Must have na chłodniejsze dni i zniżka dla was!


Coś bez czego nie umiem się obyć jesienią - sweterki! Miękkie, cieplutkie i wygodne. W paczce od Zaful znalazło się coś co zdecydowanie jest moim must have tej jesieni. Pierwszy sweterek ma pleciony przód. Z początku nie byłam pewna czy taki fason będzie dla mnie odpowiedni, nie miałam odniesienia do innych ciuchów, bo dotychczas nie miałam nic robionego na styl plecionego materiału. Na szczęście okazał się strzałem w dziesiątkę!



Kolejny sweterek można nosić na kilka sposobów. Jego tył jest przewiązany sznureczkiem i zależnie od tego jak bardzo zostanie on ściśnięty, można otrzymać sweterek z delikatnym rozcięciem na plecach albo z rozcięciem pokazującym znaczną część pleców. Można też zalotnie zsunąć materiał z ramienia, wystarczy nieco bardziej poluzować sznureczek. Lubię ciuchy dające różne możliwości noszenia.


Kolejnym jesiennym must have są dla mnie zwykłe jednokolorowe spodnie. Ja wybrałam z Zaful skinny w kolorze klasycznego niebieskiego jeansu i pasujące do wszystkiego czarne skinny.


Są to skinny z wysokim stanem. Wszystko z nimi spoko, aleee tak jak już wam pisałam, zamawiając ciuchy z tego typu stron trzeba brać pod uwagę zaniżoną rozmiarówkę. Pamiętajcie, żeby zawsze wybierać ubrania o rozmiar większe niż te, po które sięgacie w naszych sklepach. Wracając do moich wyborów, to te drugie spodnie, czyli niebieskie jeansy widzieliście już u mnie w poście, z którego pochodzi poniższe zdjęcie.


Mam jeszcze coś! Wiecie, że lubię czapki i tym razem też postanowiłam się na jakąś skusić. Nabyłam puchatą czapkę z daszkiem, która w chłodne dni będzie przemilutkim odpowiednikiem moich standardowych czapek z daszkiem. Niestety nie przewidziałam jednej kwestii, uszy będą w niej marznąć i odpadać. Takie fasony nakryć głowy nie zakrywają uszu prawie wcale.






____________________________

Pleciony sweterek:

Sweterek wiązany z tyłu:

Czarne spodnie skinny:

Niebieskie jeansy skinny, zostały niestety już tylko w ciemniejszym odcieniu:

Puchata czapka z daszkiem:


Bezpośredni link do sklepu:


Zaful organizuje teraz jesienne promocje, więc warto tam zajrzeć. Mam dla was jeszcze kupon na dodatkowe 10% i 20% zniżki. Zależnie od produktu powinno naliczyć wam odpowiednią zniżkę. Kod do wykorzystania kuponu to ZafulChen, bierzcie i korzystajcie z tego wszyscy!