środa, 26 października 2016

Tatuaż z henny, jak instagramowy?



Siemanko, tu znowu kwietniowa! Szkoda tylko, że pogoda już nie kwietniowa...

Miałam kilka pytań od was czy w ostatnim poście na moich żebrach to prawdziwy tatuaż i czemuż to się nie chwaliłam wcześniej. Ale nie, nie! Sytuacyjnie do halloweenowej charakteryzacji użyłam sztucznego. W sumie przypomina on takie jak ostatnio można zaobserwować wśród instagramowej mody, takie robione henną. 


Najczęściej chyba widuje się je ulokowane na dłoniach, bardzo mi się to podoba. Jednakże z powodu mojej chęci zrobienia czegoś po swojemu, nie dałam tego pseudotatuażu na dłoń, mimo, że taką koncepcję miałam na samym początku. Pewnie jeszcze pojawi się to na moim blogu, te małe tatuaże umieszczę na palcach dłoni.


Papierek z zestawem tatuaży mam ze sklepu internetowego BornPretty:

Bezpośredni link do pseudotatuażu:

Przypominam o mojej zniżce do BornPretty, wystarczy wpisać WWNT10 i bang, jest taniej! Wysyłka niezmiennie darmowa na cały świat.

Jest to całkiem fajny dodatek do charakteryzacji na halloween, ale nie tylko! Ja już mam pomysł na wykorzystanie kolejnych elementów z mojego papierka. Głównie do stylówek na bloga, a wiecie, że lubię dość specyficznie wyglądać w poszczególnych postach. Jak nie kolorowe włosy, to sobie tatuaż dokleja ta kwietniowa, kto to widział!



Aplikacja jest mega łatwa, wystarczy kierować się wskazówkami umieszczonymi na opakowaniu, ale i tak wam to rozpiszę.

1. Najpierw wycinamy sobie wybrany tatuaż spośród tych, które znajdują się w zestawie:


2. Następnie odrywamy folię zabezpieczającą. Folia już nam się nie przyda, skupiamy się na papierku ze wzorkiem:


3. Stroną z klejem dokładamy równo i precyzyjnie do miejsca, w którym ma znaleźć się tatuaż i zwilżamy go nieco wodą. Tylko trzeba uważać i nie dać za dużo wody, ja o mało tego nie zepsułam, gdy oblałam papierek bez umiaru:


4. Gdy papierek jest już cały wilgotny to zrywamy go, właściwie to odchodzi on sam. Ześlizguje się ze swojego miejsca:


5. Jeszcze tylko dorabiamy stylówkę i mamy przebranie na halloween! 

 KLIKNIJ

Po więcej zdjęć mojej interpretacji makijażu sugar skull zapraszam do poprzedniego posta, wystarczy kliknąć zdjęcie powyżej, które przekieruje Cię do tamtego posta.

37 komentarzy :

  1. Od jakiegoś czasu podoba mi się ta 'moda' na chwilowe tatuaże. Ale jeszcze się nie zebrałam by wykorzystać je do jakiejś sesyjnej stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w sumie jeszcze inną karteczkę z nieco innymi tatuażami, akurat tamte leżą u mnie już sporo, ale też jeszcze nie zebrałam się na wykorzystanie ich;D

      Usuń
  2. Piękne są te wzory i idealne, żeby sprawdzić czy tatuaż nam po prostu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Można sobie zrobić imitację prawdziwego tatuażu, żeby sprawdzić czy pasuje, tylko szkoda, że te podrabiańce się tak krótko trzymają;D

      Usuń
  3. Powiem Ci, że świetnie wyglądają takie tatuaże! Chyba sama, gdy będę mieć taką możliwość, zainwestuje w podobne. Fajny makijaż halloweenowy :)
    Pozdrawiam xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję! ;>

      Takie tatuaże można dostać w wielu miejscach, są dość łatwo dostępne i nie drogie, więc jak najbardziej polecam! ;D

      Usuń
  4. Ah ty krejzolu, makijaż super a ja uwielbiam takie tatuaże więc wpadły mi w oko :D

    https://allegiant997.blogspot.com/2016/10/moje-pazurki-i-nie-wybuchajaca-lampa.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie też widziałaś sporo takich ulokowanych na dłoniach, takich najwięcej wszędzie, ale są mega;D

      Usuń
  5. Ale super, chyhba też zgapię od ciebie taki pomysł! :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc nie słyszałam o tej modzie, ale ja nie używam zbytnio instagrama, więc to zrozumiałe. Sam tatuaż z henny mega mi się podoba, wygląda obłędnie! Teraz raczej go sobie nie zrobię, ale może na sylwestra... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na instagramie tego pełno, chociaż ostatnio już mniej mi się wyświetla tej henny;D

