NEVER NOT HUNGRY jak radzić sobie z zachciankami?




Dzisiaj przychodzę do was nie z recenzją, poradami ani niczym podobnym. Zamiast doradzania wam przy wyborze kosmetyku, czy sposobu pielęgnacji, chcę porady od was. 

Chodzi o zmianę sposobu odżywiania. Zależy mi na zrzuceniu kilku kilogramów, ale ciągle chce mi się słonych przekąsek. Na słodycze mam chęć bardzo rzadko, ale słone i ostre mogę jeść non stop. Nie mogę osiągnąć wymarzonych rezultatów, mimo, że nie jem ogromnych ilości jedzenia, nawet powiedziałabym, że od jakiegoś czasu jem bardzo mało. Przyszła więc pora na zmianę nawyków żywieniowych i zastępowanie dotychczasowych produktów czymś innym. 


Jeśli macie dla mnie skuteczne sposoby na zastępowanie niezdrowego słonego żarcia czymś co jest dietetyczne i co w przeciwieństwie do soli nie zatrzymuje wody w organizmie to chętnie się was poradzę w tej kwestii. Napiszcie też co jeść, żeby przyspieszyć metabolizm, wspomóc trawienie i przemianę materii. Może podsuniecie mi coś czego nie stosowałam i zaproponujecie jakieś fajne nowinki żywieniowe.





Koszulkę dla obżarciuchów znajdziecie tu: