Olejkowa pielęgnacja pod prysznicem!



Dodatki olejków można znaleźć w wielu rodzajach kosmetyków. Jak wiecie, ja pokochałam olejki do demakijażu, tak samo lubię używać olejków do pielęgnacji włosów. Jakiś czas temu skusiłam się na żel pod prysznic z zawartością olejku makadamia i monoi. 


Olejek makadamia jest bogaty w kwasy Omega 3, 6, 9. Zmiękcza skórę i wygładza ją. Z kolei olejek monoi jest źródłem wielu cennych witamin i kwasu foliowego. Nawilża i odżywia skórę, poprawiając jej wygląd. 


Żel ma za zadanie oczyszczać skórę i pozostawiać na niej lekką, nietłustą warstwę ochronną, która zapobiegnie wysuszeniu skóry, a dokładnej ograniczy odparowywanie wody z naskórka. 





Jakie są moje odczucia w trakcie aplikacji? Żel bardzo przyjemnie pachnie, ma słodki, kojący zapach. Dobrze się pieni, a więc i jego właściwości myjące są na wysokim poziomie.

Jakie są moje odczucia po zastosowaniu? Skóra faktycznie jest odżywiona, nawilżona i delikatna w dotyku. Zdecydowanie wyczuwa się działanie olejków. Jeśli ktoś obawia się zbyt intensywnej warstwy ochronnej, która pozostaje na skórze i mogłoby się wydawać, że będzie sprawiała dyskomfort to uspokajam! Nie jest to nic co by było mocno wyczuwalne, a tym bardziej nie wywoła negatywnych odczuć. Dzięki tej warstwie możemy cieszyć się jeszcze gładszą skórą.





__________________
Czy mój pierwszy olejkowy produkt do mycia zachęcił mnie do dalszych testów podobnych kosmetyków? Zdecydowanie tak!