niedziela, 26 lipca 2015

Urodziny i tysiąc wyświetleń bloga


Można powiedzieć, że jednym z urodzinowych prezentów jest tysięczne wyświetlenie mojego bloga. Odnoszę wrażenie, że jak na niecałe trzy tygodnie prowadzenia bloga to mam się z czego cieszyć, że statystyki pokazują juz ponad tysiąc wyświetleń, dziękuję moim czytelnikom<3

24 lipca były moje urodziny, spędziłam je dość aktywnie-rowerem na miasto pozałatwiać sprawy, po powrocie chwila odpoczynku i ponownie na rower z panną Natalią, to ten dzień którego fragmenty uwieczniłam dla was tutaj włącznie ze stylizacją, w której główną rolę odgrywają koronkowe szorty:

http://kwietniowaaa.blogspot.com/2015/07/stylizacja4.html





Rozeszłyśmy się dość późno, ku mojemu zaskoczeniu pod domem czekał na mnie mój przyjaciel, przyjechał złożyć mi życzenia i pogadać. W między czasie wypiliśmy po tymbarku-dobrze trafił przywożąc taki napój, bo po wysiłku fizycznym byłam spragniona a tu jabłko-mięta, idealnie! ;D

Jeszcze bardziej zaskoczył mnie jak poszedł wyciągnąć z bagażnika samochodu kwiaty, prześliczne róże<3

Tego dnia dostałam też inne rzeczy, w tym drugi bukiet, baaardzo pachnący dzięki kompozycji w której znajdują się goździki. Ten bukiet też bardzo cieszy oko. Jest ciekawy, dużo się w nim dzieje, ale mimo wielu różności jest w nim zachowana harmonia, pokaże wam go kawałek po kawałku. Nie mogłam nie uwiecznić tego bukietu w tak dokładny sposób, róż od mojego przyjaciela zresztą też, a więc wszystko wam pokaże;D












Te urodziny były bardzo miłe, co prawda ogarniała mnie panika, że kolejny rok prysnął, ale jeśli chodzi o sam dzień-pełen miłych chwil<3

-kliknij nazwę kategorii w celu wyświetlenia wszystkich przypisanych do niej wpisów

50 komentarzy :

  1. bardzo fajny wygląd bloga :) super zdjęcia! uwielbiam róże :)
    pozdrawiam :*

    http://mumakeupweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się u mnie, u Ciebie również blog wygląda bardzo dobrze, dopracowałaś go! ;>

      Usuń
  2. śliczne kwiatki, wygląd bloga cudowny!
    pozdrawiam kochana, buziak!:*

    sidhexx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziak i widzimy się za chwilę na Twoim blogu muaa;*

      Usuń
  3. beautiful flower :D
    really love it <3

    www.holalia.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, wypróbuję omleta z Twojego przepisu;>

      Usuń
  5. cudowne kwiaty <3
    obserwuje:))

    sidhexx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację mojego bloga <3

      Usuń
  6. jakie śliczne róże, uwielbiam te kwiaty :)
    Wygląd bloga jest powalający ^^

    http://zwykladziewczynazmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tego typu pochwały dają mi znać, że opłacało się popracować nad wyglądem bloga;D

      Usuń
  7. Uwielbiam dostawać kwiaty! To według mnie jeden z najlepszych prezentów :D
    Gratuluję tylu wyświetleń, niezły wynik jak na początek!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego co najlepsze! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję;>

      Również pozdrawiam, a Twojego bloga odwiedziłam z przyjemnością!

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego w takim razie! :) I tysiąc w trzy tygodnie robi wrażenie :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, zajrzałam na Twojego bloga i moim zdaniem masz świetne poczucie humoru! ;D

      Usuń
  9. Twój przyjaciel się postarał :). Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin i gratuluje osiągnięć blogerskich! Pozdrawiam!

    + Proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i za gratulacje, no postarał się, postarał ten mój przyjaciel;>

      Poklikałam we wszystko;>

      Usuń
  10. Śliczne kwiaty ;)
    Zapraszm do mnie http://spelniajxxmarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedziłam, zostawiłam coś po sobie;>

      Usuń
  11. So awesome! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much;>

      I join this group on facebook, it is interesting!

      Usuń
  12. gratuluję stażu. Rok to na prawdę kawał czasu. Wiem co mówię. zajmuję sie blogowaniem od 4 lat, a żadnego bloga nie pisałam dłużej niż 7 miesięcy. Zawsze rezygnowałam i po jakimś czasie zaczynałam od nowa.
    Obserwuję, pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie częściej :)
    http://nelczik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja prowadzę go trzy tygodnie, niecałe;D

      Natomiast urodziny miałam swoje osobiste, nie blogowe, ale mam nadzieję, że i blogowych doczekam;>

      Do Ciebie zaglądam regularnie i mam Cię na liście obserwowanych bo spodobały mi się Twoje wpisy, pozdrawiam serdecznie;>

      Usuń
  13. ale przepiękne kwiatki! I gratuluję okrągłej liczby;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za gratulacje, już zaglądam na Twojego bloga, chętnie zobaczę co tam masz;>

      Usuń
  14. Spóźnione najlepsze życzenia i gratulacje z okazji 1000 odwiedzin :) Piękne kwiaty dostałaś :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poklikane!

      Dziękuję serdecznie za życzenia i gratulacje;>

      Usuń
  15. Kochana jeszcze raz wszystkiego najlepszego oraz wielkie gratulacje. ;)
    Buziaczki muuaa. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie, za te i za te na facebooku muaa;*

      Usuń
  16. Róże przepiękne :D
    Wszystkiego najlepszego :3
    Zaprasza do siebie, jeśli ci się spodoba mój blog to zostań na dłużej :D
    http://olineypl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;D

      Na Twojego bloga już wchodzę zobaczyć co tam się dzieje;D

      Usuń
  17. obserwuje, czekam na Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spóźnione najlepszego!
    I gratuluję 1000, też powoli dobijam do tej liczby :D
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)

    nimkupisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę, żebyś jak najszybciej przebiła tą liczbę! ;>

      Usuń
  19. Kwiatki -mega! Wszystkiego najlepszego, kochana! Życzę Ci 100 lat i gratuluję tysiąca wyświetleń. :)
    Coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję a ja Ciebie zaobserwowałam, zachęciły mnie szczególnie te babeczki co masz w przepisie <3

      Usuń
  20. Spełnienia najskrytszych marzeń! Gratuluję tysiąca wyświetleń! Powodzenia w dalszym blogowaniu! :)
    Kwiatki- cudo.
    Skomentowałam i obserwuję. Liczę na rewanż :)
    +Zrobię coś w zamian za poklikanie w linki i banery. :)
    http://carelesslyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ile życzeń jeszcze dzisiaj od was dostaję <3

      Zajrzałam, zostawiłam coś po sobie i poklikałam, zrobione!

      Usuń
  21. gratulacje, oby tak dalej :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaglądam do Ciebie, akurat wolna chwila się trafiła;>

      Usuń
  22. Kwiaty cudowne, latka szybko lecą, o sobie już nie wspomnę :)
    Pozdrawiam i zapraszam kobiecosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam, bardzo chętnie zobaczyłam co tam na Twoim blogu;>

      Usuń
  23. Kwiaty takie magiczne *u* :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam i u Ciebie, pozdrawiam muaa;*

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam, akurat byłam na waszym blogu;>

      Usuń