niedziela, 12 lutego 2017

COOPERATION with ZAFUL-street style



Witam, witam! Dzisiaj o paczce jaką otrzymałam z ZAFUL

Nie pokażę wam jeszcze całości tego co przyniósł mi listonosz, reszta w kolejnym poście i innej stylizacji. 

Na wstępie nadmienię, że szukałam odpowiednich dla siebie ogrodniczek już baaardzo długo. Wszystkie za duże, za długie, z brzydkimi fifrokami. Z powodu moich poszukiwań odbywających się nawet w szemranych miejscach, zdarzało się, że i do materiału można było mieć mega zastrzeżenia, wydawał się jak jednorazówka. Ostatnio nawiązując współpracę z ZAFUL, pokusiłam się na ogrodniczki od nich. Zaryzykowałam. Zamawiane przez internet, więc nie wiadomo czego się spodziewać. Jednak myślę sobie-najwyżej zaniosę do krawcowej, bo chcę wreszcie moje upragnione ogrodniczki. Ogrodniczki, ogrodniczki-to słowo już długo mnie prześladowało. 

Okazało się, że nic nie trzeba było poprawiać! Są to zaniżone rozmiarówki, więc na mojej drobnej sylwetce leżą jak ulał. Już można podnieść ręce w geście triumfu, wreszcie zdobyłam zadowalające ogrodniczki! 

Aa i pragnę pochwalić jakość tego co mi przysłali, są wykonane z jeansu wyglądającego na solidny. Posłużą mi. 





Link do ogrodniczek:




W tą stylizację wkomponowałam także zegarek, który otrzymałam od ZAFUL. On też wygląda zadowalająco. Skromny, wąski pasek jest bardzo kobiecy. Już chyba przejadły mi się te masywne zegarki, których jest od jakiegoś czasu na pęczki.





Link do zegarka:



Was też zachęcam do pogrzebania w asortymencie sklepu, bezpośredni adres to:


24 komentarze :

  1. awesome cool look! and your hair shade is so charming)
    KireiKana

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ogrodniczki! Bardzo lubię zaful, no mają rzeczy bardzo dobrej jakości, choć czasami trafiają się buble :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście, że ja nie trafiłam na nic kiepskiego, z tych rzeczy jestem mega zadowolona;>

      Usuń
  3. Jaki cudowne spodnie :) Też chodziły za mną ogrodniczki i udało mi się je zakupić w Reserved :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja i po sieciówkach szukałam tyyyle razy, ciekawe czy mierzyłam te co Ty sobie wybrałaś, jest to bardzo możliwe;D

      Usuń
  4. Świetne te ogrodniczki, ja od zaful zawsze miałam świetne rzeczy i nigdy sie nie zawiodłam. Piękne wlosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;>

      Z tego co czytam to większość osób ma dobre zdanie o Zaful, jesteś kolejną zadowoloną;D

      Usuń
  5. Ale jakie Ty masz świetne włosy! :D
    Ogrodniczki maja swój urok i chyba w nie zainwestuje :3





    http://allegiant997.blogspot.com/2017/02/cekinowe-body.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogrodniczki polecam, a za komplement dziękuję;D

      Usuń

  6. Calkiem niezly blog, dobrze sie czytalo ! Szukasz moze serwisu dla samochodów BMW w Warszawie? Wejdz do mnie na strone i obczaj:
    Serwis BMW Warszawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam czego szukać na stronie dla użytkowników BMW, ale dziękuję za zaproszenie;D

      Usuń
  7. Ślicznie wyglądasz!:)
    Super na tobie leżą! Osobiście bardzo lubię Zaful!:D
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te ogrodniczki. Za jakiś czas też się w takie zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam, ja się w nich zakochałam! ;D

      Usuń
  9. Te ogrodniczki są świetne ! Ps. Masz śliczne włosy ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, serce waliło jak się farbowałam, do tego pobrudziłam całą łazienkę, ale efekt rekompensuje to wszystko;D

      Usuń
  10. http://zapiski-z-kultura-by-nadine.blogspot.com/

    ogrodniczki super nieraz warto zaryzykować , super wpis

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogrodniczki są super!
    Mam nadzieję ,że uda mi siew końcu odnaleźć jakieś idealne dla mnie ;D
    Figura gruszki dość utrudnia poszukiwania jeżeli chodzi właśnie o ogrodniczki - góra zawsze za duża a dół za mały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, Twoja figura może być problematyczna w doborze zarówno ogrodniczek jak i paru innych modeli ciuchów, ale chciałabym zauważyć, że jest to chyba najfajniejsza figura jaka może być! ;D

      Usuń
  12. Świetne ogrodniczki!
    A włosy masz niesamowite!

    OdpowiedzUsuń