piątek, 7 sierpnia 2015

Recenzje kosmetyków-przegląd szminek Bourjois/Eveline/Manhattan/Miss sporty/Lovely


Pierwszą szminką jest EVELINE w kolorze BEIGE CREAM.


Rozprowadza się dość dobrze, początkowo jest błyszcząca i po wewnętrznych stronach warg wygląda jakby była niewłaściwie nałożona. Po czasie około kilkunastu minut robi się już równomierna na całych wargach i zdecydowanie mniej się błyszczy. Utrzymuje się dość długo-oczywiście wszystko zależne jest od częstotliwości oblizywania warg, picia, jedzenia i tym podobnych czynników. U mnie bez jedzenia, natomiast z piciem-po paru godzinach nadal jest na ustach. Ściera się w sposób zadowalający dla mnie, nie lubię zbyt często poprawiać makijażu i jeśli dopuszczę do długotrwałego ścierania się szminki to kolory takie jak ten nie dają efektu niechlujnych mazaji. Polecam.








Drugą szminką jest MISS SPORTY w kolorze HIGH RED.


Rozprowadza się źle, do tego bardzo krótko się utrzymuje. Wystarczy jakikolwiek czynnik ścierający i na ustach widać braki szminki, wcale nie wgryza się w usta i dlatego przy każdej okazji się ściera. Niestety przy kolorze czerwonym powstałe mazaje są bardzo widoczne. Nie polecam.








Trzecią szminką jest MANHATTAN w kolorze o numerze 54V.


Do opisu tej szminki nie użyję innych słów niż przy poprzedniej-wszystko co dotyczy poprzedniej szminki, dotyczy też tej. Nie polecam.








Czwartą szminką jest LOVELY w kolorze o numerze 01.


Rozprowadza się bardzo dobrze, jak w przypadku pierwszej opisywanej szminki-początkowo jest błyszcząca i po wewnętrznych stronach warg wygląda jakby była niewłaściwie nałożona. Po czasie około kilkunastu minut robi się już równomierna na całych wargach. W odróżnieniu od tamtej robi się całkiem matowa. Kolejnym podobieństwem jest to, że utrzymuje się dość długo i jak w przypadku tamtej-u mnie bez jedzenia, natomiast z piciem-po paru godzinach nadal jest na ustach. Ściera się w sposób zadowalający dla mnie, nie lubię zbyt często poprawiać makijażu i jeśli dopuszczę do długotrwałego ścierania się szminki to kolory takie jak ten nie dają efektu niechlujnych mazaji. Polecam.








Piątą szminką jest BOURJOIS ROUGE EDITION VELVET w kolorze 01.



Rozprowadza się dość dobrze, jako jedyna z moich szminek ma aplikator w formie gąbeczki. Jest to matowa szminka i jest taka natychmiast! Bez odczekiwania kilkunastu minut jak w przypadku poprzedniej szminki. Trzyma się bardzo długo, nie miałam jeszcze do czynienia z tak wytrzymałą szminką, do tego całkiem znośnie się ściera. Nie powstają takie mega odstraszające mazaje. Polecam.



82 komentarze :

  1. Mam tą miss sporty w innym kolorze (taki perłowy beż, nie wiem, co mnie napadło, że postanowiłam ją kupić) i też jestem z niej bardzo niezadowolona, przede wszystkim "roluje" mi się na ustach już w czasie rozprowadzania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie razem z koleżanką pokusiłyśmy się o te szminki i to był duży błąd;>

      Usuń
  2. Bardzo lubię te szminki z serii Velvet 👌🏼❤️ www.mishelle-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach kolejną, tylko jeszcze nie zdecydowałam się jaki kolor<3

      Usuń
  3. Bardzo ładne kolory :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby jeszcze wszystkie z nich były dobre jakościowo-a niestety niektórych nie da się używać:C

      Usuń
  4. wszystkie szminki pięknie wyglądaja! Ostatnią też posiadam tylko z innym numerkiem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja nie mogę się zdecydować jaką jeszcze nabyć z tej serii, mają sporo ciekawych kolorów;>

      Usuń
  5. super blog!

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super szminki <3 Też chyba muszę się na coś zdecydować

    http://meowitskinia.blogspot.com/2015/08/2-vacations.html#more
    będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz! nie zapomnij zostawić nazwy swojego bloga w komentarzu ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zajrzałam na Twojego bloga, pewnie przywiozłaś mega wspomnienia z Mazur;>

      Usuń
  7. Bardzo fajne kolory tych szminek tylko szkoda, że niektóre są kiepskie w użytku :(

    http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiepskie to mało powiedziane, powinnam tam napisać-bardzo nie polecam, zamiast-nie polecam;D

      Usuń
  8. Bardzo fajny post
    zapraszam do nas: wikiandmarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te ostatnią szminkę i też jestem z niej bardzo zadowolona :) świetny post i wspaniały blog :)

    bejbuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że chyba nie ma osoby, która by narzekała na ta szminkę, wydaje się być szminką idealną! ;D

      Usuń
  10. Wow świetne kolorki!:)
    Super blog może wspólna obserwacja ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedzam, patrze co tam słuchać na Magic World;>

      Usuń
  11. Ostatnio poszukiwałam długotrwałej, czerwonej szminki, także chyba się skuszę na ostatnią, która podałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jak najbardziej, w asortymencie mają też ciemno czerwoną która mi się mega podoba, ale jej konsystencja jest zupełnie inna niż tej-jest jakaś za gęsta, chyba, że zwyczajnie trafiłam na bardzo zdewastowane testery w rossmanie;D

      Usuń
  12. Ta velvet01 wygląda super na twoich ustach
    Pozdrawiam
    rozenksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło słyszeć-raczej czytać, że dobrze na mnie wygląda;>

      Mocno zaintrygowałaś mnie jedną z książek!

      Usuń
  13. Szkoda, że nie są dobrej jakości, ale kolorki ładne :))
    pozdrawiam jeeverlly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie nie są dobrej jakości, trzy z nich polecam, są bardzo fajne;>

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. I najczęściej go używam, ale wczoraj nad wodą tak się nagrzałą ta szminka, że się stopiła:o

      Trzeba iść po nową.

      Usuń
  15. Zdecydowanie ostania matowa szminka najlepsza! Post jest o szminkach, a ja nie mogę oderwać oczu od twoich pięknych koszul! *,*
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, opłacało się przebierać do każdej szminki;>

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Jakościowo póki co nie ma sobie równych wśród tych z którymi miałam do czynienia! ;>

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Klasyczna czerwień, na każdą okazję! ;D

      Usuń
  18. Uwielbiam szminki z tej firmy. Kolorki masz przepiękne. :)
    Zapraszam na konkurs. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/neonowy-kombinezon.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Wybrałaś albo lipne, albo drogie i lipne :/ najlepsze szminki matowe są z Golden Rose lub z Inglot, ale najmądrzejszym wyborem jest kupno po prostu konturówki i rozprowadzanie jej na całe usta. Polecam <3

    http://roksomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, trzy z nich są dobrym wyborem;>

      Jedną wczoraj niechcący roztopiłam na plaży, zostawiłam plecak zbyt długo na słońcu i przez to czekała mnie niespodzianka, ale chętnie kupię ją poraz drugi-chodzi o ten pastelowy róż. Jeśli jestem zdecydowana na ponowny zakup, to świadczy samo za siebie;>

      Ten pomysł z konturówką chętnie wypróbuję! <3

      Usuń
  20. Jeżeli chodzi o szminki to dla mnie dobre są te z Rimmela, Golden Rose jak i własnie Bourjois, a Velvet mat po prostu cudeńko. :) Jestem chora na te pomadki i nie wylecze się dopóki nie będę miała chyba całej kolekcji :P
    Obserwuje, śliczny blog:)
    Bourjois

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie czy chodziło Ci kochana o Rimmel z serii Kate Moss-bo jeśli tak, to mam zamiar wypróbować, tylko jeszcze nie zdecydowałam się na kolor;>

