poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Jeszcze ponad miesiąc wakacji!


Ciągle widzę posty o kończących się wakacjach, o motywacji do spędzenia ich aktywnie i namowach do zbierania wartościowych wspomnień przez ten krótki czas, który pozostał. Moje wakacje jak i u innych studentów trwają aż do października. Niestety nie będzie to czas odpoczynku. Będzie to dla mnie okres kiedy za zadanie mam dokończyć pracę licencjacką i obronić ją, do tego znaleźć mieszkanie w innym mieście, przeprowadzić się, znaleźć pracę, zapoznać się z okolicą-to ostatnie będzie dla mnie trudnością z powodu mojej kiepskiej orientacji w terenie, ee kiepska orientacja w terenie to mało powiedziane;D

Na przeprowadzkę do nowego miejsca cieszyłam się jak dziecko, wybrałam super kawalerkę, na podpisanie umowy czekałam ponad tydzień, po czym nieuczciwa właścicielka w ostatniej chwili mnie wystawiła, ups!

Było też parę innych spraw szarpiących moje nerwy i bardzo odbiły się one na moim postrzeganiu tego co mnie czeka. Na tą chwilę patrzę ze strachem na te zmiany, które są coraz bliżej. Obrona pracy też nadchodzi wielkimi krokami, już słyszę echo tych kroków w mojej głowie i tu też pojawiają się przeróżne obawy. Jednakże bardzo przyłożyłam się do tej części pracy, którą mam już napisaną, jestem zadowolona z efektów części doświadczalnej do której wykonałam nienaganne cienie do powiek, więc jeśli istnieje sprawiedliwość to obronię pracę bez najmniejszego problemu;>

Wcześniej wizja zmian w moim życiu była kolorowa jak baloniki w wesołym miasteczku, oby te kolory wróciły, czekam na nie z wytęsknieniem.


Ostatnio założyłam konto na instagramie, zapraszam was do zajrzenia tam i do obserwacji jeśli komuś przypadną do gustu moje #instagramowe #obrazki ;D


-kliknij nazwę kategorii w celu wyświetlenia wszystkich przypisanych do niej wpisów

63 komentarze :

  1. Ja tez jeszcze miesiąc wakacji ;))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaki, miłej wrześniowej części wakacji! ;D

      Usuń
  2. i ja również jeszcze miesiąc wakacji, pierwszy raz, jestem przyszłym studenciakiem-świeżakiem ;)

    http://blizej-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy spodoba Ci się studiowanie, życzę sukcesów! ;>

      Usuń
  3. ech chciałabym być znowu studentką:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przyznam, że czas studiowania ma swoje uroki;D

      Usuń
    2. te imprezy te wypady to towarzystwo! Coś wspaniałego:)

      Usuń
  4. Great post dear :)
    Have a nice day :D

    www.holalia.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks, necessarily see what's up with you my dear;>

      Usuń
  5. Kochana nowy wpis u mnie na blogu - Serdecznie zapraszam, buziaczki muuaa. ;*
    http://threethingsiloveanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobawię się z tym świeżomierzem, o którym mowa w Twoim wpisie-ciekawą stronę pokazałaś muaa;*

      Usuń
  6. No to będzie miała ten miesiąc zapracowany :)

    Nowy post! :) Official Patty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, trzeba się uporać z tym wszystkim;>

      Usuń
  7. uwielbiam te przedłużone wakacje :)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. strach ma wielkie oczy :) będzie dobrze. powodzenia :)
    pozdrawiam i zapraszam :D
    https://aboutteethcare.wordpress.com/2015/08/25/zycie-w-twoich-rekach/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, oby tak jak mówisz było dobrze;>

      Pozdrawiam! ;>

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Mam tylko nadzieję kochana, że masz nieco luźniejszy ten ostatni miesiąc wakacji;D

      Usuń
  10. Miłego spędzenia tego ostatniego miesiąca :) nie zapomnij również o jakimś odpoczynku :)

    http://cytatatakwielemozezmienic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zaczerpnąć trochę odpoczynku, chociaż troszeczkę;>

      Usuń
  11. Na pewno sobie poradzisz! Będę trzymać za Ciebie kciuki. :D
    Zapraszam do siebie: http://aldehydd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przyda mi się wparcie w tym trudnym dla mnie okresie;>

      Usuń
  12. Mi zostało tylko kilka dni wakacji, ale jakoś się tym nie przejmuję :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę udanego roku szkolnego, dużo sukcesów! ;>

      Usuń
  13. Jejku,jakie długie paznokcie<3 Cudowne!
    Używasz jakiś odżywek?
    Obserwuję i zapraszam Cię do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację<3

      Podam link do wpisu, który dotyczy szybkiego suszenia paznokci, bo masz tam kochana wzmiankę o odżywce jakiej używam;>

      http://kwietniowaaa.blogspot.com/2015/07/sposob-na-szybkie-wysuszenie-lakieru-do.html

      Usuń
  14. ja już obserwuje :*
    poklikasz u mnie w linki? ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post:) kisses

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh very cute pics
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  17. great post...

    www.crazyaboutcolors.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I checked what was on your blog-is very interesting!

      xoxo

      Usuń
  19. Nie martw się, na pewno zdasz! :) Będziemy trzymać w kciuki!
    A co do kawalerki to my miałyśmy podobny przypadek z domkiem w Zakopanym, nie za fajna sprawa ;/
    A i śliczny blog :)
    www.nowaksisters.blogspot.com <==KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj znowu próbowałam załatwić sobie kawalerkę, nie mogę uwierzyć w to jacy ludzie są nie słowni, mam nadzieję, że zła passa się skończy i że nie będę już miała do czynienia z takimi osobami jak do tej pory i jak wy miałyście do czynienia w Zakopanym, jakiś koszmar:C

      Usuń
  20. No to ja od pierwszego wrzesnia zaczynam dzialac. Szkola wzywa ;d Trzymam kciuki, zebys zdala. Pozdrawiam ;)

    agnysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj je bardzo mocno! ;>

      Powodzenia w szkole, pierwszy tydzień pewnie będzie znośny-pamiętam, że zawsze w pierwszym tygodniu miałam skracane lekcje, bo były to lekcje organizacyjne, dopiero później zaczynała się harówka;D

      Usuń
  21. Świetny post :) zostanę z Tobą na dłużej :) obserwuje i liczę na to samo :) zapraszam do mnie caroliv-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację i już patrzę co tam u siebie masz;>

      Usuń
  22. Zaobserwowałyśmy, liczę na to samo ;)

    www.nowaksisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochane, zaskoczę was-już was obserwuję od paru dni;>

      Usuń
  23. Jestem pewna, że świetnie sobie poradzisz z obroną ;) Najważniejsze to wierzyć w siebie i się nie poddawać! Ja na szczęście do obrony mam jeszcze dwa lata, chociaż już teraz trzeba będzie się powoli zabierać za prace, co trochę mnie przeraża. Jeszcze miesiąc wakacji, szykuj się do obrony ale nie zapominaj też o chwilki odpoczynku! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, dopiero zaczęłam i chciałabym poznać opinię innych blogerek :)

    http://faiithfully.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią odwiedzę Twojego bloga;>

      Przyznam, że chciałabym tak wcześnie zabierać się za pracę, u mnie niestety bardzo późno dali nam do wyboru promotora, temat pracy i było to na wariackich papierach-na jednym z wykładów została puszczona lista na którą trzeba było się w biegu wpisywać przy ledwo przeczytanym temacie, nie wiedząc czy jest to temat na który znajdzie się dobre materiały. Tak samo w kwestii promotora, to był wybór bez większego namysłu. Im wcześniej masz możliwość się za to zabrać tym lepiej;>

      Usuń
  24. zazdroszczę wakacji :(

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie klikam w link do Twojego bloga;>

      Usuń
  25. ja niestety już zaczynam szkołę. zazdroszczę wakacji. :(

    zapraszam http://creativetypehere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chętnie wróciłabym do lat technikalnych, fakt, że dopada rutyna w tym codziennym chodzeniu do szkoły i w dodatku przeważnie na bardzo wczesne godziny, ale patrząc z perspektywy czasu to chętnie przeżyłabym to jeszcze raz;>

      Usuń
  26. Hi,

    Would you like to follow each other on GFC, G+ and Instagram.

    vivianista.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. Owszem, bardzo lubię studiować, ale też jest to czas dużych zmian w życiu, podejmowania trudnych decyzji i tak dalej, przynajmniej w moim przypadku;D

      Usuń
  28. ja miałam mieć też miesiąc wakacji, a tu bum :D dostałam pracę lektora ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo gratuluję! Bardzo fajna praca-przynajmniej tak myślę, że to coś super! ;>

      Usuń
  29. Hi!I'm italian and I follow you now :) this is my blog http://ricciofusillosonoio.blogspot.it kiss, have a good weekend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for follow! I'm very happy about this.

      Kiss;>

      Usuń
  30. Ja również jeszcze miesiąc wakacji! A później studia na pierwszym roku. Nie ukrywam, że trochę się tego boję...
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :) http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że mi też na początku towarzyszył jakiś stres-szybko mnie opuścił i polubiłam studia, to fajny czas i życzę Ci jak najlepszych wrażeń odnośnie studiowania;>

      Usuń
  31. Great post!

    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on GFC and Google + and let me know with a comment on my blog. I will follow you back as soon as I see it.

    Have a nice day!

    xx Veronica
    http://veronica-mangojuice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! I am happy I'll look on your blog.

      xx

      Usuń