Krem z zieloną herbatą, co ja na to po dłuższym stosowaniu?


Kremik z zieloną herbatą brzmi dla mnie bardzo intrygująco. Zieloną herbatę piję i pić uwielbiam, ale jak sprawdzi się jako składnik kremu do twarzy? 

Poza głównym, najbardziej wyeksponowanym ingredientem jakim jest ekstrakt z green tea, mamy tutaj jeszcze takie rarytasy jak biokompleks matujący, cynk PCA, masło Shea, olejek migdałowy, czy ekstrakt z oczaru wirginijskiego. Krem jest przeznaczony dla cery mieszanej i tłustej. Z moją tłustą cerą, idealnie nadałam się na królika doświadczalnego🐇 



Przyznam, że kremik spisał się całkiem dobrze, bardzo szybko się wchłania i co ważne dla posiadaczy tłustej cery-nie pozostawia na skórze tłustej warstwy okluzyjnej, która zapychałaby pory. Taka śliska powłoczka jaką zostawiają niektóre kremy, sprawia, że czuje się jak po upalnym dniu, gdy cera już się przetłuści. Zamiast odświeżyć, sprawiają wrażenie brudnej, spoconej skóry, więc bardzo cenię sobie w kremach brak pozostawiania tego SHITu na twarzy💩

Co więcej, mój krem nawilża skórę i pozostawia ją przyjemną w dotyku. Jeszcze dla pewności pomiziałam sobie policzek i tak, jest przyjemny w dotyku👌

Krem fajnie pielęgnuje moją tłustą cerę, a dodatkową zaletą jest zapach. Czuć świeży zapach liści zielonej herbaty🌱






Widoczne na zdjęciach pierścionki pochodzą z Zaful. 
Zostały wykupione, więc nie dam wam linka do nich, ale poszperajcie w biżuterii, może natkniecie się na coś dla siebie. Szukajcie, a znajdziecie:

Jak wiecie, pokazuję na blogu sporo rzeczy od Zaful i dotychczas byłam zadowolona. Z pierścionków także jestem. Co prawda, rozmiar nie leży idealnie ani na środkowym, ani na serdecznym palcu, ale przymykam na to oko, bo dość często mam takie problemy przy doborze pierścionka. Ładniutkie są, więc i tak będę nosić💍

Zaful ma promocje na letnie, zwiewne sukienki, trafia się nawet -70% od ceny regularnej:

Nie omieszkam też wrzucić linka do krótkich topów, bo nadchodzą upały i coś takiego może się przydać, zresztą tu też roi się od przecen, więc hulaj dusza. Poniżej cztery przykładowe topy i link prowadzący po więcej: