sobota, 15 sierpnia 2015

Stylizacja6



Zbyt dawno nie było tu żadnej stylizacji, nie miał mi kto zrobić zdjęć, więc dzisiaj pokombinowałam-ustawiłam aparat na stołku i samowyzwalacz moim przyjacielem! ;D

Jedno zdjęcie jest robione przez moją babcię, bardzo dobrze poradziła sobie z robieniem mi zdjęć. Pech chciał, że słońce tak dawało po oczach, że jestem na zdjęciach skrzywiona jakbym pozowała za karę i do tego zdjęcia powychodziły zdecydowanie zbyt jasne-ale spośród nich wyłowiłam chociaż jedno, więc do zdjęć robionych samowyzwalaczem wplecione jest też zdjęcie robione przez moją kochaną babcie<3







Jeśli chcecie obejrzeć inne moje stylizacje to podam bezpośredni link do jednej z moich kategorii, znajdują się w niej same stylizacje, ale oczywiście zapraszam też do przejrzenia czegoś poza tematyką stylizacji! U kwietniowej na blogu jest różnorodność, kwiecień, plecień, bo przeplata...;D



-kliknij nazwę kategorii w celu wyświetlenia wszystkich przypisanych do niej wpisów

68 komentarzy :

  1. Ależ piękna stylizacja! ♥
    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam :)
    skajka.blogspot.com
    I oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację, ja już patrze co tam masz i życzę wytrwałości w blogowaniu skoro dopiero zaczynasz<3

      Usuń
  2. Pięknie się układa ta spódnica. Zdecydowanie całośc na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, żeby się tak układała to musiałam sięgnąć po nożyczki i ją sobie skrócić-wcześniej była paskudzctwem;>

      Usuń
  3. dziewczyno idealna, przepiękna nieznajoma ... ;)
    świetne szpilki ;D
    Ciebie to tylko na rękach nosić i po nogach całować !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie często zaglądają tu mężczyźni, ale taka wizyta i taki komentarz jak ten są pocieszne;D

      Usuń
    2. Cała przyjemność po mojej stronie :-) a trafiłem tu przez insta, z kolei tam przez przypadek i nie żałuję. Jesteś prześliczna :-)

      Usuń
    3. Oo więc jednak z instagrama też ktoś tu trafia, ciekawiło mnie czy jest sens podawać tam link do bloga, a tu taka niespodzianka! ;D

      Usuń
    4. A tak na marginesie to więcej takich sesji poproszę :-)

      Usuń
    5. Postaram się w tym tygodniu zrobić wpis z kolejną stylizacją, może też przypadnie Ci do gustu, zapraszam do śledzenia mojego bloga;>

      Usuń
  4. Piękna stylizacja, masz świetną figurę!
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. stracił mi się gdzieś komentarz, więc jeszcze raz :)

    aaa boskie włosy, świetna figura !
    stylizacja na duuuży plus !

    https://aboutteethcare.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrazu poznałam Cię po tym charakterystycznym logo-muszę i sobie jakieś sprawić;>

      Usuń
  6. Stunning! Your style so inspiring dear :)

    www.holalia.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you my dear that regularly visit my blog! ;>

      Usuń
  7. O jacie świetna stylizacja ...

    http://zanetta44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostawiłam Ci dłuuugi komentarz, bo na temat jednego z Twoich postów mogę gadać i gadać;D

      Usuń
  8. Pierwsze zdjęcie jest cudowne! Bardzo ładna stylizacja ;)
    aniapodlecka.blogspot.com - poklikasz w linki?

    OdpowiedzUsuń
  9. thanks ! I followed via IG.
    can you send me the link to your fanpage too so I can follow back?

    would you follow for follow via GFC too?



    My Blog ´suvarnathegolden´
    | Facebook | LOOKBOOK | IG@suvarna_goldBloglovin header/button/signatur for your blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do not have fanpage my dear. I will contact with you in private messages in question gfc. I do not see this on your blog:C

      Usuń
  10. Mimo słońca zdjęcia wyszły bardzo ładne :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale skrzywiona mina zepsuła mi parę fajnych ujęć, których tu nie ma;D

      Usuń
  11. Śliczna stylizacja i blog :) Oczywiście leci obserwacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja!
    Czerwone okulary oraz szpilki dodają drapieżności oraz namiętności całemu kompletowi jaki wybrałaś, a to wyszło ci przecudnie!
    Pozdrawiam ciebie i babcię! :)
    http://prawdziwieprzezzycie.blogspot.com/

    Oraz obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję wraz z babcią za pozdrowienia, a ja sama za obserwację;>

      Usuń
  13. Zazdroszczę długich pięknych włosów.Jak człowiek chce to wszystko może.Świetne zdjęcia :)
    http://majcyxblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam też do Ciebie kochana, dopiero zaczynasz, ale bądź wytrwała w blogowaniu, warto;>

      Usuń
  14. Cudowne zestawienie i bardzo ładna spódniczka!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny outfit , spódniczka ma genialny kolor ! <3

    wana-wanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Love the outfit!
    Would you like to follow each other? ^^
    http://mishcheungx.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz. Strasznie podoba mi się spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwały w kierunku spódniczki podpowiadają mi, że może by tak zrobić stylizację z identyczną spódniczką-lecz w kolorze pastelowej żółci;>

      Usuń
  19. Nice post :) Kiss kiss from France, *-* Sand. *-*

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia mimo to ładne :) A stylizacja świetna :)

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie do konkursu, fajny pomysł na nagrodę! ;>

      Usuń
  21. Całkiem fajna stylizacja ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zajrzałam także do Ciebie i zostawiłam coś po sobie;>

      Usuń
  22. Amazing look kisses

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w tej spódniczce, jest piękna :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo spódniczka znowu zbiera pochwały, dzieny;>

      Usuń
  24. hey i loved your glasses....

    www.crazyaboutcolors.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna Figura ! Świetna Stylizacja ! :D Zapraszam :) http://roysefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja właśnie przeglądam Twojego bloga;>

      Usuń
  26. Naprawdę śliczna stylizacja jak i modelka!
    Zapraszam do siebie również - http://aleksandraxmoroz.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie mam cierpliwości na samowyzwalacz. Jak sobię pomyślę, że mam ciągle latać do aparatu i wduszać guziczek to już mi się odechciewa, hahah. Które zdjęcie robiła babcia? Okulary bardzo fajnie pasują do butów!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia robiła przedostatnie;>

      No z tym samowyzwalaczem to jest mega miotanie, ale poświęciłam się dla wpisu;D

      Usuń
  28. I think it looks fabulous and your outfit looks amazing!
    would you like to follow each other on gfc? If you follow me,
    I will follow you back after it.
    www.tomntins.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I would happily see what on your blog and let you know;>

      Usuń
  29. Great outfit, ty for commenting on my blog, I followed you via GFC waiting for you to return ;)

    http://corleonka.blogspot.mk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Already visited your blog dear, thank you for your follow;>

      Usuń
  30. extra okulary!!

    zapraszam: http://casuallydressed.com/

    OdpowiedzUsuń