Otwierasz biznes?

Znajoma otwiera swój nail bar - miejsce, gdzie każdy będzie mógł przyjść bez wcześniejszego umawiania się na wizytę, bez oczekiwania tygodniami na przyjęcie. Czasem każda z nas jest w sytuacji, gdy potrzebuje zrobić manicure „na już”. Spontaniczne wyjście z przyjaciółkami, randka, biznesowe spotkanie... jest wiele powodów, by dłonie prezentowały się nienagannie. Naprzeciw potrzebom wychodzą nail bary, w których pracuje jednocześnie kilka manicurzystek, a wykorzystując swój profesjonalizm i wypracowane latami umiejętności, potrafią zadbać o dłonie szybciej niż w standardowym salonie piękności. 



To poszerza możliwości usług - zostajesz obsłużona szybko, bez uprzedniego wpisywania się w wypchany po brzegi terminarz. W takie miejsce możesz iść nawet po drodze na umówione spotkanie.


Jednak nowym punktom usługowym nie jest łatwo. Otwierając biznes, przedsiębiorcy często nie maja budżetu na kosztowne kampanie reklamowe. Rozwiązanie takiej sytuacji może być prostsze - jeśli nie możesz działać globalnie, zadziałaj najpierw lokalnie. Zadbaj o estetyczny szyld, który będzie przyciągał spojrzenia klientów już z daleka. 


Moim zdaniem najlepiej w tej kwestii sprawdzają się reklamy świetlne - podświetlenie LED będzie wabiło klientów nawet w godzinach wieczornych i zimą, gdy dni są wyjątkowo krótkie. 


Warto zadbać także o ulotki zawierajace najnowszą ofertę Twojego biznesu. Poza istotnymi informacjami, ulotki powinny zawierać też coś, co będzie przyjemne dla oka i utkwi w pamięci potencjalnego klienta. 




Tylko jak rozdawać ulotki? Wystawanie przed nail barem ze stosikiem ulotek to zawsze jakieś rozwiazanie, ale czy najbardziej optymalne? Wymaga poświęcenia Twojego cennego czasu i wysiłku, naraża Cię też na spojrzenia przechodniów, którzy dzisiaj dostali już pięć innych ulotek i wszystkie wylądowały w pobliskim śmietniku. Lepiej by było nie tracić funduszy na wyprodukowanie ulotek, które finalnie trafią do kubła z odpadkami. Lepszym rozwiązaniem będą stojaki na ulotki z veraco.pl, może nawet w parze z jakimś zachęcającym szyldem wiszącym powyżej? Wtedy ulotkę weźmie ktoś naprawdę zainteresowany i być może jutro zapuka do drzwi Twojego biznesu z prośba o usługę.