czwartek, 31 marca 2016

Nie mam problemu z kofeiną!


Witam, z okazji mojego dnia wolnego pojawia się nowy post na blogu, tadam! 

W ostatnich dniach kurier dostarczył mi coś fajnego, co to było? Plakat z napisem mówiącym o mnie wiele-że nie mam problemu z kofeiną, mam problem bez niej;D

Kolorystyka tej ozdoby ściennej mnie urzekła, zresztą...po czajniku, w którym co rano przygotowuję sobie kawę, widać, że lubię te kolory.

Plakat został dostarczony w twardej tubie w kolorze miętowym, mm! 


Wewnątrz tuby kolejne zabezpieczenie z naklejką firmową sklepu internetowego, z którego jest plakat.


Dodam, że poza plakatami można tam znaleźć o wiele więcej ozdób do upiększenia wnętrza domu! Sami zerknijcie:












Jak zauważyliście, klimat dzisiejszych zdjęć jest nieco inny niż dotychczas. Urozmaicam to co dzieje się na moim blogu, nie ma co popadać w rutynę! Muszę też pochwalić się czymś, nie musiałam dzisiaj robić zdjęć samowyzwalaczem. Pomocną dłonią był mój luby, pozdrawiam go z tego miejsca przy laptopie i oby częściej bawił się w fotografa dla kwietniowej;D


36 komentarzy :

  1. Bardzo fajny post i super zdjęcia w stylu retro!

    Jeśli jesteś zainteresowana wspólnym obserwowaniem - zaobserwuj mnie i napisz w komentarzu ;) Wtedy zaobserwuje twój blog!
    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post, też niedawno miałem okazję z nimi współpracować :)
    Zapraszam na najnowszy post : Yourfallsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo muszę zerknąć co sobie od nich wybrałeś! ;D

      Usuń
  3. Świetny plakat! :)

    http://yesterdayblogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie, że świetny;D

      Ten tekst jest typowo o mnie, genialny;D

      Usuń
  4. Naprawdę śliczny blog! świetne zdjęcia i plakat!
    pozdrawiam :)
    http://plantsquat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję kochana! Również Cię pozdrawiam;>

      Usuń
  5. Świetny plakat. Sama jestem zdania że poranek bez kawy to poranek stracony.
    Larossee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poranek bez kawy to wręcz poranek nie do życia! ;D

      Usuń
  6. Świetny plakat. Sama jestem zdania że poranek bez kawy to poranek stracony.
    Larossee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny plakat, idealnie by do mnie pasował! :) uwielbiam takie rzeczy, w stylu retro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Ciebie też pasuje? To zbijam piąteczkę;D

      Usuń
  8. Ciekawy plakat. też chce taki !!! Świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny plakat, już go widzę w swojej kuchni :D pasowałby do mnie, lubię wypić kawusie, dwie
    góra pięć :D najbardziej podoba mi się twój retro style, czy bardziej pin up girl style :)
    takie lata 80, 90 sama nie wiem, ale wyglądasz naprawdę ekstra! strasznie podoba mi się ten look :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wyczułaś tu wiodący styl pin up, czekałam aż ktoś tak określi te zdjęcia i dzięki Tobie mogę przeczytać w komentarzu, że jednak udał się mój początkowy zamysł w kwestii zdjęć pin up girl! ;D

      Dziękuję i też Cię kochana cieplutko pozdrawiam muaa;*

      Usuń
  10. Super stylizacja no i świetny plakat :) A skoro na zdjęciu widać również Twoje paznokcie to pochwalę i je, bo bardzo mi się podobają :)
    pozdrawiam http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szczególnie za pochwałę rzuconą w kierunku moich paznokci;>

      Usuń
  11. Post cudny, zdjęcia też w bardzo ciekawym stylu :) Zapraszam również do siebie http://moniaankaaphotography.blogspot.com/2016/04/true-friends-stab-you-in-front-wam.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się nadać im inny styl niż to było dotychczas, kolejny post planuję znowu z czymś zupełnie innym;D

      Usuń
  12. Ale spódniczkę to Ty masz odjechaną! mogę na nią namiary>
    Super stylizacja :D
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję Ci za skomplementowanie mojej stylizacji;>

      Spódniczka z Pull&Bear, jednakże była kupiona już jakiś czas temu i nie znajdziesz jej już w sklepie:C

      Usuń
    2. A szkoda bo jest mega :D

      Usuń
  13. Super plakat!
    Mogłabym mieć taki sam, tylko zamiast kawy byłaby herbata ^^

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraziłam sobie taki plakat z herbatą, już nawet ułożyłam sobie w głowie jak mógłby być skomponowany i jestem na tak! ;D

      Usuń
  14. Świetna spódnica *-*
    Plakat bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny plakat. I styl..taki retro. ^^

    http://bitchyx18.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, ten plakat podbił moje serce;D

      Usuń
  16. Super zdjęcia! Tez by mi się taki przydał bo dzień bez kawy to dzień stracony! Haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, ja ostatnio aż przegięłam z kawą i ręce mi się trzęsły jak staremu alkoholikowi;D

      Usuń