Siemanko, zdjęcie na przywitanie


Siemanko, zastanawiałam się jakie swoje zdjęcie pokazać wam na przywitanie-wczoraj dałam tylko zdjęcie swoich trampek, to jednak mało mówi o człowieku;D

Zacznijmy od tego, że mam już prawie 23 lata, kiedy to zleciało? 

Jestem niska, natomiast mój styl ubioru jest często jak u nastolatki, dlatego mogę liczyć na to, że okazyjnie przy zakupie towarów przeznaczonych dla +18 podbudowują mnie ekspedientki w sklepie pytające o dowód. Zresztą która kobieta nie lubi gdy espedientka upewnia się czy mamy już osiemnastkę za sobą;)

Zebrało mi się na taki temat, bo w tym miesiącu kolejne urodziny, jak to mówię-kolejna osiemnastka, bo teraz obchodzę już tylko osiemnastki;D

Zdjęcie które dodam jest dość humorystyczne, robione gdy pracowałam jako animatorka dla dzieci. Usłyszałam od paru osób, że przebranie się za taką łobuziarę pasuje mi do charakteru więc przedstawiam się wam, tu Kinga, cześć!