wtorek, 12 stycznia 2016

Mam dla was zniżkę na biżuterię i nie tylko!


Cześć, dzisiaj mam coś dla was drodzy czytelnicy!

Jest to 10 % zniżki na cały nieprzeceniony asortyment sklepu internetowego, który ma darmową wysyłkę na cały świat, więc płacicie wyłącznie za to co kupujecie i nie dopłacacie za dostarczenie do was zakupów:

Zniżkę otrzymacie wpisując kod widoczny na poniższym bannerze, czyli WWNT10


Pokażę wam biżuterię, którą mam z tego sklepu internetowego. W dwóch przedmiotach się wręcz zakochałam. Jest to naszyjnik oraz komplet pięciu pierścionków, które można znaleźć tutaj:




Mam też taką bransoletkę łączoną z pierścionkiem, bardzo fajna i niebanalna ozdoba, wielokrotnie widziałam na forach jak dziewczyny szukały czegoś takiego, pytały o nazwę według której tego szukać, więc oto macie dostępne w BornPretty takie jak i inne, podobne;D

Ta ozdoba znajduje się pod poniższym linkiem:


Biżuteria z tego sklepu jest starannie wykonana, nie mam żadnych zastrzeżeń co do wykonania tych ozdób. Na stronie BornPretty można znaleźć całą masę prześlicznych rzeczy, gdybym mogła to zamówiłabym całe pudło wypełnione rzeczami z ich sklepu. Co ważne, ciągle pojawiają się nowości i nawet dzisiaj chcąc wkleić wam link, zajrzałam na stronę i zauważyłam, że już są nowe przykłuwające wzrok naszyjniki. Tak swoją drogą to jestem zakupoholiczką i jak widzę coś co mi się bardzo podoba i w dodatku jest mega tanie to z trudem powstrzymuję się od zakupu. Z trudem zamknęłam stronę BornPretty jak zobaczyłam ich nowości.

Podam wam jeszcze link do całej biżuterii. Mają także inne rzeczy, ale ja póki co mogę wyrazić opinię tylko o ich biżuterii, dlatego też do tej właśnie kategorii podaję link:

Zapraszam was do wykorzystania kodu zniżkowego podanego na bannerze na początku wpisu!
-kliknij nazwę kategorii w celu wyświetlenia wszystkich przypisanych do niej wpisów

15 komentarzy :

  1. Śliczna biżuteria. Szczególnie podobają mi się pierścionki i łączona bransoletka :)

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna biżuteria;) Sama mam kilka perełek z tego sklepu i jestem zadowolona;D

    Pozdrawiam:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają mnóstwo fajnych rzeczy, ja pewnie jeszcze skuszę się na jakieś perełki, tylko trzeba wtedy też brać organizer na biżuterię, bo powoli zaczyna brakować mi miejsca na to wszystko, ale organizery też mają;D

      Usuń
  3. Ładna ta bransoletka z pierścionkiem :)

    OFFICIAL PATTY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że ta ozdoba będzie przyciągała uwagę;>

      Usuń
  4. Fajne rzeczy zamówiłaś :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, a jak dobrze się noszą;>

      Również pozdrawiam!

      Usuń
  5. Znam bps i gorąco polecam ich biżuterię! Ta, którą zamówiłaś jest równie śliczna :)
    Buziaki :* NOWYPOSTNAZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jakie perełki masz od nich, buziaki muaa;*

      Usuń
  6. Piękna biżuteria! Uwielbiam Bornpretty ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam ten sklep, oni mają u siebie tyle wszystkiego, że aż głowa paruje;D

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia, biżuteria bardzo w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń