wtorek, 21 lipca 2015

Sposób na szybkie wysuszenie lakieru do paznokci


Chyba przyznacie mi rację, że nie ma kobiety która nie borykała się z długo schnącymi lakierami do paznokci? Kiedy lakier jest jeszcze mokry czujemy się jak ze związanymi rękami, nie można wykonać większości czynności. Ja nakładam zawsze dość grubą warstwę, żeby idealnie pokryć płytkę-bez prześwitów. Wtedy szybkie schnięcie to abstrakcja...





Próbowałam już wielu różnych sposobów, niektóre nie dawały nic, inne sprawiały, że lakier robił się paskudny i trzeba było go zmywać z paznokci. Ale znalazłam nareszcie sposób!

Niektórzy producenci oferują lakiery schnące w zaskakująco szybkim tempie, ale niewiele z nich się sprawdza. Ja wybieram lakiery nie sugerując się tymi zapewnieniami, patrze wyłącznie na kolor. Dzisiaj też użyłam lakieru, który nie ma funkcji szybkiego schnięcia, bez mojej pomocy potrafi pozostawać mokry ponad godzinę, koszmar.

A teraz krok po kroku opiszę wam jak wysuszyłam paznokcie w sześć minut.

Mój manicure nie obędzie się bez pomalowania płytki paznokcia odżywką Eveline 8 w 1-naniesiona pod lakier kolorowy wydłuża jego czas nawet do ponad tygodnia. Do tego utwardza i odżywia płytkę, możecie zaobserowować to na przykładzie moich paznokci-tylko dobrze odżywiona płytka pozwala na zapuszczenie takich paznokci;D


Odżywka wysycha bardzo szybko, więc po chwili przechodzę do malowania paznokci lakierem kolorowym.


Teraz abra-kadabra ustawiam lampę uv trzykrotnie na czas 120 sekund. Moja lampa ma do wyboru 120 sekund lub działanie aż do jej ręcznego wyłączenia, ale wiadomo, że łatwiej wcisnąć trzy razy guzik niż czekać z zegarkiem i odliczać sześć minut, trzeba ułatwiać sobie życie jak tylko się da;D







I GOTOWE!





Oczywiście należy pamiętać o wycięciu skórek i wypiłowaniu paznokci, bez tych zabiegów manicure może nie prezentować się tak ładnie jak byśmy oczekiwały.





-kliknij nazwę kategorii w celu wyświetlenia wszystkich przypisanych do niej wpisów

34 komentarze :

  1. Też posiadam odżywkę eveline 8w1 i jest świetna!
    Bardzo fajna notka! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawią mnie też inne odżywki do paznokci tej firmy, ale testowanie jeszcze przede mną;>

      Usuń
  2. Kochana wspaniałe masz paznokcie - bardzo zazdroszczę. ♥
    Sama mam kosmetyki do paznokci z EVELINE i jestem zachwycona.
    = Zapraszam do mnie, nowy wpis. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaglądam kochana, domyślam się, że to zakupy, na których prezentację czekam muaa;*

      Usuń
  3. Ciekawy omysł, nie próbowałam.
    Też posiadam tą odżywkę efekt ładny, ale ciężko ją utrzymać.
    zazroszczę paznokci. Ja jeśli nie pójdę do kosmetyczki to nie ma opcji żebym uzyskała taki kształt.
    http://nelczik.blogspot.com/ zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem na studiach kosmetologicznych i uprawnia mnie to do bycia kosmetyczką, dlatego mogę śmiało powiedzieć, że robiąc sobie paznokcie-też robię je u kosmetyczki;D

      Usuń
  4. Masz śliczne paznokcie! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  5. Stunning color. ^^ Of course we can follow each other on bloglovin and gfc.
    Do you start with the follow??? Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, I following because your blog makes an impression <3

      Usuń
  6. Thank you so much for following me and your lovely words.
    Follow you back on gfc #15. Hope we keep in touch... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I hope too. I regularly check how are you;>

      Also thank you for following, this is an incentive for me.

      Usuń
  7. tez używam tej odzywki :D Nie znoszę tego jak staranie pomaluje paznokcie i gdzieś dotknę tym pomalowanym niewyschniętym paznokciem...

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale znam ten ból, dlatego długo eksperymentowałam z przyspieszeniem schnięcia, aż udało mi się trafić na coś takiego;>

      Usuń
  8. looks like an awesome product! thanks for sharing :)

    Follow for follow on Instagram, GFC, Bloglovin and Google+? :)
    Capturing Life Memoirs | http://aimeebustillo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your comment in my blog.
      I'm following you now <3

      Usuń
  9. Great review <3
    really love that color! thanks for sharing :)

    i'm following you :)
    follow back ? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne masz paznokcie, zakochałam się w nich :D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorkiem przejrzę Twojego bloga na spokojnie, może nawet uda mi się nieco wcześniej niż wieczorkiem. Teraz jestem zobowiązana załatwić parę spraw, a czas na siedzenie przed laptopem minął mi chwilę temu. Obiecuję zajrzeć do Ciebie później <3

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. No właśnie, jedyny minus tego sposobu jest taki, że nie jest dostępny dla każdego:C

      Usuń
  12. Piękne paznokcie! <3
    Chyba zamówię sobie lampę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy sposób, tylko szkoda, że nie każdy (a powiedziałabym nawet, że mało kto) ma pewnie taką lampę UV w domu :P

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, zajrzałam, zostawiłam coś po sobie pod jednym z Twoich wpisów;>

      Usuń
  14. Świetny blog :)
    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację;>

      Już zaglądam na Twojego bloga zobaczyć co tam się dzieje;>

      Usuń
  15. Odżywkę mam w domu,ale nie będę jej używać.Miałam ją dwa dni na paznokciach i ich stan się pogorszył;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo nie dobrze, ciekawa jestem jaki składnik odżywki mógł to spowodować:o

      Usuń