Być jak Disneyowska księżniczka, wróć! Jak Disneyowska wiedźma.


Nie wiem jak wy, ale ja lubię oglądać przeróbki obrazków z Disneyowskich bajek. Pojawiają się tam znane nam postacie w sceneriach odnoszących się do dzisiejszych realiów. Przykładowo wytatuowana Arielka w koszulce z nadrukiem whisky. Mam nawet case na telefon z tym motywem, jak przystało na fankę przeróbek Disneya! 




To akurat jest pozytywnie przerobiona postać. Tatuaże, możliwość wyrażania siebie wyglądem - te elementy przemawiają za tym, że dzisiejsze czasy zmieniają się na plus. A co z księżniczkami, które przedstawia się w odrażający sposób? Siedzące ze zmartwieniem przy stole nad kieliszkiem alkoholu, wciągające kokainę, wyglądające jak prostytutki, inne natomiast zmagające się z pokaźnym nadmiarem kilogramów. Nie jestem pewna czy to aby na pewno mocno przerysowana rzeczywistość. Najgorsze, że chyba sporo w tym prawdy i mimo, że lubię oglądać takie prace graficzne to jednak dają one do myślenia i przerażają. Zwłaszcza jak ktoś ma bujną wyobraźnie lubiącą skłaniać się ku pesymistycznym wizjom. Aż chce się analizować ile takich zepsutych książniczek jest wśród nas. Z tym, że dzisiejszym księżniczkom bliżej już do wiedźm przedstawianych w bajkach.  


I tak tematycznie pokażę wam jedną z moich aktualnie ulubionych bluz, właśnie z bajkowymi wiedźmami! Jak już jest taki temat i mam tu taką sposobność to muszę wam tutaj wrzucić pokazówkę bluzy, mega ją lubię!







_________________

Podsyłam linki do kilku rzeczy, które można było zobaczyć w moim poście.
Links to items that you see in my post.


Czapka z daszkiem
Cap



Kolczyki
Earrings



Poduszka w stylu tych moich, mam nadzieję, że będzie dostępna jak będę składać kolejne zamówienie, żeby mogła zasilić szereg moich podusi
A pillow similar to my pillows, I want it on another order from this site



Naszyjnik, choker, bullet
Necklace, choker, bullet