środa, 29 lipca 2015

Stylizacja5


Ostatnie dni spędziłam w domu przy poprawkach pracy licencjackiej, w między czasie wychodziłam tylko na uczelnie-do promotora i na laboratoria. Dzisiaj na laboratoriach zrobiłam bazę z której sporządzę cienie do powiek, w warunkach domowych jeszcze do połowy tej bazy dodam barwnik naturalny sypki, z drugą jej częścią natomiast pokombinuję z osadzeniem w niej barwnika naturalnego płynnego. I to wszystko do części doświadczalnej tej pracy. Oby poszło jak trzeba!

Żeby urozmaicić sobie ten czas zrobiłam skromną sesję przedstawiającą szorty floral w kolorystyce pastelowej-o właśnie! Te moje cienie do powiek postaram się zrobić w kolorach pastelowych. Do tego sweterek bordowy z asymetrycznym dołem, taki fikuśny ten dół swetra;D









I przybliżenie na szorty. Są z wysokim stanem, co pokazuję na jednym ze zdjęć-uwielbiam szorty z wysokim stanem, zresztą tak samo jak i spodnie, spódnice...wysoki stan to jedna z moich ulubionych rzeczy jeśli chodzi o ciuchy, punkt zajmujący pozycję bardzo wysoko na liście czegoś bez czego bym się w tej chwili nie obeszła w stylizacjach <3






Zachęcam do przejrzenia innych moich wpisów przyporządkowanych etykiecie stylizacji, tutaj link do nich:
http://kwietniowaaa.blogspot.com/search/label/Stylizacje
-kliknij nazwę kategorii w celu wyświetlenia wszystkich przypisanych do niej wpisów

72 komentarze :

  1. piękna jesteś :) nie mogę się napatrzeć
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja. Sweterek jest śliczny. Poluję na taki sam :P Piękne masz ombre na włosach. Też paluję zrobić delikatne. <3
    Jesteś mega śliczną dziewczyną kochana :)
    www.fashionsiden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *planuję ( przepraszam za błąd)

      Usuń
    2. Jakbyś była z moich okolic to chętnie zrobiłabym Ci ombre, nie chwaląc się-robię bardzo ładne ombre;>

      Zaobserwowałam Cię, wygląd bloga masz super!

      Usuń
    3. Kurczę kochana, bardzo chciała bym ! Szkoda tylko że km tak daleko :( Ja również odwzajemniłam obserwację. Twój blog jest też śliczny. Lubię takie przejrzyste blogi <3

      Usuń
  3. Wow,zadziwiło mnie że sama zrobiłaś baze pod cienie ;p Śliczne spodenki
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie mogę pozbyć się tego okienka co wyskakuje gdy się wchodzi na Twojego bloga, nawet powciskałam obserwacje ale ono dalej jest, daj znać jak to obejść;>

      Usuń
  4. świetna stylizacja, jesteś bardzo ładną kobietą!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny sweter

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna stylizacja, a włosy masz obłędne.
    Gdzie kupiłaś spodenki oraz sweterek ? :)

    Zapraszam do siebie : http://zwykladziewczynazmarzeniami.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo widzisz, uświadomiłaś mi, że nie napisałam skąd te ciuchy a przy każdej wcześniejszej stylizacji wspominałam o tym;>

      Sweterek-stradivarius, natomiast szorty-second hand i aż trudno mi uwierzyć jakie perełki można tam znaleźć! Nie dziwię się tej wszechobecnej fascynacji second handami;>

      Usuń
  7. Super :) Nieskomplikowanie a jednak ciekawie, super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a dodam jeszcze-bardzo podoba mi się na Twoim blogu! ;>

      Usuń
  8. pięknie wyglądasz! Pasuje Ci czerwony;)

    PS. Jeśli masz chwile czasu poklikaj proszę w linki w poście;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poklikane, znalazłam tam trzy przecudne ciuchy<3

      Usuń
  9. Pięknie wyglądasz w tym looku :) zapraszam do siebie i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiłam to co w linku, powodzenia w konkursie! Sukcesów! ;>

      Usuń
  10. Świetny outfit, spodenki prze urocze ;)

    wana-wanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku.. Prześliczny outfit! Bardzo fajnie dobrałaś :) Aa.. zapomniałabym! Masz Piękne włosy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, cieszę się z tego, że przypadła Ci ta stylizacja do gustu i dziękuję za komplement w kierunku moich włosów;>

      Usuń
  12. Włosy mega, outfit super ! Jesteś prześliczna aż miło popatrzeć :) podrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło popatrzeć? A mi miło czytać takie komentarze, bardzo dziękuję i również pozdrawiam;>

      Usuń
  13. Super post. Lubię twojego bloga. Kiedyś przez przypadek na niego trafiłam.
    Masz bardzo piękne oczy i włosy. A twoje szorty od dziś są moim marzeniem ! *-*

    Obserwuję i licze na rewanż ze strony komentarza lub tez obs :)
    Zapraszam na mojego bloga KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz zaglądam do Ciebie, bardzo chętnie!

