Sukienki dla druhen | TOP 10


W tym roku, a właściwie tego lata miałam przyjemność być druhną na ślubie mojej przyjaciółki, którą serdecznie pozdrawiam jeśli to czyta. Była to piękna uroczystość i cieszę się, że mogłam towarzyszyć państwu młodym w ich Wielkim Dniu.


Poszukiwania sukienki, w której będę towarzyszyć mojej przyjaciółce przy ołtarzu były bardzo czasochłonne. Nie mogłam znaleźć nic ładnego stacjonarnie, a w pierwszej kolejności szukałam właśnie czegoś, co będę mogła przymierzyć przed zakupem. Z braku jakichkolwiek perspektyw na zakup w sklepach, po których chodziłam, zaczęłam rozglądać się też w internetach. Faktycznie były tam zjawiskowe sukienki ale przeważnie były niedostępne, wyprzedane albo założone tylko do sesji zdjęciowej przez modelkę, która nie podała informacji gdzie można dostać jej kieckę.


Inspirując się znalezionymi w sieci kreacjami, powróciłam do poszukiwań stacjonarnych. Udało się wyszukać coś ładnego dopiero przy pomocy mamy mojego narzeczonego. Zaprowadziła mnie w kilka swoich miejscówek, w których sama całkiem niedawno szukała sukienki na wesele. Początkowo nic mnie nie urzekło. Już byłam totalnie zrezygnowana i zniesmaczona tym, że nikt tu nie robi kiecek, które by się chociaż zbliżały wizualnie do tych oglądanych w sieci.


I wtedy jedna jedyna sukienka dała mi nadzieję. Była oczywiście za długa, bo na niskich ludzi ciuchów się w tym kraju nie robi. Bo po co niscy ludzie mieliby iść sobie do sklepu i komfortowo zrobić zakupy.

Postanowiłam i tak ją kupić. Zaniosłam ją bezzwłocznie do krawca i byłam niesamowicie szczęśliwa jak przymierzyłam tą skróconą sukienkę. Wyglądała niesamowicie, gdy nie była już na mnie za długa i nie ciągało się po ziemi kilkanaście centymetrów materiału.


Finalnie jakoś wybrnęłam z tej sytuacji i miałam sukienkę, która mi się podobała i spełniała chociaż część moich wymagań. Bo wszystkich niestety nie spełniła, ale chociaż część! 




Pokazuję wam w tym wpisie przykłady sukienek dla druhen ze sklepu internetowego Angrila. Trafiłam na tą stronę dosłownie wczoraj, czyli spóźniłam się ponad dwa miesiące, ale może którejś z was przydadzą się linki do kiecek. Noo albo może chociaż te kroje zainspirują was i ukształtują wzór sukienki jakiej będziecie dalej poszukiwać. 



Jak zauważyłyście, suknie z tego sklepu mają czasem kolory, których u nas się unika podczas wyboru sukni dla druhny. Nie jest to żaden problem, bo przy każdej rzeczy macie możliwość wyboru odpowiedniego dla siebie koloru. Zadbano o to, żeby była szeroka gama kolorystyczna. Jak widać na stronie, mamy katalogi z próbkami odcieni i samodzielnie wybieramy sobie jak ma wyglądać kiecka.




Dużo weselnych sukienek jest ozdobionych koronką, ale jeśli nie lubicie tego rodzaju zdobień to z powodzeniem da się znaleźć również inne rodzaje kreacji i wcale nie muszą wyglądać jak większość. Bohemian bridesmaid dresses znajdujące się na Angrila są mega urozmaicone, można natknąć się na gładką kieckę albo taką z pięknym wiązaniem z tyłu, są też wzory z odkrytymi plecami, gdzie materiał z tyłu układa się wręcz zjawiskowo. Myślę, że jest to zaspokojenie naprawdę różnych gustów, dlatego zapraszam do zapoznania się z całym asortymentem.