niedziela, 21 lutego 2016

Mam dla was zniżkę na zakupy! Jest też mój pierwszy filmik...


Witam!

Poza zniżką dla was drodzy czytelnicy, dzisiejszy post zawiera recenzję kolejnej paczki ze sklepu internetowego BornPretty, znajdującego się pod linkiem:

Najpierw informacje o zniżce. 
Dotyczy ona wszystkich nieprzecenionych przedmiotów ze strony internetowej BornPretty. Zaznaczę, że zamawiając coś z tego sklepu, nie dopłacamy za przesyłkę! Mają darmową wysyłkę na cały świat.

Kod zniżkowy, który należy wpisać robiąc zakupy to WWNT10, wtedy zakupy zostaną pomniejszone o 10 % ich wartości.






Najwięcej radości mam z dwóch matowych szminek LONG LASTING LIP GLOSS!
Znajdziecie je tutaj:




Są bardzo trwałe, muszę pokazać wam na filmiku jak dobrze trzymają się skóry! Jest to mój pierwszy filmik. Amatorszczyzna i bez głosu, ale zapraszam do obejrzenia:


Kolejną rzeczą są kolczyki w kształcie miniaturowych wieszaków, podaję link do przedmiotu:


Z biżuterii mam jeszcze jedną rzecz, jest to bransoletka. Na stronie internetowej jest wybór kolorów, ciężko było mi się zdecydować;D
Podaję link:


Chcę pokazać wam jeszcze woreczek z BornPretty. Na stronie internetowej można znaleźć sporo fajnych akcesoriów, ja wybrałam dla siebie niepozorny woreczek. Żałuję tylko, że akurat wtedy nie było na stanie koloru, który sobie upatrzyłam, a tutaj link:


Ze wszystkich przedmiotów jestem bardzo zadowolona, szminki mają trwałość porównywalną do drogich szminek z Bourjois! To cieszy mnie najbardziej. Reszta rzeczy jest ładnie, starannie wykonana, co także spowodowało u mnie satysfakcję z zakupów. 

Opisywałam już kilka rzeczy z BornPretty tutaj:

39 komentarzy :

  1. Zamawiałam te szminki(?) nie dośc że są matowe to jeszcze się trzymają bardzo bardzo DŁUGO.Nie wiem czy u ciebie też się nie chcą zetrzec?Są tak mocne że tylko przy oleju kokosowym LEDWO schodzą a co do bransoletki to jest śliczna a kolczyki genialne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku też była sytuacja, że nie dałam rady zetrzeć jej płynem micelarnym i sięgnęłam po wazelinę, żeby jakąś tłustą substancją to zetrzeć;D

      Usuń
  2. Różowa szminka ładna, choć ja nie używam szminek, ale gdybym miała wybrać dla siebie to wybrałabym różową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni mają tyle różnych kolorów, że pewnie nie jeden by Ci wpadł w oko kochana;>

      Usuń
  3. szminki najlepsze! piękne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, szminki najlepsze-z tym się zgodzę! ;>

      Usuń
  4. Ta szminka jest genialna!!! Zwlaszcza, że taka trwała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porównywalna do Bourjois, choć tak sobie myślę, że chyba nawet ta Long Lasting Lip Gloss jest trwalsza;D

      Usuń
  5. szminki super. powodzenia w prowadzeniu kanału :* ja też ma zamiar otworzyć swój :)
    emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zachęcam do tego też Ciebie, tworzenie kanału jest całkiem fajne;>

      Usuń
  6. Te kolczyki są cudne!
    http://weronikablog11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo oryginalną ozdobą, zwracają uwagę innych;>

      Usuń
  7. Uwielbiam mat na ustach dlatego szminki mnie zaciekawiły, szczególnie ta o czerwonym odcieniu. Wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam matowe szminki, właściwie na tą chwilę przestałam używać wszystkich, które nie pozostawiają matu na ustach;D

      A te szminki jak najbardziej polecam!

      Usuń
  8. Czerwona pomadka w płynie wygląda przepięknie!! :) Sama od nich uwielbiam sztuczne rzęsy i pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzli mają spory wybór, zresztą jak wszystkiego;D

      Sama zastanawiam się nad jakimiś pędzlami od nich, ale jeszcze się nie zdecydowałam;>

      Usuń
  9. Śliczna bransoletka, gratuluję współpracy (?).
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2016/03/favourites-of-month-february.html
    Zapraszam na najnowszy post.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe te pomadki, wybralas ładne kolory :) czasami zastanawiam się nad zamówieniami z zagranicy, jednak jak pomyśle, ile trwa wysylka, to wole zapłacić troszkę więcej i mieć produkty na miejscu :) ale te pomadki naprawdę mnie kusza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam tych szminek, pomadek, lakierów do ust czy jak tam jeszcze można to nazwać. Chciałam dostać je na miejscu i nie czekać tak długo na chwilę, gdy wpadną w moje ręce, jednakże nie znalazłam:C

      Moja koleżanka zamawiała takie z Dubaju, ale bardzo dużo płaciła za wysyłkę. Oferta BornPretty jest bardzo fajna jeśli chodzi o te szminki;>

      Usuń
  11. Boskie kolory na ustach ! Naprawdę szałowe, uwielbiam :3
    http://ba3wa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie powiem-też uwielbiam te moje kolory;D

      Usuń
  12. Mimo że nie znam się na produktach które opisujesz są one opisane w sposób przemyślany a filmik mimo że to Twój jeden z pierwszych jest wykonany dobrze :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nawet ktoś pochwalił filmik! Dziękuję serdecznie;>

      Usuń
  13. Śliczne kolczyki! Bardzo ciekawe są te pomadki, wybrałaś super kolorki :)
    http://alexandra-koch.blogspot.com/2016/03/mix-outfit-idea.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie kolorów to już zastanawiam się nad kolejnymi, tylko szkoda, że nie ma tych szminek na miejscu i nie jest możliwe zerknięcie na rzeczywisty kolor. Boję się internetowo wybierać jakieś odważniejsze kolory;D

      Usuń
  14. Jesteś prześliczna ;) a tak po za tym super pomadki! Obserwuje i czekam na kolejne posty!
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, każdy nowy obserwator bardzo mnie cieszy! ;>

      Usuń
  15. Śliczne te kolczyki - wieszaczaki :)

    http://zsensemibezsensu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam je, także nie zaprzeczę temu co napisałaś;>

      Usuń
  16. Jak dla mnie bomba! :) zapraszam :http://takaczaja98.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post :) Napewno zrobię zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli skusisz się na zakupy to pamiętaj o moim kodzie zniżkowym! ;>

      Usuń
  18. Ooo chyba się skuszę na te szminki. Czytałam w komentarzach że mega długo trzymają, więc coś dla mnie :).
    Fajny post i dobre zdjeica, pozdrawiam i zapraszam do siebie na http://verczil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na filmiku przedstawiłam trwałość szminek i widać, że wcale nie chcą zejść jeśli nie zostanie użyty preparat do demakijażu. Oczywiście trzeba brać pod uwagę, że szminka na ustach jest poddawana zarówno różnego rodzaju płynom, ma też styczność z jedzeniem-często zawierającym tłuszcz, a wtedy w pewnym stopniu się zmywa. Z tym, że chyba i tak jest najtrwalsza z tych, które używałam, jeszcze raz polecam;D

      Usuń
  19. Ale śliczne wyraziste kolory! Przepiękne :)
    Chyba skuszę się na zakupy w tym sklepie ;)
    Zapraszam :) http://natbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy zakupie skorzystaj z mojego kodu, zawsze to nieco taniej zapłacisz;>

      Usuń