      Usuń
  21. Colour #700
    so match with you :D

    xoxo

    www.holalia.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie gustuję w szminkach (zawsze mam wrażenie, ze je zjadam), ale chyba zacznę. Na twoich ustach wyglądają pięknie. *.*

    http://screaming-inside-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;>

      Właściwie to zjadamy szminki, nie da się tego uniknąć, jedynie można starać się mniej oblizywać usta;>

      Usuń
  23. Mam (chyba) tą samą szminkę z Miss Sporty, ale u mnie nie należy do najgorszych. Pozostałych nie miałam okazji wypróbować. Póki co pozostaje przy szminkach Rimmela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I znów pojawia się Rimmel, też niebawem nabędę jakąś szminkę z Rimmela<3

      Usuń
  24. hey there my dear :) cool post !its pretty! please keep doing more :)

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell


    My Blog ´suvarnathegolden´
    | Facebook | LOOKBOOK | IG@suvarna_gold |Bloglovin | get free header/button/signatur for your blog

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie CI w tej przedostatniej :)
    potrzebuję Twojej pomocy, czy klikniesz w linki shein tutaj??

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html
    i w poprzednim poście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam chwilkę to poklikałam w tych dwóch wpisach, pozdrawiam;>

      Usuń
  26. na Tobie ładnie wygląda ten kolor, niestety na mnie to tragedia ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz bardzo wyrazisty styl, będę do Ciebie zaglądać! ;>

      Usuń
  27. Bardzo ładne kolory szminek, najbardziej jednak podoba mi się ta pierwsza :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój najnowszy nabytek, jak teraz zajrzę do rossmana to chyba ta szminka już nie będzie moją najnowszą;>

      Usuń
  28. Great post:)

    i'm following you via gfc, hope you can follow me back

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Already I see what you have on your blog;>

      Usuń
  29. Kolor szminki z Lovely jest boski

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I była najczęściej używana z moich szminek, dopóki się nie stopiła na plaży;>

      Usuń
  30. Ciekawy post... Co powiesz na wspólną obserwację... ? :) Jak zaobserwujesz daj znać... odwdzięczę się tym samym... :) http://ola-watala.blogspot.com/2015/08/back-to-school-1.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoje pazurki=moje marzenie! ♡
    Obserwuje kochana! ☆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację, życzę wyhodowania paznokci takich, żeby spełniały Twoje oczekiwania muaa;*

      Usuń
  32. naprawdę piękne kolory! może obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mega!
    wyglądasz prześlicznie w tej różowej, chociaż i w czerwonej klasyce wyglądasz mega kobieco!!!!!!
    pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwone szminki to stałe wyposażenie mojej kosmetyczki, wszystkie inne są wybierane na zasadzie sprawdzenia na sobie danego koloru, esperymentowanie z tą różową wyszło na plus-mam też dwa nowe różowe kolory, niebawem pewnie dam jakiś wpis gdzie się ukażą;>

      Usuń
  34. The colours are all so gorgeous!
    Following you back #53

    MishCheungX | UK Beauty & Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie używam żadnej z tych szminek bo nie są to kolory które lubię bo preferuję fiolety ale muszę kupić jakiś prezent siostrze więc może skuszę się na tą ostatnią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, na prezent by była idealna! <3

      Usuń
  36. You have really nice blog.
    I like it.

    Check out my blog
    http://bysinkj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks!

      I would happily see what on your blog;>

      Usuń
  37. śliczna ta ostatnia! szkoda, że te poprzednie tak nie trzymają, bo też mają śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, szkoda. Przydałyby się różne odcienie czerwieni do poszczególnych stylizacji, ale niestety niektórymi z tych szminek nie mam cierpliwości się malować i co chwilę poprawiać;>

      Usuń
  38. Te z Boirjois i Lovely podobają mi się najbardziej :)) a do twarzy Ci w każdej :)
    U mnie też niedługo recenzje szminek i błyszczyków. Pozdrawiam!
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo chętnie zajrzę do Twoich recenzji, ciekawi mnie jakie szminki będziesz opisywać;>

      Również pozdrawiam!

      Usuń
  39. sporo ich maaaasz! :d aż sie chyba u siebie pochwalę swoimi, aco! ;d

    OdpowiedzUsuń