niedziela, 19 lipca 2015

Stylizacja3


Na tą upalną niedzielę nie ma odpowiedniego ubrania, powinno się leżeć na plaży w bikini ale skoro trzeba już coś założyć to proponuję postawić na wygodnę-kombinezon. Mój ma gorsetową górę, natomiat jego dół jest szeroki, na taką pogodę to świetne rozwiązanie. Układa się poniekąd jak lekko rozkloszowana sukienka, a więc w upały ratuje mnie jego zwiewny krój.

Podczas tej sesji nie byłam tylko ja i osoba fotografująca, ale też dwa domowe pupile;D






Bardzo wyraźnie zaakcentowałam dodatki, dobrałam je w kolorze koralowym, żeby nadać stylizacji nieco pazura;D



Biżuteria to zegarek w złotym kolorze i pasujący kolorystycznie naszyjnik przedstawiający trzy ptaszki. Przez miesiąc nie mogłam go znaleźć, myślałam, że u kogoś go zostawiłam albo co gorsza zgubiłam, a on leżał sobie w pudełeczku i czekał aż do dzisiaj;D







Pozdrawiam, pozdrawiam i zapraszam do przejrzenia także moich pozostałych wpisów na blogu, miłej lektury! ;D


-kliknij nazwę kategorii w celu wyświetlenia wszystkich przypisanych do niej wpisów

24 komentarze :

  1. Promieniejesz ;)
    Fajne te szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, te szpilki kupiłam na przymus jak nie mogłam znaleźć odpowiednich czerwonych;D

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz :)
    http://zaczytanyksiazkoholik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie często goszczę tu płeć przeciwną, witam;D

      Usuń
  3. Wyglądasz cudnie! Piękna figura, sliczny kombinezon, rzeczywiscie idealny na taką pogodę. Dobrze, że naszyjnik się znalazł, bo przyciągnął moją uwagę. Aparat na zębach dodaje ci uroku.

    Zapraszam do mnie: www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie aparat też super wygląda, zbijamy piąteczkę! ;D

      Polecam zajrzeć do Kariny, podoba mi się to jak pisze, może komuś też się spodoba tak jak mi <3

      Usuń
  4. Wspaniale wyglądasz kochana. ;*
    Buziaczki, dziś będzie nowy post. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy wpis jeszcze się nie pojawił, czekam z niecierpliwością muaa;*

      Usuń
  5. Cudownie wyglądasz! <3
    Bardzo podoba mi się blog <3
    U mnie nowy post,serdecznie zapraszam ! :)
    Jeżeli blog Ci się spodoba zaobserwuj a zrobię to samo :)
    Mój blog-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zajrzę, zaglądam na każdy zalinkowany blog <3

      Usuń
  6. Dwa najlepsze kolory które do siebie pasują jak dla mnie to właśnie czerń i czerwień. Uwielbiam stylizacje w tym kolorze, tak jak i twoja. Pięknie wyglądasz i ten nsszyjnik ;) perfekcyjnie! :* obserwuje
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dziękuję, zarówno za komplementy jak i za obserwację, miło mi witać nową czytelniczkę <3

      Usuń
  7. Ładny outfit, super kolor szminki :D
    Moze obserwacja za obserwacje? Napisz u mnie :)
    Buziaki http://karolazzle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam do Twoich inspiracji, same piękności <3

      Usuń
  8. Great review. you look awesome :)
    I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    www.holalia.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba stylizacja i wydaje mi się że ten koralowy dodaje tutaj takiej swobody. Bynajmniej bardzo ładnie wyglądasz.

    mlodablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dobrze będzie Ci się czytało mój dłuuugi komentarz do Twojego wpisu;D

      Usuń
  10. Śliczna stylizacja!
    Zapraszam do siebie i do zaobserwowania ja już obserwuję http://spiralaxoxo.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :)
    Podoba mi się Twój blog <3
    Ja już obserwuję teraz ty :)
    http://by-oczii-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam chwile przed tym jak napisałaś mi komentarz, fajnie się złożyło;D

      Usuń