czwartek, 4 maja 2017

Chokery do wyboru, do koloru. Obroże dla każdej suki czy jakoś tak.


Jak można u mnie zauważyć, chokery królują wśród dodatków do stylizacji. Ogromnie cieszy mnie, że trafiłam na wielobarwny zestaw, w którym te nielubiane przez niektórych obroże dla suk, są w ośmiu kolorach. Można z powodzeniem dopasować sobie kolor chokera do stylówki. 

Niesłychane jest jakie głupie memy powstały ostatnio na temat chokerów. Według twórców tych głupot, wspomniana ozdoba to czarny pas w oralnych przyjemnościach. Widziałam jeszcze inne memy pokazujące podobny poziom ich twórców. Przekornie mogłabym zaapelować do nich, że pasy te mają więcej niż jeden kolor, co wiąże się z różnymi poziomami wtajemniczenia oralnych bawek. Niech aktualizują memy⚤ 




Fakt, chokery mają w swojej historii nie najlepiej kojarzące się czasy, nosiły je francuskie prostytutki. Jednakże doszukując się znaczenia tych ozdób na przestrzeni dziejów, można dostrzec też pozytywną symbolikę. Były ozdobami kobiet z wyższych sfer, nosiły je panie dobrze usytuowane. Pokazuje to dwa kontrasty. Zresztą jak było ze swastyką? U nas kojarzy się bardzo źle, bo pan z wąsem wykorzystał ją do niecnych celów, ale w Azji ten symbol oznacza szczęście. Jeśli komuś dany element kojarzy się pozytywnie, to nie usunie go z życia tylko dlatego, że część społeczności ma inne przekonania. 



Mi osobiście chokery kojarzą się z modą lat 90-tych, nostalgia!

Nie wszystko z tamtych lat jest godne odświeżenia i wrzucenia do aktualnej mody, ale chokery zdecydowanie zasługują na wkroczenie w bieżące trendy❤







Można szpernąć za innymi chokerami, których mają pod dostatkiem w:





-kliknij nazwę kategorii w celu wyświetlenia wszystkich przypisanych do niej wpisów

20 komentarzy :

  1. lubię chokery ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post ❤ Ważne ze masz swoje zdanie mnie sie podobają ale nie mialam okazji ani kupic ani nosić 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwa konta jedno prywarne drugie do blogs zapraszam www.sladamikobiet.blogspot.com

      Usuń
    2. Dziękuję za uzupełnienie mi tutaj konta do bloga, pozdrawiam Cię serdecznie;>

      Usuń
  3. Uwielbiam chokery i nie rozumiem całego hejtu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to jest niezrozumiałe, że komuś wadzi pewien rodzaj naszyjnika;D

      Usuń
  4. Ja chokery bardzo lubię i nie spotkałam się jeszcze z hejtem :) Ale ja jestem z tych osób, które noszą obrożę z ćwiekami na co dzień i nie przejmują się opinią :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością jesteś odważna, już to zauważyłam po zdjęciach stylizacji jakie dodajesz na bloga. Podziwiam odwagę i wyczucie stylu! ;>

      Usuń
  5. Moim zdaniem każdy powinien nosić to co mu się podoba i nie obchodzi mnie czy ktoś przez to będzie miał o mnie złe zdanie, czy coś ;) Uwielbiam chokery, co prawda mam tylko trzy i nieczęsto je ubieram ,ale są bardzo fajnym dopełnieniem stylizacji, więc nie rozumiem oburzenia niektórych ludzi. Co do tego zestawu, który kupiłaś - bardzo mi się podoba i super kolorki :)
    Pozdrawiam Mania
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zobacz jakie to jest głupie, że komuś w ogóle przychodzi do głowy ocenianie innych po rodzaju ozdoby na szyi;D

      Dziękuję i też Cię pozdrawiam;>

      Usuń
  6. Nie noszę chokerów.
    Moim zdaniem każdy ma swój styl, jedni urozmaicają swoją stylizacje poprzez dodanie chokera, inni nie :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, co kto lubi;D

      Dziękuję i także ślę pozdrowienia.

      Usuń
  7. Jeszcze niedawno chokery wydawały mi się być niezwykle kiczowate. Pooglądałam jednak kilka stylizacji z nimi i się zakochałam, sama zainwestowałam w kilka ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przekonałaś się do tego dodatku. Faktycznie niektóre stylizacje z chokerami mogą przekonać nawet najbardziej zagorzałych przeciwników tego rodzaju biżuterii;>

      Usuń
  8. Kinga świetne czerwone szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję i witam Cię ponownie na moim blogu;D

      Usuń
    2. Kochana, jestem tu regularnie jednak nie zawsze się udzielam ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. A to jak każdy z dodatków, jak każdy z elementów ubioru;>

      Usuń