niedziela, 21 sierpnia 2016

Olejkowe specyfiki do włosów!


Chyba każda z nas zna problem puszących się, nieokiełznanych kosmyków. Jest to odczuwalne szczególnie dla osób używających suszarkę, prostownicę albo co gorsza-rozjaśniających włosy. Ja też skusiłam się jakiś czas temu na blond, który uzyskałam z moich ciemnobrązowych włosów. Warto też wspomnieć, że prostownica jest moją najlepszą przyjaciółką. 

Testuję różne specyfiki do poprawy stanu włosów i w dzisiejszym poście pokażę wam trzy produkty, którymi się ratowałam. 


Pierwszy to serum BIOELIXIRE MACADAMIA OIL + COLLAGEN

Buteleczka cieszy oko, ale jest jeszcze jeden powód ku uciesze naszych zmysłów. Po nałożeniu na włosy uderza nas zapach, który jest tu świetnie dopracowany i utrzymuje się na włosach dość długo. Efekt nawilżenia i wygładzenia jest tu bardzo zauważalny, włosy wyglądają na zdrowsze. Bardzo, ale to bardzo pozytywnie wpływa na zniwelowanie puszenia się i z tego co zauważyłam, wpływa też na zmniejszenie pochłaniania wilgoci z otoczenia. Lepiej rozczesuje się włosy nawet bardzo potargane. 


Polecam!





Drugi to BIOSILK MARACUJA OIL

Tu buteleczka też jest całkiem ładna. Zapach przyjemny, z tym, że mniej odczuwalny niż przy poprzednim produkcie. Jeśli chodzi o rozczesywanie włosów po tym Biosilku to tak, jest pozytywne. Co do efektu na włosach to też nie mogę narzekać. Natychmiast widoczne jest wygładzenie, włosy wyglądają na nawilżone i zdrowe. Nie puszą się i są przyjemne w dotyku. Moje odczucia są bardzo podobne jak przy stosowaniu powyższego Bioelixire.


Polecam!





Trzeci to MARION KURACJA Z OLEJKIEM ARGANOWYM

Ten produkt opisywałam już w poście pod poniższym linkiem:

Jednakże muszę dodać, że ten produkt podczas stosowania na blond nie do końca mnie zadowala. Zauważyłam, że włosy po nim są zbyt połyskujące na złoto. Tworzą się złote refleksy, za którymi nie przepadam. 


Jeśli ktoś ma złoty blond i chce go podkreślić to jak najbardziej polecam. Jeśli ktoś ma ciemniejsze kolory, też polecam. Odradzam natomiast osobom starającym się utrzymać zimne odcienie blondu.


Jestem w trakcie testowania kolejnych produktów do włosów. Jeśli chcesz być na bieżąco z moimi recenzjami, dołącz do mnie na facebooku:



31 komentarzy :

  1. Zaciekawił mnie 1 olejek, przydatny post, na pewno skorzystam!

    http://mywoonderlaand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 olejek zdecydowane najbardziej mi się podoba :)
    Bardzo fajny post,kreatywne zdjęcia(koła)!
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog- https://nikoleintheblog.blogspot.com/

      Usuń
    2. A dziękuję, okrągłe zdjęcia już stają się znakiem rozpoznawczym mojego bloga;D

      Również pozdrawiam i muaa;*

      Usuń
  3. Olejek z mariona używałam i też nie mam o nim za dobrego zdania :)
    www.mybloggingtravel.p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbijamy piąteczkę! Chociaż jakbym miała inny kolor włosów to pewnie dalej bym lubiła ten olejek;D

      Usuń
  4. Też mam Tego Mariona! Ale jakoś u mnie nie działa super może przez to, że mam mega włosy zniszczone :(


    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz zniszczone włosy to i tak powinien działać jak należy, niby od tego jest, ale wiadomo-produkty drogeryjne nie zawsze spełniają swoją funkcję:C

      Usuń
  5. Ja lubie efekt po olejkach, ale niestety nie są na moje włosy :/ Już nastepnego dnia musiałabym myć włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie w Twoim przypadku nie są wskazane olejki, pewnie milej widziane są odżywki do spłukiwania i to też ostrożnie;D

      Usuń
  6. Miałam olejek z Marion, ale totalnie się u mnie nie sprawdził, mam rozjaśniane włosy :) Natomiast produkty z biosilk chętnie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biosilk jest fajny, ostatnio kupiłam sobie też jedwab i obserwuję reakcję moich włosów;D

      Usuń
  7. Drugi sama używam i jestem zadowolona ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli przypasował Ci to myślę, że trzeci też by był odpowiedni dla Twoich włosów, a ma jeszcze ładniejszy zapach, polecam!

      Usuń
  8. Ten olejek z Marion jest moim ulubieńcem od kilku dobrych miesięcy ;)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też tak go uwielbiałam, zanim pokusiłam się na blond;D

      Usuń
  9. Używałam olejku z Marion jednak jego najmniejsza ilość strasznie przetłuszczała mi włosy i niestety nie mogę go używać. Najbardziej lubię olejki z Biosilk ! Stosuje je od kilku lat i jestem bardzo zadowolona, włosy są lekkie, błyszczące i odżywione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgodzę się z tym, że Biosilk mniej ingeruje w natłuszczenie włosów niż Marion. Na moich włosach nie było efektu przetłuszczenia, u Ciebie niestety jakoś mocniej dawał o sobie znać;D

      Usuń
  10. Bardzo przydatny post :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Marion!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak swoją drogą to Marion ma też inne ciekawe produkty, niebawem pewnie i o nich napiszę;D

      Usuń
  12. Ja wyjątkowo dbam o włosy i poświęcam im najwięcej czasu.
    Mam swoje ulubione olejki, które kupuję w sklepach spożywczych - w tych "specjalistycznych" bardzo często jest sylikon :)
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do mnie :)
    https://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie zaprzeczę, że gdzie nie spojrzeć na skład to silikony królują. Zastanawiam się czy też nie sięgnąć po takie olejki o jakich piszesz, tylko one nadają się głównie do olejowania włosów na mokro, nie wiem czy będą fajne do takiego stosowania jak ja lubię;>

      Usuń
  13. Od miesiąca zaczełam używa prostownicy, bardzo mi pomoże twój post w utrzymaniu włosów w dobrym stanie!
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się na przyszłość! Myślę, że włosomaniactwa u mnie nie zabraknie;D

      Usuń
  14. mam olejek z mariona i mi się bardzo podoba!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też do pewnego momentu byłam nim zachwycona, do niektórych włosów jest mega! ;>

      Usuń
  15. Szczerze nie używam olejków, ponieważ mam złe doświadczenie z nimi związane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie podzieliłaś się swoimi doświadczeniami. Ciekawi mnie czy olejki obciążały Ci włosy, przetłuszczały czy może chodzi o coś jeszcze innego;>

      Usuń