sobota, 29 kwietnia 2017

COOPERATION WITH ZAFUL-CAŁA STYLÓWKA ZROBIONA Z ZAFULOWYCH FATAŁASZKÓW


Znowu przyszła do mnie przesyłka od Zaful. Zafulowe fatałaszki znowu mnie mega pozytywnie zaskoczyły, fart, że trafiłam z rozmiarami jak szytymi na mnie! Pora pokazać zawartość, ale tym razem część nowych rzeczy połączyłam z ogrodniczkami, które otrzymałam poprzednim razem, miałam wizję i możecie teraz zobaczyć co mi z tej wizji wyszło↓







Tank top z printem MARIHUNAEN:


Czapka:


Choker, właściwie zestaw chokerów w wielu kolorach, ot tak, żeby do różnych stylówek sobie dobrać:


Ogrodniczki, po raz drugi na blogu, bo są tak zajebiste:



Zostawiam linki do grzebnięcia na Zafulowych social mediach:







23 komentarze :

  1. Śliczna stylizacja ;) Lubię Zaful :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ciebie Kingo też pozdrawiam, moja imienniczko;D

      Usuń
  2. Miałam w planach kupować chokery. Śliczne zdjęcia+jeju twoje włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam tyle chokerów, że nie wiem, które nosić;D

      Usuń
  3. This look is very cool) ANd I love your emotional photos)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne ogrodniczki, a włosy... marzenie!


    Pozdrawiam cieplutko!
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, co do włosów to już myślę nad nowym, dziwacznym kolorem;D

      Też Cię cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  5. Zdecydowanie jeden z lepszych sklepów! Koszulka skradła moje serce.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem także jest to jeden z lepszych sklepów, przynajmniej póki nie zawiodłam się na niczym co mam od nich;D

      Usuń
  6. Ten top idealnie pasuje do ogrodniczek! Ja od dłuższego czasu szukam ogrodniczek, jednak bez dziur, zwykłych takich i nie mogę znaleźć :D
    Świetnie wyglądasz! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tyle czasu szukałam ogrodniczek zanim trafiłam na te, że już wątpiłam w zakup takich co by mi pasowały, w stu procentach rozumiem te rozterki;D

      Usuń
  7. Wyszło pięknie :)
    Jeszcze nigdy nic nie kupiłam z Zaful - może będę musiała się przełamać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto. Ja jeszcze się nie zawiodłam! ;>

      Usuń
  8. Świetnie te ogrodniczki pasują do topu :) Chyba muszę sobie jakieś kupić, bo ostatni raz miałam ogrodniczki jeszcze jako mała dziewczynka ;)
    Pozdrawiam Mania
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie ogrodniczki tak troszkę kojarzą się z modą dziecięcą;D

      Usuń
  9. Ale stylówka Q!

    Fajna *-*

    Poklikane kochana :) Te włosy to ty masz odjechane *-*
    http://allegiant997.blogspot.com/2017/05/embroidered-set.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję serdecznie i Twoja nowa stylówka też prezentuje się niebanalnie;>

      Usuń
  10. świetnie wyglądasz w takich ogrodniczkach, ja chce takie ale w krótkiej wersji :)
    Ps. Świetne włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, krótkie ogrodniczki to dopiero super sprawa! Ja mam jedne w krótkiej wersji i bardzo sobie je chwalę;>

      Usuń