      Usuń
  7. Świetny post! Pięknie Ci w tym halloweenowym makijażu, a w taki tatuaż na pewno sama zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam, fajna zabawka taki tatuaż;D

      Usuń
  8. Sama mam zamiar zakupić takie sztuczne tatuaże. "Na próbę" przed zrobieniem prawdziwego :) Mi bardziej od takich stylizowanych na te z henny podobają się delikatne diamenciki lub przepiękne jelonki :) Mega fajna stylizacja na halloween! Pozdrawiam!
    www.ramamodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jelonki też uwielbiam, takie geometryczne;>

      Sama planuję sobie zrobić coś geometrycznego, najpewniej będzie to koteł;D

      Usuń
  9. takie tatuaże bardzo mi się podobają natomiast takiego normalnego, na stałę bym nie zrobiła.
    raz w joyboxie się pojawiły podobne, by przetestować ich użyłam i ku mojemu zaskoczeniu trzymały się bardzo długo. :) Pozdrawiam, wessper. xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to mój nie trzymał się zbyt długo, znaczy może by się trzymał jakby nie to, że po zauważeniu jakichś małych pęknięć na jego powierzchni, zmyłam go;D

      Pewnie jakby mi nie przeszkadzały te małe mankamenty, które zaczęły się robić przy napinaniu skóry podczas ruszania się to tatuaż utrzymałby się sporo czasu. Przykleił się na tyle mocno, że szorowałam ostrą stroną gąbki i później raziłam czerwonym brzuchem;D

      Usuń
  10. Widziałam te tatuaże nieraz w sieciówkach. Jednak ani razu nie zastanawiałam się nad jego zakupem. Przechodziłam ogok tego obojętnie. Ten jest bardzo ładny.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w sieciówkach też jakieś widziałam, one są dostępne w wielu miejscach zarówno stacjonarnie jak i w internetach. Wszędzie można to dostać tylko jeszcze żeby trafić na taki wzór jaki przypadnie do gustu;D

      Usuń
  11. Strasznie fajny pomysł.
    Ile takie tatuaże kosztują, zmywają się wodą czy nie?
    Są jakieś wzory z komiksów, gier i filmów czy raczej.
    Strasznie tym zainteresowałem.
    Pozdrawiam ;)
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam gdzieś komiksowe, bardzo fajnie się prezentowały, ale nie pamiętam gdzie ja je widziałam:C

      Koszty są bardzo różne, z tego co zauważyłam to stacjonarnie są nieco droższe, ale przykładowo ten mój na internetach kosztował ledwo ponad dolca. Co do zmywania to samą wodą by było ciężko. Ja szorowałam ostrą stroną gąbki, w dodatku polaną żelem pod prysznic i szorowałaaam! Aż skóra zrobiła się czerwona. No ale zeszło;D

      Usuń
  12. ostatnie zdjęcie miażdży ♥ Robiłam sobie te tatuaże i nic specjalnego ;) ale wiadomo zawsze coś :D
    bardzo mi się podoba i zostaje tutaj dłużej :)
    pozdrawiam.
    http://momentformenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za to, że postanowiłaś zostać ze mną na dłużej;>

      Również pozdrawiam.

      Usuń
  13. Świetny halloweenowy makijaż <3 Ja właśnie oglądałam te tatuaże na bornpretty i świetne są :D

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zostań stałym czytelnikiem, będzie mi bardzo miło <3
    Gabrielle Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie widziałaś jaki szeroki asortyment mają na tej stronie, fajne wzory mają tych fake tatuaży;D

      Usuń
  14. Myślę, że takie tatuaże to super sprawa :) Na jakiś duży prawdziwy bym się nigdy nie zdecydowała a tak czy impreza czy halloween można się wystroić a potem to zmyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie, tak okazyjnie można sobie sprawić wzór zależny od nastroju;D

      Usuń
  15. Wow! It's so cool!
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks my dear! In my free time I'll look on your blog;>

      Usuń
  16. Ostatnio otrzymałam tatuaże metaliczne i chciałabym je wypróbowac. Może na hennę kiedyś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam okazję spróbować tatuażu z henny :) Był idealny na wakacyjne szaleństwa, ale było to już dość dawno temu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli było to dawno to zapewne panowały inne trendy, ciekawi mnie jaki wzór miałaś okazję nosić;>

      Usuń
  18. Genialne tatuaże! Myślę, że to świetna sprawa :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń