więc możesz wstąpić nawet ze zwykłej ciekawości, choć nie gwarantuję, że szybko wyjdziesz z Ekocudów. Jeśli jesteś takim eco-freakiem jak ja, z pewnością pochłonie Cię testowanie nowości kosmetycznych i rozmowa z ludźmi, którzy znają się na rzeczy. Wystawcy naturalnych produktów chętnie podzielą się z Tobą swoją wiedzą i zadbają o niesamowitą atmosferę, jak zawsze! 




🌱


Po garstkę bieżących informacji zapraszam na stronę:

 www.ekocuda.com 


oraz na Social Media targów: 

https://www.instagram.com/ekocuda/ 

https://www.facebook.com/ekocudacom




To jak? Widzimy się na Ekocudach?