Personalizowane kubki i kubki termiczne na jesień

Mam bzika na punkcie kubków, szklanek i ładnych kieliszków do wina. Mam ich już za dużo, a i tak smutno mi, gdy coś stłukę. Nie wiem, czy też masz po jednym ulubionym kubku na każdy z humorów? 



Mam nawet beznadziejnie zniszczoną szklankę, w której robię sobie kawę w takie najgorsze poranki. Moja estetyczna gorycz dotycząca tego, jak wygląda moja kawa, zaczyna przebijać się przez gorycz poranka. 


A wyobrażasz sobie poranek ze szklanką, na której widnieje jakiś miły napis? I to spersonalizowany bezpośrednio pod Ciebie? Psst… a kto pogardziłby słoikiem z ciastkami? Do porannej kawy brzmią w sam raz, c’nie?





Ja akurat nie biorę kawy na wynos, zawsze dopijam całą w domu, choćbym piła jednym haustem. Ale jeśli Ty zabierasz ze sobą z domu porcję kofeiny, to personalizowany kubek termiczny mógłby sprawić Ci odrobinę uśmiechu w drodze do pracy.




Personalizowaniem kubków, kubków termicznych i słoików na ciastka zajmuje się MURRANO. Tworzą napisy na przeróżnych przedmiotach, pełną ofertę znajdziesz na ich stronie internetowej. Stworzą coś idealnego dla Ciebie albo prezent na czyjeś urodziny, prezent na walentynki, rocznicę, no na cokolwiek.


Takie upominki są ponadczasowe, bo prędzej czy później ktoś sięgnie po kubek od Ciebie i w danej chwili pomyśli o Tobie.