Recenzje kosmetyków-podkład revlon colorstay


Długo szukałam, próbowałam różnych podkładów i nareszcie znalazłam perełkę! Stosuję ten fluid już ponad rok, ciężko mi dokładnie określić od kiedy, może to już nawet półtora roku z revlonem?


Mój wybór to: 
REVLON COLORSTAY, COMBINATION/OILY SKIN, NUMER 180 SAND BEIGE




O czym zapewnia producent?

Zapewnia pełne pokrycie i matowe wykończenie. Składniki rozpraszające światło optycznie wygładzają skórę, filtry słoneczne SPF 15 chronią skórę przed szkodliwym działaniem słońca. Lotne silikony ułatwiają rozprowadzanie oraz zapewniają uczucie komfortu.
Witaminy A i E wygładzają powierzchnię oraz chronią cerę przed szkodliwymi wpływami zewnętrznymi.

Podkład utrwala się w ciągu 60 sekund. Skóra wygląda nieskazitelnie. Podkład nie ściera się i nie zostawia śladów. Makijaż utrzymuje się do 24 godzin.

Moim zdaniem producent spisał się na piątkę, podkład faktycznie długo utrzymuje się na skórze. Dobrze dobrany odcień, nawet przy częściowym ścieraniu się ze skóry, nie tworzy brzydko wyglądajacych smug. W połączeniu z pudrem utrzymuje skórę matową przez długi czas-w porównaniu z innymi używanymi przeze mnie podkładami to revlon utrzymuje mat wręcz baaardzo długo. 

Rozprowadza się dobrze, nie mam do tego zastrzeżeń.

Filtry słoneczne SPF 15 można uznać za dodatkową funkcję podkładu, co w okresie letnim jest bardzo pomocne. Zastępuje krem z filtrami chroniącymi skórę twarzy przed promieniami słonecznymi, a tym samym przed fotostarzeniem skóry. Pamiętajmy, że promieniowanie słoneczne jest jednym z głównych czynników starzenia się skóry! 

Zawartość witamin A i E też jest przydatna, jednak kupiłabym podkład ponownie nawet gdyby nie miał tych zachęcających do zakupu dodatków jakimi są witaminy.

Za minus uważam brak dozownika.



Utrudnia to codzienne użytkowanie-bywa, że wypłynie z butelki więcej podkładu niż powinno. Nie jest to jednak ogromnym bólem, ponieważ podkład jest bardzo wydajny. Wystarcza mi na około trzy miesiące.

Przez brak dozownika buteleczka ciągle jest wymazana podkładem, nie unikniemy tego. Dla utrzymania czystości przy szyjce buleteczki należy ją bardzo często czyścić, przecierać wacikiem.





Pojemność: 30 ml 

Cena w drogeriach stacjonarnych to przeważnie 69,99 zł, natomiast cena w drogeriach internetowych waha się w granicach 30 zł.