wtorek, 7 lipca 2015

Stylizacja1


Wreszcie trochę chłodku, wieczór daje tak błogi odpoczynek od zbyt wysokich temperatur, uf...

Lubicie ubrać się na luzie? Sportowe koszulki? Snapbacki?


Uśmiecham się do was uwidaczniając aparat ortodontyczny, smileee;D

Snapback z new yorkera, z ubóstwianym przeze mnie zapięciem do regulacji wielkości obwodu czapki. Już pomijając praktyczne zastosowanie zapięcia-uwielbiam wygląd snapbacków z takim właśnie zapięciem <3




Koszulka z reserved-kupiłam rozmiar L i służy mi jako sukienka. Krawcowa musiała ingerować w szerokość koszulki, tak abym uzyskała upragniony efekt sportowej sukienki. Pokaże wam nawet, że to zwykła koszulka w rozmiarze L;)



Podkolanówki w stylu college, tani łup z vinted;)



Pozdrawiam, pozdrawiam, pozdrawiam;)

-kliknij nazwę kategorii w celu wyświetlenia wszystkich przypisanych do niej wpisów

4 komentarze :

  1. Jesteś przepiękna. ;*
    Nowe wpisy już niebawem u mnie na blogu - Serdecznie zapraszam.
    PS. Odpowiedziałam na Twój komentarz, koniecznie przeczytaj. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieny kochana za komplement muaa;*

      Na ten komentarz odpowiedziałam z opoźnieniem, ale na Twojego bloga zaglądam regularnie;>

      Usuń

  2. bardzo fajnie wygląda taki styl jednak dla mnie jest totalnie nieodpowiedni, zbyt młodzieżowy :P Ale świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję;D

      No nie każdy preferuje takie ciuchy, ale cieszę się, że mimo odmiennego stylu i tak spodobała Ci się moja stylizacja;>

      Usuń