Jak rozjaśnić pomadę do brwi? Recenzja pomady do brwi WIBO.



Witam osoby poszukujące sposobów na rozjaśnienie pomady do brwi i chcące uniknąć efektu zwanego "brwi wpierdolki".



Przez przypadek nabyłam pomadę do brwi w kolorze czarnym, tak jak pisałam wam w poście o promocji w Rossmannie:



Obiecałam pokazać sposób na rozjaśnienie zbyt ciemnej pomady do brwi i dzisiaj właśnie o tym! Ja miałam utrudnione zadanie, bo nie rozjaśniałam z ciemnego brązu, w którym by były jakiekolwiek ciepłe tony, musiałam rozjaśniać z czerni i poza produktami rozjaśniającymi musiałam dodać też coś z ciepłymi kolorami, żeby nie otrzymać pomady o kolorze smutno szarym. 


Przygotowałam sobie taki oto zestaw:
-pomada do brwi
-pędzelek, który znajdował się w zestawie z pomadą
-pojemniczki
-podkład 
-pomadka płynna w ciepłym brązowym kolorze/pomadka w kolorze czerwieni



Ja robiłam to w czterech pojemniczkach, żeby pokazać wam kilka sposobów i różne odcienie jakie można uzyskać. Wam wystarczy jeden pojemniczek i jeden sposób wybrany spośród moich. To zaczynamy!

Nakładamy trochę pomady do pojemniczka i dobieramy kosmetyk, którym będziemy zmieniać kolor pomady. Ja sprawdzałam co wyjdzie z połączenia:


POMADA-PODKŁAD


POMADA-POMADKA BRĄZ



 POMADA-POMADKA BRĄZ I PODKŁAD


POMADA-POMADKA W KOLORZE POMIĘDZY CZERWIENIĄ A FUKSJĄ


Do pojemniczków z nałożoną pomadą dokładałam przygotowane produkty, nie zawsze początkowa ilość wystarczy do uzyskania oczekiwanego koloru pomady. Wtedy podczas mieszania trzeba sprawdzać na nadgarstku jaki kolor się tworzy i ewentualnie dołożyć więcej podkładu lub pomadki. 





Najchłodniejszy odcień wyszedł mi z połączenia pomady z samym podkładem, kolejne to już kombinacje z pomadkami do ust.


Konsystencja pomady nie zmienia się drastycznie w połączeniu z pomadkami do ust, trwałość też pozostaje zachowana. Po dodaniu podkładu niestety trwałość pomady staje się nieco mniejsza, a konsystencja rzadsza, ale nie ma katastrofy, nadal można godzinami cieszyć się pięknymi brwiami.




_______________________________

Moja opinia na temat EYEBROW POMADE OD WIBO. Według mnie jest to kosmetyk warty uwagi. Łatwo ją zaaplikować, plusem jest to, że producent dołączył do opakowania dwustronny pędzelek widoczny na moich zdjęciach. Pomada utrzymuje się na brwiach bardzo dobrze, nie zauważyłam ścierania czy rozmazywania się kosmetyku nawet podczas deszczu i wilgotnego powietrza, które u mnie przeważnie zmniejsza trwałość makijażu. Opakowanie też ładnie się prezentuje, dzięki czemu estetycznie wygląda na toaletce.