Owalne pędzle do makijażu?

Tak, tak, znowu pokusiłam się o nowe pędzle. Coraz więcej mam ich w swojej kolekcji, ale tym razem są to zupełnie inne pędzle niż te, których używałam dotychczas. 

I oto jest! Komplet owalnych szczotek do makijażu ze stojakiem.


Podstawka do utrzymania pędzli w ryzach to bardzo fajny gadżet. Zajmuje niewiele miejsca na toaletce, a do tego wygląda bardzo estetycznie. Do wyboru były też dwa inne warianty kolorystyczne, ale zdecydowałam się na złoto. A niechże ja poczuję trochę luksusu! No do luksusu może nie jest blisko, bo to plastik. Na szczęście jakość plastiku wywarła na mnie pozytywne wrażenie. Zarówno trzonki pędzli, jak i podstawka są bardzo, bardzo satysfakcjonujące. Komplet trzyma się stabilnie i nie ma opcji, żeby pędzle się chwiały, albo co gorsza, żeby podstawka się przewracała. Wszystko jest dobrze wyważone, co mnie bardzo cieszy, bo obawiałam się tego typu konstrukcji. 



Teraz przyjrzymy się pędzlom jeszcze bliżej.


Jest ich pięć i każdy z nich ma inny rozmiar, różnią się także kształtem. Tego typu pędzle idealnie nadają się do konturowania na mokro. Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem nauczenia się wreszcie ładnie konturować na mokro i te pędzle z pewnością będą dla mnie motywacją! 


Największy z pędzli jest idealny do nakładania podkładu i to akurat udało mi się już przetestować, bo podkład trzeba czymś rozprowadzić nawet przy zwykłym makijażu z konturem na sucho. Jestem zadowolona, bo powierzchnia tego pędzla jest spora, co pozwala na szybkie ogarnięcie podkładu.




Włosie pędzli jest mięciutkie, bardzo przyjemne w dotyku. Zostały wykonane z dużą dbałością o odczucia użytkownika. Co by się dużo nie rozpisywać, zaznaczę tylko, że mizianie tymi pędzlami zalicza się do najprzyjemniejszych momentów podczas wykonywania makijażu.


Mam nadzieję, że niedługo przybędę do was z wieściami, że wreszcie umiem konturować się na mokro! Widziałam różne propozycje odnośnie dokładnego zastosowania tego typu pędzli. Jeśli macie swoje zalecenia który pędzel do czego to z chęcią przyjmę instrukcje, bo internet zalał mnie tak różnymi kombinacjami, że głowa mała. Więc jeszcze raz, pięć pędzli. Ich kształty pokazuję poniżej. 





_______________
Pędzli do makijażu nigdy za wiele!





_______________
Szczotki do makijażu znajdziecie tu:

Kolczyki z marmurkowymi elementami widoczne na zdjęciach znajdziecie tu:

Bluzę ze zdjęć znajdziecie tu:



Polecam Zafulowe nowości i promocje: