niedziela, 30 sierpnia 2015

RECYKLING DIY: SPODNIE BOYFRIEND


Dzisiaj postanowiłam zrobić kolejną kategorię na moim blogu, planowaną już od jakiegoś czasu i oto jest RECYKLING DIY!

Ze zniszczonych spodni jeansowych marki Bershka, posiadających zepsuty suwak i zepsuty guzik zrobiłam modne spodnie boyfriend. Ich proste, nie podkreślające łydek nogawki podwinęłam. Wycięłam też dziury na kolanach, niby były wcześniej, ale pod nimi był podszyty materiał, którego z przyjemnością się pozbyłam.

Zacznę od pokazania wam co uzyskałam, chociaż jedno zdjęcie, reszta już będzie do obejrzenia na dole wpisu;>


Opisuję wam tu krok po kroku moje poczynania wraz z fotorelacją każdej czynności. Spodnie początkowo wyglądały dość smutno:




Pierwsze co zrobiłam-naprawiłam suwak. Nadcięłam dolny koniec taśmy nośnej po stronie z której był wyrwany suwak, po czym dopasowałam suwak na ząbki. 


To nie był koniec naprawy suwaka. W celu zabezpieczenia nadciętego fragmentu taśmy nośnej obszyłam go nitką tuż powyżej nadcięcia. Zapobiegnie to ponownemu wypadaniu suwaka.




Teraz pora na guzik. Na miejsce urwanego elementu przykleiłam zwykły guzik znaleziony w babcinej szufladzie;>




Tam gdzie na kolanach widnieją dziury podszyte łatami, pozbyłam się zbędnego materiału, żeby faktycznie było można nazwać to dziurami;>


Teraz już pora na podwinięcie nogawek i pokazanie końcowego efektu wraz z prezentacją spodni na sobie! 




-kliknij nazwę kategorii w celu wyświetlenia wszystkich przypisanych do niej wpisów

63 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nieskromnie powiem, że faktycznie są ładne, udały się;D

      Usuń
  2. O jak ładnie :) Musisz mieć talent do takich rzeczy :)

    http://gabrysia--blog.blogspot.com/2015/08/ostatnie-wolne-chwile-paczka-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyszly te spodnie!😊
    Ladyaagnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny , post aż naszła mnie chęć na zrobienie sobie takich spodni ^^
    http://paulinqaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz stare jeansy to spróbuj zrobić coś takiego, można zdziałać cuda z rzeczy z odzysku;D

      Usuń
  5. Bardzo ładny efekt, aczkolwiek do spodni z "dziurami" się zraziłam z powodu mojego wcześniejszego- niedolnego DIY.
    A tak poza tym to pochwalę również przejrzysty design, który cieszy oko.
    Miłego dnia! Jeżeli znajdziesz troszkę czasu to wpadnij do mnie c:
    ~subiektywna-sasha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu zdarzy się zrobić coś nie tak, ja swego czasu przerabiałam dużo ubrań i niektóre były beznadziejne, przekombinowane, także nie zrażaj się kochana jeśli coś nie wyszło<3

      Usuń
  6. Ostatnio sama zrobiłam coś podobnego ze swoimi spodniami były dobre tylko bez dziur które potem sama zrobiłam i jestem zadowolona :*****
    http://roksanablogg.blogspot.com/2015/08/back-to-school1.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym je zobaczyła, pewnie wyszły Ci super i dziury nadały spodniom tego czegoś;>

      Usuń
  7. Ja mam wrażenie, że takie spodnie optycznie skracają nogę ,choć może się mylę. Tak z innej beczki, nie przeszkadzają Ci tak długie paznokcie, np. przy szyciu? Ja nie potrafię ogarnąć z takimi, które 2mm ponad płytkę wystają, jestem w szoku, że potrafisz w takich szyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że długie paznokcie mi nie przeszkadzają, co innego jak byłam zmuszona obciąć je w ostatnich dniach bo jeden się złamał przy samym palcu-w tak krótkich sobie nie radziłam dwa czy trzy dni! Jestem tak przyzwyczajona do długich paznokci, że krótkie są dla mnie problemem;D

      Usuń
  8. uwielbiam boyfriendy! i wcale nie uważa,że te spodnie odbierają kobiecość! ubrane do szpilek tylko dodają wdzięku! Podoba mi się Twoja naprawa - po co wydawać na nowe! :)
    pozdrawiam :*

    http://mumakeupweronika.blogspot.com/2015/08/czego-mezczyzni-nienawidza-w-kobiecym.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację kochana! Do szpilek wyglądają mega kobieco, można wykombinować z nimi wiele fajnych stylizacji do szpilek, do trampek, do czego się chce bo to bardzo uniwersalny rodzaj spodni<3

      Usuń
  9. Super! Naprawdę dobrze Ci to wyszło. Chyba nawet sama spróbuje :) Twoje wyszły genialnie! I na dodatek to nie jest żaden duży wydatek a jedynie wymiana starych rzeczy w nowe.