      Dziękuję za miłe słowa, zostawiłaś tu dla mnie dużo pozytywnych emocji;>

      Usuń
  14. Oddaj mi swoje nogi. Proszę.
    http://nelczik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię się dzielić, ale nóg nie oddam! ;D

      Usuń
    2. Szkoda, już miałam nadzieję :)

      Usuń
  15. Bardzo fajna stylizacja. Spodenki genialne, po za tym masz piękną figurę :)

    http://olivia-olivviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, odwiedziłam Twojego bloga, przejrzałam Twoją wakacyjną playlistę i poleciłam coś od siebie;>

      Usuń
  16. Stunning !
    really like your style dear :D

    www.holalia.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz :) a na tych zdjęciach bardzo mi przypominasz A. Lewandowską:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz zostałam do niej porównana, ale chyba faktycznie co nieco ją przypominam;>

      Usuń
  18. Ślicznie wyglądasz kochana. ♥ ;*
    Wieczorem nowy post u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę zaglądać kochana do Ciebie, ciekawi mnie co tam w nowym wpisie muaa;*

      Usuń
  19. Na ubraniach się nie znam, to napiszę, że masz fajne włosy *-* :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieny, moje włosy uwielbiają komplementy;D

      Usuń
  20. Great post! Love this a lot.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. przesliczny sweterek! zakochalam sie w twoich pazurkach^^

    pozdrawiam,
    http://mariettasophia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niestety niebawem muszę te paznokcie skrócić-już zaczepiam nimi o wszystko;D

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. A dziękuję, u Ciebie kombinezon w banany jaki fajny!

      Usuń
  23. Śliczne zdjecia i cuuudowny sweterek ! *-*
    Masz śliczne włosy ! :)

    Zapraszam http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę do Ciebie zaglądać częściej i oglądać Twoje dzieła, storczyk powala! <3

      Usuń
  24. Cudowny masz ten sweter :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a Tobie jeszcze raz gratuluję wygranej w konkursie;D

      Usuń
  25. pięknie wyglądasz, śliczny sweterek
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak-poklikam i popatrzę co tam masz;D

      Usuń
  26. Obie rzeczy są cudowne, chociaż sweterek po prostu podbił moje serce!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi podbiło serce to jaki jest wygodny, swobodny w noszeniu<3

      Usuń
  27. Masz świetne włosy! 😍 http://mishelle-a.blogspot.co.uk/2015/08/030815-r.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przed chwilą dodałam nowy wpis o tematyce przyspieszenia porostu włosów<3

      Usuń
  28. Świetne zdjęcia i super sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że reaktywowałaś bloga, wytrwałości! ;D

      Usuń
  29. Super post :) nie znam się na modzie, ale bardzo fajny pomysł :) serdecznie pozdrawiam zakochanymol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super post :) nie znam się na modzie, ale bardzo fajny pomysł :) serdecznie pozdrawiam zakochanymol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super post :) nie znam się na modzie, ale bardzo fajny pomysł :) serdecznie pozdrawiam zakochanymol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia :)
    Super dopasowany kolor szminki i koloru lakieru na paznokciach :)
    http://madzia0608.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, akurat tak fartownie dopasowałam te elementy;>

      Usuń
  33. Piękna jesteś! Pasuje Ci ten kolor szminki i swetra do Twojego typu urody. :)

    Justlyjass - zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz kochana, a mój luby mówi, że lepiej mi w jasnych pastelowych szminkach ale ja nie do końca się z nim zgadzam, lubię i takie i takie-urozmaicam;D

      Usuń
  34. Walić stylizację. Jaram się kosem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny komentarz, po prostu świetny;D

      Masz u siebie fajne przepisy, jeszcze do Ciebie zajrzę;>

      Usuń
  35. Śliczna stylizaja :)
    Obserwuję i zapraszam: http://lifeforbeautymoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację, motywujesz mnie;>

      Usuń