sobota, 12 sierpnia 2017

Nowe matowe pomadki, recenzja i swatche całego setu!


Przemiło jest otrzymać taką niespodziankę jak przedpremierowy set pomadek o kolorach zdecydowanie wpisujących się w aktualne trendy. Już zdążyłam przetestować co i jak, a więc zapraszam do zapoznania się z moją recenzją!


Pierwsze na co przeważnie każdy zwraca uwagę to opakowanie. Pomadki moov mają bardzo estetyczne, minimalistyczne opakowanie z przezroczystym elementem ukazującym kolor znajdujący się w środku. Co prawda, każda pomadka ma na dole swoją indywidualną nazwę, ale zawsze fajnie jest móc zerknąć sobie też na kolor i ocenić która pomadka pasuje do dzisiejszego outfitu. Opakowanie idealne!

Aplikacja pomadki jest bardzo łatwa. Mamy tu aplikator, którym można nałożyć produkt w precyzyjny sposób. Pigmentacja bez zarzutów💗


Konsystencja pomadek jest bardzo kremowa i mimo matowego wykończenia nie wysuszają one ust. Nie powstaje uczucie dyskomfortu ani lepkich ust jak przy niektórych matowych pomadkach. 

Kolory idealnie wpasowują się w trendy makijażowe, łapcie swatche wszystkich pomadek:


Ogromną przyjemnością jest codzienne dobieranie sobie koloru spośród tych wszystkich, które otrzymałam od drogerii Kontigo. Aż ciężko jest mi określić która z pomadek spodobała mi się najbardziej, każdą z nich bardzo polubiłam! Dzięki takiej gamie kolorystycznej można wyczarować makijaże na różne okoliczności. Osobiście lubię też dopasować sobie pomadkę do swojego samopoczucia, a te od moov mogą odzwierciedlać wiele różnych emocji💗

Trwałość jest bardzo dobra, koloru nie traci się zbyt szybko nawet pijąc czy jedząc. Co prawda, ja zawsze uważnie obchodzę się z jedzeniem gdy mam pomalowane usta i  śmiało mogę powiedzieć, że przy mojej ostrożności pomadki moov są mega, mega wytrzymałe. Gdy po jakimś czasie zaczną się wycierać, to zjadają się dość estetycznie. Nie trzeba się pilnować chodząc z lusterkiem w kieszeni, bo nawet jak coś zacznie się zmywać to kolor pomadkowy przechodzi płynnie w kolor ust. Lubię konsystencje, które zjadają się w ten sposób, to ogromny komfort.




______________________
A czy wy znacie już Kontigo? Jeśli nie to koniecznie musicie zajrzeć na ich stronę:










#Kontigo #LiquidLipsMatterByMoov



30 komentarzy :

  1. Z pewnością przyciągają spojrzenia. Wyglądają rewelacyjnie a i wybór kolorów całkiem spory. Duży plus też za aplikator, lubię takie rozwiązania. Z pewnością się na nie skuszę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, chociaż czasem lubię też wrzucić na usta jakiś połysk;D

      Usuń
  3. Wyglądają świetnie. Chyba się skuszę na tę drugą (od strony dłoni), będzie pasować idealnie do moich ulubionych outfitów. Dzięki za polecenie pomadki!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, tego kolorku nie da się nie polubić! ;>

      Też Cię pozdrawiam i z przyjemnością zajrzałam do Ciebie;>

      Usuń
  4. Matowych pomadek używałam do tej pory tylko z GR. Chętnie wypróbuję te, które proponujesz :) Pozdrawiam serdecznie i oczywiście zaczynam obserwować :) Nie wiem czemu dopiero teraz trafiłam na ten blog, ale lepiej późno niż wcale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć i dziękuję za obserwację! ;>

      Usuń
  5. Uwielbiam matowe pomadki, obecnie mam tylko dwie, ale chcę jeszcze powiększyć kolekcję :D Tej firmy jeszcze nie znam, ale mają bardzo ciekawe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście miałam okazję przetestować wszystkie, bo w innym wypadku to chyba nie umiałabym się zdecydować którą wybrać;D

      Usuń
  6. Takie niespodzianki cieszą najbardziej.
    Piękne kolorki, bardzo mi się podobają! <3
    Pozdrawiam!

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak i u Ciebie ostatnia niespodzianka musiała cieszyć! ;>

      Też Cię pozdrawiam i do zobaczenia na Twoim blogu;D

      Usuń
  7. Ależ one mająpiękne odcienie *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mają sliczne kolorki, bardzo mi się podobają :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Samą markę znam, ale jeszcze ani razu się nie skusiłam ;) Może jednak warto :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze kilka pomadek poza tymi z nowej kolekcji i chwalę sobie je wszystkie, także warto;>

      Usuń
    2. Poczułam się przekonana :D

      Usuń
  10. Nie słyszałam o tej marce. Bardzo szeroka gama kolorystyczna - to lubię. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, gama kolorystyczna jest bardzo zadowalająca! ;>

      Usuń
  11. No, no! Niespodzianka rzeczywiście świetna. Sama niesamowicie bym się ucieszyła, gdybym dostała tak cudowny pakiecik pomadek, w dodatku matowych, które w ostatnim czasie są moimi ulubionymi!
    Trudno wybrać, który kolor jest najlepszy. Ale ja przeważnie stawiam na kolory nude oraz brązy. Te chyba są najlepsze! :)
    Rzeczywiście mając takie pole do popisu to codziennie można się zaprezentować w innym makijażu i w innej pomadce :)
    Ta trwałość niesamowicie mnie przekonuje. Też zawsze staram się uważać z jedzeniem i sprawdzam od razu w telefonie czy nic się nie zmyło.
    A powiedz mi kochana jak jest ze skórkami? Mocno je podkreśla?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn. wiem, że napisałaś, że nie wysuszają ust, ale chodzi mi głównie o te skórki suche, które już ktoś ma przed nałożeniem :)

      No i do opakowania też się zgadzam. Ma bardzo ładne, takie ekskluzywne ;)

      Usuń
    2. Przyznam, że ostatnio nie mam wcale problemu z suchymi, odstającymi skórkami i nie miałam okazji przekonać się czy będą podkreślone po nałożeniu tych pomadek. Ta konsystencja jest tak przyjemna dla ust, że może nie podkreśli skórek jakoś bardzo znacznie, ale odrobinę mogą być widoczne, bo to w sumie mat.

      Kochana, wydaje mi się, że przy stosowaniu matów to jednak trzeba zadbać o złuszczenie naskórka i odpowiednie nawilżenie, bo dość ryzykowne by było nakładać matową pomadkę na suchotki;D

      Usuń
  12. Podoba mi się intensywności tych kolorów <3 Mega!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ piękne kolory <3 Show-off to zdecydowanie coś dla mnie. Mam podobny odcień z Sensique i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor pięknie wygląda, tak intensywne usta przyciągają wzrok;>

      Usuń