wtorek, 21 lutego 2017

COOPERATION WITH ZAFUL-bandage bra


Pora na kontynuację współpracy z ZAFUL, zaprezentuję wam co jeszcze było w paczce. Była to plątanina gumeczek, która po rozwiązaniu rebusa jak to założyć, stworzyła tak modny ostatnimi czasy efekt BANDAGE BRA.

Sporo z was pisało mi komplementy dotyczące moich włosów, bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa!



Co mnie zdziwiło, takie gumki oplecione wokół szyi i przeplatające się na dekolcie, wcale nie sprawiają dyskomfortu. Są bardzo wygodnym dodatkiem.








Ten gadżet znajdziecie tutaj: 


Zapraszam też na social media ZAFUL:

21 komentarzy :

  1. Widać że do zwyczajnej bluzki te paseczki wyglądają bardzo fajnie 😊bluzeczka z nimi wygląda bardzo efektownie 😊 a co do włosów - bomba 💙 super kolorek 😄😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;>

      Co do połączenia paseczków z bluzką, myślę, że właśnie do najzwyklejszej, jednokolorowej bluzki najbardziej pasują;>

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba twój kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, naszło mnie na eksperymenty;D

      Usuń
  3. WOW! :) Ta bluzeczka bardzo nam się podoba ;) Jest wręcz przegenialna! Włosy - SZTOS <3 Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo podoba się efekt bandage bra, w dodatku jest tyyyle fajnych bra z różnymi kombinacjami tych paseczków;>

      Usuń
  5. Mega tak jak twoje włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważnie, ale bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie zaprzeczę, że dość odważnie to wszystko wygląda;>

      Usuń
  7. Strasznie podoba mi się twój styl, włosy genialne. Dobrze wiedzieć ,że jest o wiele tańsza alternatywa na bandage bra, która nie pochodzi z jakiegoś chińskiego sklepu o wątpliwej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość jest nienaganna, tak jak pozostałych rzeczy, które mam od Zaful;>

      Usuń
  8. Świetnie prezentują się te paseczki ! :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/p/sklep-shop.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Paseczki jak paseczki ale zaznaczyć należy ze te paseczki są na pięknej kobiecie!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło gościć tu mężczyznę! Dziękuję i także pozdrawiam;>

      Usuń
  10. Super to wygląda! :) Tak inaczej i niebanalnie... :)

    OdpowiedzUsuń