sobota, 26 marca 2016

Kod rabatowy na znane zapachy!


Nie wiem jak wy, ale ja bardzo lubię perfumetki. Są odpowiednie do torebki, można mieć je zawsze przy sobie i odświeżyć zapach w każdej chwili. W trakcie dnia niewątpliwą przyjemnością jest poczuć jak ulubione perfumy otaczają nas swoją aurą.

Moje ostatnie zdobycze to dwa zapachy inspirowane takimi perfumami jak:



Yves Saint Laurent - Black Opium





Bruno Banani - Pink



Nie namawiam do polubienia akurat tych zapachów, ale zachęcam do zapoznania się z szerokim asortymentem pefumerii internetowej. Znajdziecie tam mnóstwo odpowiedników znanych perfum, z tym, że ceny są o wiele przystępniejsze. Aby kupić perfumetki o 10% taniej wystarczy skorzystać z mojego kodu rabatowego, kod to: kochanyperfumik. Możecie go wykorzystać do końca kwietnia na wszystkie perfumy z: 

Perfumetki dostałam dobrze zabezpieczone i w ładnych opakowaniach. 


Zapach utrzymuje się dość długo. Plusem jest oczywiście to, że perfumetką, a więc rzeczą podręczną można w każdej chwili odświeżyć zapach, nawet będąc poza domem. Wystarczy nie być zapominalskim i pamiętać o zabraniu ze sobą swojego ulubionego pachnidła;D 

26 komentarzy :

  1. Uwielbiam perfumetki, mam ich pół szuflady :)
    Jestem ciekawa "Black Opium" xD
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black opium ma obłędny zapach, uzależnia;D

      Dziękuję i również Cię pozdrawiam muaa;*

      Usuń
  2. Uwielbiam perfumetki, mam ich pół szuflady :)
    Jestem ciekawa "Black Opium" xD
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko wspaniały post !!!!
    http://witajziom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfumetki pamiętam jak byłam mała :-) Mama kupowała i zawsze się psikałam. Także miłe mam wspomnienia :)
    P.S. Śliczne paznokcie

    http://aleksandramakota.blogspot.com
    mój komentarz = Twój komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne wspomnienie z perfumetkami;>

      Odnośnie paznokci to przez jakiś czas nie mogłam ich zapuścić. Na pierwszym semestrze wykładowczyni na ćwiczeniach kazała mieć krótkie paznokcie, dla mnie to była męczarnia ze względu na to, że uwielbiam długie. Nooo ale wreszcie mogłam zapuścić-inna wykładowczyni;D

      Usuń
  5. Uwielbiam Black Opium, wczesniej nie slyszalam o tej stronie, ale z pewnością przejrzeć ich asortyment, bo uwielbiam perfumetki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, mają spory wybór i myślę, że każdy wybierze coś dla siebie;D

      Usuń
  6. Mam bardzo dużo perfum wiec juz nawet nie kupiłabym perfumetek, ale np. Na wakacje super opcja!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zarówno na wakacje jak i mi teraz są bardzo przydatne do pracy;>

      Usuń
  7. Uwielbiam perfumy. Te, które przedstawiłaś w poście są cudowne :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam perfumy, jestem perfumoholiczką;D

      Usuń
  8. Perfumetki to świetna opcja! :) Te, które tutaj przedstawiłaś muszą być świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne, zgadza się! Szczególnie black opium zrobiło na mnie mega wrażenie;>

      Usuń
  9. Super post ! Uwielbiam perfumy, a szczególnie Coco Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na perfumiku są do wyboru bodajże dwa zapachy coco chanel, więc do wyboru, do koloru;D

      Usuń
  10. Wygląd jest cudowny! Jejku zakochałam się :) Dodaję do zakładek i będę wpadać codziennie *O*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana i jak najbardziej zapraszam do odwiedzania mojego bloga;>

      Usuń
  11. Cudowny wygląd, bardzo mi się podoba! :3
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (sukienka, torebka, "Banggood")? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spóźniłam się z poklikaniem, szkoda, że tak dawno nie zaglądałam do komentarzy pod tym postem:C

      Usuń
  12. Nigdy nie miałam perfumetek, ale dość fajna sprawa z nimi :D
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że fajna sprawa! Zawsze można mieć je pod ręką i odświeżyć sobie zapach;>

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zamawiałam perfumu z tej strony. Skorzystałam z fajnej okazji - do końca kwietnia można dostać -10 % rabatu wpisując kod rabatowy kochanyperfumik.
    Dziewczyny korzystajcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ze swoich perfum jesteś tak samo zadowolona jak ja ze swoich;>

      Usuń