poniedziałek, 10 lipca 2017

KOOPERACJA ZE SKLEPAMI I ZNIŻKA DLA WAS!



Jak wiecie-współpracuję z Zaful i Rosegal.

Peruka z Rosegal już pojawiła się w moim ostatnim poście i tak przypadła mi do gustu, że nie trzeba było długo czekać, aby ponownie się tu pojawiła. 

Dla zainteresowanych podlinkuję perukę:

Link także do spodni:

 I jeszcze link do bransoletki. Z tym, że ten egzemplarz już powoli się kończy, więc niebawem zamiast bezpośrednio do tej bransy zacznie was przekierowywać ogólnie do biżuterii, już teraz przepraszam i mam nadzieję, że szybko uzupełnią asortyment:





_____________________
Zdjęcia przedstawiające te przedmioty są poniżej, znajdziecie także informacje na temat zniżek do obydwu sklepów.






_____________________
Spodnie musiałam sobie podwinąć i o dziwo wcale nie chodzi o mój wzrost. Długość była odpowiednia, ale nie byłam przekonana do tego jak prezentowały się w ich standardowym wydaniu. Podwijając je, nadałam im nieco inny wyraz.





_____________________
Bransoletka jest w wydaniu bicolor. Kotek ma kolor srebrny, natomiast zawieszka z napisem połyskuje na złoto. Zależało mi na wyborze czegoś co łączy w sobie obydwa kolory. Dzięki temu idealnie współgra z moim zegarkiem, który też jest w tych dwóch kolorach.




Kupon zniżkowy do sklepu Zaful: ZafulChen
Kupon zniżkowy do sklepu Rosegal: RosegalChen






15 komentarzy :

  1. Te spodnie są genialne :)

    https://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja! Jest ciekawa a jednocześnie nie przekombinowana, wszystko ładnie ze sobą współgra :) Śliczny ten kotek przy bransoletce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotka chociaż na bransoletce sobie ponoszę, bo w mieszkaniu nie mogę mieć żywego;D

      Usuń
  3. Jejku jest perfekcyjnie <3
    Genialne spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, ładne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji. Masz mega włosy - nie mogę oderwać wzroku! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tej peruki i ja nie mogę oderwać wzroku, jest idealna-tak jak opisałam w poprzednim poście;>

      Usuń
  6. Mi również wydaję się, że nadałaś spodniom uroku tymi podwiniętymi nogawkami. Świetnie się prezentują w całej Twojej stylizacji!
    Peruka jest prześliczna! Do twarzy Ci w niej :)
    Również współpracuję z ZAFUL. Mają naprawdę ciekawy asortyment i mnóstwo ciekawych promocji. Z ROSEGAL nie miałam okazji nic zamawiać, ale widzę, że też warto.
    Bransoletka rzeczywiście współgra z Twoim zegarkiem, jest naprawdę piękna!
    Podsumowując - piękna stylizacja oraz zdjęcia :)

    Udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosegal jest w sumie na równi z Zafulem jakościowo i jeśli chodzi o nietypowe perełki jakie można tam znaleźć. Mam nadzieję, że będziesz mogła się o tym przekonać osobiście;>

      Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa i Tobie kochana też życzę udanego weekendu! ;>

      Usuń
  7. Świetnie Kinga :) taką lubię najbardziej. Tylko ten dywanik niepotrzebny. Kolejne ładne buty ;)

    OdpowiedzUsuń