niedziela, 4 czerwca 2017

Wakacyjno-wyjazdowa wishlista


Nadeszły ciepłe dni, a wraz z nimi sezon urlopowy. Coraz więcej osób planuje wyjazdy, w wyobraźni widząc siebie z drinkiem w ręku nad ciepłą wodą.
Osoby uczące się, z wytęsknieniem oczekują wakacji. Zresztą oni już jedną nogą mają wakacje, pamiętam z tamtych czasów, że w czerwcu plan lekcji był totalnie lekceważony i więcej czasu spędzało się poza szkołą. 

W związku z tym, że czerwiec powitał nas pieszczotliwymi promieniami słońca, robię wam posta z wakacyjną wishlistą na letnie wojaże. 
















To tylko przykładowe wakacyjne przedmioty, które można znaleźć na Zaful. Po więcej zapraszam na stronę sklepu internetowego:
http://www.zaful.com/?lkid=51142






Prośba od Zaful! Zerknijcie na ich sukienki, głównie te w kolorach białych i czerwonych. Są spore wyprzedaże i ciągle się pogłębiają. Co więcej, możecie wykorzystać kupon zniżkowy "ZafulChen", który upoważni was do zniżek na te i inne artykuły:
http://www.zaful.com/s/white-and-red-dress/?lkid=51142



-kliknij nazwę kategorii w celu wyświetlenia wszystkich przypisanych do niej wpisów

9 komentarzy :

  1. We wszystkich strojach jestem zakochana! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie jest więcej powalających strojów, ale już nie pakowałam wszystkiego tu do posta;D

      Usuń
  2. Świetny wybór, aż mam ochotę skusić się na kolejne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej polecam te pierwsze, sama je mam i uwielbiam;D

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się biały strój z przedostastniej rubryki ! Muszę chyba w taki zainwestować ! *.*

    OdpowiedzUsuń