    Pozdrawiam! Susablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jedyny wydatek to było kupno kleju, czyli nowe spodnie za dwa złote i za poświęcenie odrobiny czasu;>

      Usuń
  10. Bardzo fajnie ci wyszło! Mi przed wakacjami podarły się dżinsy na kolanie, więc wzięłam papier ścierny i zrobiłam ich trochę więcej :D Koleżanki myślały, że kupiłam nowe spodnie. Bardzo lubię tego typu posty.

    jussa--fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie u mnie więcej takich postów, więc mam nadzieję, że jeszcze mnie odwiedzisz;>

      Jeszcze nigdy nie robiłam dziur papierem ściernym, muszę kiedyś wypróbować ten sposób, bo widziałam parę razy, że efekty są rewelacyjne! ;>

      Usuń
  11. Świetny i łatwy pomysł na Diy starych spodni :) Muszę wypróbować
    Mój blog-Klik!


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zrobienie spodni boyfriend, łatwym sposobem można wyczarować coś fajnego;>

      Usuń
  12. Love what you did here, the outcome is absolutely stunning. Thx for sharing with us. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I was on your blog, I left you a message;>

      xox

      Usuń
  13. Spodnie wygladaja drogo i jak nowe! Czekam z niecierpliwoscia na kolejne posty z tej serii. 😃

    Moze wpadniesz do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego typu posty jeszcze się u mnie pojawią, więc mam nadzieję, że jeszcze tu do mnie zajrzysz;>

      Usuń
  14. pomyslowo
    az sie rece rwa by jakies DIY zrobic
    wiec masz nominacje za pomyslowosc i kreatywnosc :3
    http://jamez-in-pics.blogspot.com/2015/08/a-little-challenge.html

    OdpowiedzUsuń
  15. trzeba mieć cierpliwość, żeby robić takie rzeczy :D ja się niestety nie nadaje ! :)

    Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację!
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat jestem dość cierpliwa do takich rzeczy, chociaż jeśli coś za wszelką cenę się nie udaje to każdemu w końcu zabraknie cierpliwości;D

      Usuń
  16. Wspaniałe spodnie kochana. ♥
    ZAPRASZAM SERDECZNIE DO MNIE DZIŚ NOWE DWA WPISY: http://threethingsiloveanna.blogspot.com/
    Buziaczki, muua ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden widziałam wcześniej, ale drugi właśnie teraz zaczynam czytać kochana muaa;*

      Usuń
  17. No ale zabrakło zdjęcia całej Ciebie :-) proszę, wręcz nalegam o edytowane wpisu :-D poza tym świetny brzuch i fajny kolczyk. Dobra gospodyni, spodnie naprawi itp. W takich rączkach to i ciasto samo rośnie :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieny! Całości kwietniowej nie pokaże w tym wpisie, ale widzę, że regularnie śledzisz moje poczynania i że w ostatnim-najnowszym wpisie już miałeś na pocieszenie całość, nie same nogi i brzuch;D

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. super wyszły ci te spodnie :)
    http://spam2506.blogspot.com/2015/09/problemy.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Diy świetne, szkoda tylko, że mam do takich rzeczy dwie lewe ręce.
    http://wiki-wikitta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeśli nie wychodzą Ci takie rzeczy, to szkoda by było spodni, ale jakbyś była z moich okolic to mogłabym Ci pomóc w jakichś przeróbkach;D

      Usuń
  21. Mega super to zrobiłaś. :*
    Zapraszam do mnie -> http://emosia-samosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam do Ciebie, jakie masz fajne ciasteczka ustawione na blogu! Są słodkie<3

      Usuń
  22. Amazing, love it!

    http://bellemelange.net/blog/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie Ci to wyszło!! moje spodnie DIY niestety wylądowały ostatnio w koszu :( ale przynajmniej spróbowałam :D

    http://proteinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czasem coś nie wyjdzie, u mnie też kiedyś pare ciuchów wylądowało w koszu bo zamysł miałam super, a wychodziły z tego takie cudaczne rzeczy, że wstyd by było założyć;D

      Usuń
  24. świetne! twoje nogi wyglądają w nich super:D
    pozdrawiam i zapraszam
    http://grajacaszynka.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieny! <3

      Już patrzę co tam masz u siebie na blogu;>

      Usuń
  25. Oh wow, great post dear!

    Thank you for visiting my blog and I followed you back:3

    Kisses from Slovenia,
    http://confessionsofamake-upshopaholic.blogspot.si

    OdpowiedzUsuń
  26. it look so great! I love your look!*__*

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł! :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi,

    Thanks for visiting and following my blog. I tried to follow you back but I can't seem to find your followers tab, can you please direct me to it please.

    vivianista.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My followers tab is repaired, I'm sorry that was previously damaged;>

      Usuń
  29. Super Ci to wyszło ! Ja też mam w szafie jedną parę spodni, które czekają na odświeżenie, ale boję się, że nie będę umiała ładnie wyszarpać dziur, żeby jakoś tam były wykończone a nie po prostu wycięte. Wszystko robiłaś tylko nożyczkami? ^^
    Zapraszam do mnie: http://casuallydressed.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystko było robione nożyczkami i pomogłam sobie jedynie paznokciami wyciągając poszczególne nitki, żeby nadać efekt tego wyszarpania;>

      Usuń
  30. Amazing post! I'm following you <3 <3 <3 http://everythinggirlneedstoknow.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejuuu *.* Wyszły genialnie! Trudno kupić idealne boyfriendy. A te wyglądają jak prosto ze sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam Ci rację, trudno trafić na boyfriendy, które leżą dobrze. Ja namierzyłam się ich sporo i żadne mi nie przypasowały;D

      Usuń